Gå til innhold

Nytt år - Nye muligheter

Fremhevede innlegg

Gjest Ninakanin
Skrevet

Hei.

Jeg heter Nina(kanin) og er en tulling. Jeg er ei sånn som alltid syter og klager fordi jeg har sakte men sikkert samlet uønskede kilo de siste årene, men som aldri gjør noe med saken. Eller jo, jeg tror jeg gjør noe med saken, men jeg er så tafatt og retningsforvirret at jeg plutselig ender opp med å ha blandet sammen ting og tang, og spiser 500gr chips og kun 10gr gulrøtter. Skulle det da ikke være motsatt?!

Vel, nå har det seg sånn at kalenderen nettopp skiftet fra 2004 til 2005, og jeg er så naiv at jeg tror at jeg faktisk skal få ting til denne gangen. For vet dere hva!?

Jeg skal begynne et nytt og bedre liv!!!

Så for dere der ute som vil hive dere på, dere er hjertelige velkomne! Jeg har nettopp registrert meg på ny inne på Slankenett.no, og slettet den gamle kontoen med jo-jo-grafen som viser hvor "flink" jeg har vært det siste året..

Nå er det ingen kjære mor, det ekstra fettet skal AV, og jeg skal ta bedre vare på kroppen min, trene og ha overskudd.

Jeg starter på 74 kilo og vil ned til min gamle match-vekt, nemlig 65/66kg et sted :)

Wohaa, wish me luck!

Videoannonse
Annonse
Gjest jente19aar_
Skrevet

yee!!! me2!!!!:hoppe:

skal ned 5kg selv!!!veier 55nå og skal ned til 50! ;) ;) ;)

:sminkedokke:

Gjest Ninakanin
Skrevet

I dag har jeg vært relativt flink! Tar CLA tre ganger til dagen, er flink å drikke MASSE vann, og drikker en god forbrennings-te flere ganger til dagen :) Er flink å ikke spise tull også! Selv om jeg spiste dum middag har jeg vært ganske flink resten av dagen:)

Dagens vekt var: 73,1 kg.

Juhuuu...

Skrevet
I dag har jeg vært relativt flink! Tar CLA tre ganger til dagen, er flink å drikke MASSE vann, og drikker en god forbrennings-te flere ganger til dagen :) Er flink å ikke spise tull også! Selv om jeg spiste dum middag har jeg vært ganske flink resten av dagen:)

Dagens vekt var: 73,1 kg.

Juhuuu...

Jeg kunne også tenkt meg å bli med på denne tråden. Saken er bare at jeg ikke kan forstå at jeg skal greie å spise mindre og sunnere - jeg er et skikkelig matvrak :oops: Jeg har mere tro på trening. Problemet med det er at jeg bor et stykke fra nærmeste treningssenter (må i alle fall gå et laaaaangt stykke), jeg driver og skal ta førerkort (i en alder av 34...) og tenker at jeg må vente til jeg kan KJØRE til treningssenteret :oops: Kjøretimer er kjempevanskelig og dette tar sin tid... I tillegg tok jeg pause fra kjøretimene i desember og kommer liksom ikke igang med det igjen...I tillegg føler jeg meg sliten etter en lang dag på jobb...

Med andre ord: jeg er frustrert!! :cry: Hvorfor: Jo, fordi jeg ønsker meg en slank og sunn kropp til sommeren (eller helst igår) :-?

Apropos CLA: Det tok jeg mens jeg trente (jeg bodde da rett i nærheten av et treningssenter :ler: ) og slanket meg for et par år siden. Jeg hadde da sånn tro på dette "vidundermiddelet". Samboeren min har imidlertid overbevist meg om at dette bare er tull?? Så jeg har sluttet med det for lenge siden da...

Gjest Ninakanin
Skrevet

CLA virker som "ei kula" på meg iallefall! (ValenTV-sitat)

Har ikke tatt det på en stund, men begynnte igjen nå nettopp, og for ei som ikke trener og spiser tull så må jeg si at det virker. Og i sommer når jeg var flink å trene hadde det en enda bedre virkning! (Trente tidlig i 2004 også, uten CLA, og det gikk treigere).

Så jeg tar CLA jeg, siden det virker på meg iallefall :)

I dag har jeg hatt en super dag, men vet dere hva jenter? Tror vi skal hive oss på den slankegjengen 05-tråden heller, så det ikke blir fjorten-femten slanketråder :)

Så vi hiver oss heller på der jenter!

Skrevet

Når det gjelder CLA - hvor mye tar du pr dag for å merke virkning Ninakanin?

Gjest Ninakanin
Skrevet

Jeg har tatt full dose , dvs 2 tabeletter 3 ganger til dagen. Trapper gjerne ned til 1 tre ganger til dagen når jeg skal begynne på treningssenteret igjen :)

Skrevet

Funderer litt på å prøve - jeg trener ganske mye så det hadde vært fint å finen noe som kunne hjelpe meg med å få vekk fettet.

Masse muskler under som vil UT! :ler:

Skrevet

Må se i skapet om jeg har igjen noe CLA jeg også... :roll:

:ler:

Skrevet

Kan jeg være så frekk og spørre:

Hva i huleste er CLA??

Selv har jeg vært ganske flink jente etter nyttår. Spist sunnere og nå har jeg jammen begynt å trene litt også.

Skal ikke nødendigvis så mye ned i vekt, men jeg merker at jeg begynner å bli gammel. Fettet henger mer enn før og DET gidder jeg ikke å se på.

Vekta har stått stille i et år (eller noe sånt) og jeg har nesten bestemt meg for å kvitte meg med ca 5 kilo i første omgang. Strengt tatt, så kunne jeg sikkert gått ned 15 eller 20 kilo altså, men det blir i så fall over en lengre periode.

Jeg synes ikke noe om å legge ut vekta mi her, så det dropper jeg, men jeg er ikke slank (men ser ikke på meg selv som fryktelig tjukk heller).

Det jeg legger på meg setter seg på magen og på siden av magen. Selv om jeg ikke har ambisjoner om helt flat mage, så skal bilringene vekk. De som legger seg over bukselinningen... :oops:

Vet ikke om jeg husker å følge med i denne tråden, men jeg skal stikke innom når jeg kommer på den :wink:

Skrevet

Hei Ephemera; kan du ikke bare gå til og fra treningssenteret, da, uten å gå inn?? Du vil få masse trening helt gratis av det :ler:

Skrevet
Hei Ephemera; kan du ikke bare gå til og fra treningssenteret' date=' da, uten å gå inn?? Du vil få masse trening helt gratis av det :ler:[/quote']

:tunge1:

Men dere som er her nå: Bli med over på tråden Den nye slankegjengen ifra 05 isteden da :)

Skrevet

Til forandring--jeg pleier jo å være "the one to rain on any parade"---CLA skal visstnok hjelpe, ifølge seriøse undersøkelser. Samtidig er det hele såpass individuelt at de ikke vil gi noen garanti.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Ja CLA kan virke på noen, men ikke på andre. Sånn er det jo med flere ting her i livet, både når det gjelder mat, vitaminer og medisiner :)

CLA er en type kosttilskudd som skiller fettet fra maten og skyver det ut av systemet før det rekker å bli skikkelig hentet opp i tarmene. Det er også med på å omdanne fett til muskler, den prosessen som vi setter igang under trening. Derfor virker CLA oftest optimalt sammen med trening, men man kan også se resultater uten trening, om man er en av dem som CLA virker på. Sånn som på meg, jeg ser nå forskjell på beina ved at lårene mine ikke lengre ser ut som en jevn "pølse", men at det er tydelig at det ligger muskler under et lag med fett som virer mer adskilt! Eh, altså, man ser muskel med en klump cellulitt-fett på :) Ikke bare..en dissete fett-pølse (lår) :ler:

Enkelte eldre damer med muskelsvinn bruker også CLA for å motvirke selve muskelsvinn-prosessen :)

Gjest Daniella_
Skrevet

CLA fungerte utmerket på meg når jeg brukte det.

Jeg har absolutt troen på det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...