AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #1 Skrevet 23. juli 2017 Lurer på hva det/de beste hudproduktene til ansiktet for finere hud til en mann? Har sett litt og fant dette http://www.marieclaire.com/beauty/g674/beauty-skincare-products/? de top 20 "beste " hudproduktene for 2017 Lurer også på om hudprodukter til ansiktet kan gjlre huden min finere srlv om jeg aldri har kviser eller lignende??? Takk for svar jenter. Anonymkode: 0f6ad...31e
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #2 Skrevet 25. juli 2017 Det er umulig å si uten å vite hvordan hudtype du har. Desuten kunne jeg ikke ha svart deg da heller, for jeg kan ikke navnet på produkter spesielt for menn. Men nr 1 er å finne ut hvordan hudtype du har, google "how to find your skin type" , og nr 2 er å finne produkt for dine hudproblemer eller ikke-hudproblemer. Du skriver at du ikke har kviser, og da vil en sterk kviserens foreksempel være feil for deg og kunne irritere huden din sånn at den fikk kviser. Men kanskje du har sorte ormer, tørre områder, oljete hud? Så googler du hudtype, hudproblem med "cleanser for men" og "moisturizer for men". For eksempel blir det da "Combination skin blackheads cleanser for men". Rens og fuktighetskrem er det eneste du trenger når du ikke har store hudproblemer. Så leser du forslag om produkt på google, så må du igjen google dette produktet og "reviews" og lese gjennom å se om folks erfaringer faktisk er bra med det. Det kan være litt av et research arbeid å gjøre på egenhånd, men er jo gøy når man vet at det å gjøre grundig research lønner seg og gir utslag på huden Men - Det aller beste for å kartlegge helt riktig hudtype og få riktig produkt, er å gå til en hudlege. Å koste på seg en tusenlapp til det, er det verdt , og å koste på seg en individuelt tilpasset krem til 300 kroner som holder i 5 mnd og faktisk funker, er mye bedre enn å kjøpe en random tube på butikken til 59 kroner som holder i 2 mnd som egentlig ikke gjør noe for huden din engang... Men for å komme med et kjempetips så er fuktighetskremen til Elixir som heter Niactil en drøm for alle som prøver den! Den gir en skikkelig fin glød, jevner huden, trekker sammen porene, og er antiaging. Passer for alle hudtyper. Den er dyr, 900 kr, men jeg bruker den morgen og kveld og tuben holder i 5-6 måneder! Den er utviklet av hudleger, og ikke bare et eller annet kosmetikk firma. Anonymkode: da87a...c11
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #3 Skrevet 25. juli 2017 Solkrem! Forebygger aldring av huden og solkreft. Anonymkode: b0c27...bb0
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #4 Skrevet 25. juli 2017 Menn har ofte tørr hud. Fukt er viktig. Ellers støtter jeg rådet over. Elixir er supert, men gå til en dyktig hudpleier, hudlege er ikke nødvendig. Få vurdering av din hudtype og kjøp en god rens og en god krem, kanskje også en peeling Anonymkode: c8f76...5ee
Horten Market Skrevet 25. juli 2017 #5 Skrevet 25. juli 2017 Vask ansiktet med vann uten såpe. En normal hud trenger aldri hudprodukter da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå