Gå til innhold

Hvordan vil du beskrive dine søsken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har søsken, vil jeg gjerne høre hva slags forhold du har til dem per dags dato. Hvordan var oppveksten med dem? Hva slags typer de? Har dere mye kontakt i dag?

Anonymkode: 6e1d5...68c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi er tre, født tett, jeg er eldst. I barndommen både venner og ville krangler. Ble bedre da vi ble voksne. Hadde noen konflikter som kunne endt m kuttet kontakt, men raushet fra begge sider, og at vi ikke ønsker at våre feider skal ødelegge for våre foreldre (særlig moderen) og våre barn. 

Har mye felles, som humor, grunnleggende verdier og interesse for fysisk aktivitet. Er også veldig ulike og jegvser mine søskens merkverdigheter og særtrekk (som min mann gjerne spøker om); ene veldig somlete, elendig på struktur, tid etc, mens den andre litt eksentrisk. (Jeg har mine greier, er feks en litt nevrotisk type). Bor i hver våre byer/tettsteder, men har kommet hverandre nærmere etter at vi fikk barn. Hva med deg?

Anonymkode: 76e89...db3

AnonymBruker
Skrevet

rtards

Anonymkode: 54fbf...5d7

AnonymBruker
Skrevet

En er litt sær. En er veldig grei og en er gjerrig.

Anonymkode: c944d...d9e

AnonymBruker
Skrevet

En utrolig sær søster som ikke setter pris på hjelpen hun får/har fått.

Anonymkode: f798e...0da

AnonymBruker
Skrevet

Sleip og manipulativ.Slu og beregnende. 

Anonymkode: 43065...195

AnonymBruker
Skrevet

Har tre søsken. Eldste og jeg har alltid hatt det bra sammen, spesielt siste årene da vi har mer til felles igjen. Han er vokst opp til å bli en god mann som vil det beste for folk, er svært arbeidglad og flink i feltet sitt - men alt for naiv til enkelte folk og mangler desverre økonomisk sans.

De to minste kom 20 år etter meg, bodde i et annet land første årene, og har ikke fått sett de mer enn 1-3 ganger i året. Derfor føler jeg det er mer som tantebarn for nå. Har det fint sammen og de er veldig bevisst på at vi er søsken, men vi kjenner hverandre ikke mer enn de kjenner hvem som helst andre i familien.

Anonymkode: 4419b...f27

AnonymBruker
Skrevet

Har 2 søstere. Ene er god som gull , men liker å være midtpunkt. Den andre er morsom og mere direkte. Har godt forhold til begge. Min bror er typen med store planer og dårlig i gjennomføring. Dårlig økonomisksans også, han irriterer meg ofte.. 

Anonymkode: d17b5...754

Skrevet

Har en storesøster, en storebror og en lillebror. Det har seff vært litt småkranglig og slikt, men jeg er veldig glad i alle tre. Har fått et veldig nært forhold til lillebroren etter at han ble litt eldre. :)

Skrevet

Har en storesøster som er 3 år eldre enn meg. I oppveksten gjorde vi ikke annet enn å krangle, men det løste seg da hun flyttet hjemmefra og vi ble voksen. Nå er vi som bestevenner. Vi er ganske like, men også ulike. Vil si vi har et ganske godt og nært forhold til hverandre. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi er 3 søsken med 5 år i mellom. 3 år mellom meg og søster, 5 år mellom meg og bror, jeg er eldst. 

Vi har alltid vært en svært nær familie, men naturlig nok har det også vært mye krangling igjennom oppveksten, særlig mellom meg og lillesøster. Dette ble mye bedre når jeg flyttet ut, da innså hun hvor glad hun egentlig var i meg:fnise:

Den dag i dag har vi alle 3 et veldig godt forhold. Jeg og søster er bestevenner og snakker daglig på tlf, lillebror er litt vanskeligere å ha jevnlig kontakt med men vi henger mye sammen når jeg er på besøk hjemme og jeg synes han har blitt en fantastisk flott fyr.

Som personer er vi alle veldig forskjellige, søster er en smule dramatisk og har alle følelsene sine på skjorteermet, men har et hjerte av gull og er som regel den som passer på at alle har det de trenger. 
Bror er babyen i familien og bærer preg av det, har alltid vært bortskjemt og "coddled" og kan fort gå i forsvar hvis noen caller han ut på det, men er allikevel en reflektert og rolig type og har veldig mye omtanke for de han er glad i.

Føler meg utrolig heldig som har de i livet mitt.

Anonymkode: 298ea...3fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...