AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #1 Del Skrevet 23. juli 2017 Hva betyr det egentlig når noen forteller deg at du har et gjenkjennelig ansikt? Får vel egentlig høre dette fra folk, gjerne folk jeg aldri har møtt før. Var nylig på en bar, og bartenderen spurte om vi hadde møttes før, for å deretter si at jeg hadde et gjenkjennelig ansikt. Dette er langt i fra første gang, men hva menes med dette? Er ansiktet mitt så alminnelig at man ikke kan skille det fra andres? Anonymkode: 31f94...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QQbaby Skrevet 23. juli 2017 #2 Del Skrevet 23. juli 2017 Det betyr at du ikke er en traus gråmus, noe som er bra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 23. juli 2017 #3 Del Skrevet 23. juli 2017 Jeg vil si det betyr at du er lett å kjenne igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BerntJohnny Skrevet 23. juli 2017 #4 Del Skrevet 23. juli 2017 (endret) Det betyr at vedkommende liker å stryke på ansiktet ditt igjen og igjen Altså igjenkjenne ansiktet ditt Endret 23. juli 2017 av BerntJohnny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #5 Del Skrevet 23. juli 2017 Jeg har det motsatte problemet...jobbet ett sted i tre år uten at stamkunder kjente meg igjen. Fikk høre "næmmen, er du ny?" Nesten hver helg...da er du kjedelig i utseendet da... Du er heldig. Folk husker deg. Anonymkode: e1a6f...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå