AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #1 Skrevet 23. juli 2017 Jeg ville egentlig treffes. Men har angstlidelse. Noe hindret meg i å gå ut med han. Han ville. Jeg vet han flørter med mange. Det er en av grunnene, men siden jeg ikke kjenner han så godt så kan jeg ikke bare si "jeg vet du en gang sårer meg" . Da høres jeg skremmende innbilsk ut, siden jeg ikke er 100% sikker på at han faktisk ville være mer enn venner. Han skrev at jeg var vanskelig å få kontakt med. Han ville si noe til meg, men helst ansikt til ansikt. Han spurte om vi skulle treffes. Jeg ga aldri klare svar:/ han skrev at jeg kunne skrive at jeg ikke ville treffes, om jeg ikke ville. Og skjønte ikke hvorfor det var så vanskelig. Anonymkode: 934fc...b0d
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #2 Skrevet 23. juli 2017 Hvorfor vil en mann som flørter rundt, ha et klart svar?? Anonymkode: 934fc...b0d 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #3 Skrevet 24. juli 2017 Spør han hva han vil. Siden du er usikker på om han vil være mer enn venner. Hvis han sier han vil møte deg for å si det, så ville jeg tenkt at han bare vil ta en drink med meg og prøve å sjarmere meg og komme i buksene på meg. Hvis han er genuint interessert så kan han skrive at han syntes du er en fascinerende jente han ønsker å bli mer kjent med og bedt deg ut på en date. Anonymkode: c91c5...fba
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #4 Skrevet 25. juli 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Spør han hva han vil. Siden du er usikker på om han vil være mer enn venner. Hvis han sier han vil møte deg for å si det, så ville jeg tenkt at han bare vil ta en drink med meg og prøve å sjarmere meg og komme i buksene på meg. Hvis han er genuint interessert så kan han skrive at han syntes du er en fascinerende jente han ønsker å bli mer kjent med og bedt deg ut på en date. Anonymkode: c91c5...fba Han drikker ikke. Anonymkode: 934fc...b0d
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #5 Skrevet 25. juli 2017 Det er frustrerende at noen er varm/ kald mot deg. For alt han vet kan det være du er en player som leker med følelsene hans. Det er ikke en bra følelse om du er forelsket i noen. Det er også lett å føle seg avvist og lite verdt når andre behandler deg som om du ikke betyr noe. For oppførselen din gir signaler om at han er en dritt du kan behandle som du vil. Du må nok være mer ærlig, si at du har litt angst, men at du vil fortsette å treffe han om han vil det. Andre mennesker er ikke tankelesere, og du vil skyve dem unna om du ikke er ærlig Anonymkode: 81aee...bda
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #6 Skrevet 25. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er frustrerende at noen er varm/ kald mot deg. For alt han vet kan det være du er en player som leker med følelsene hans. Det er ikke en bra følelse om du er forelsket i noen. Det er også lett å føle seg avvist og lite verdt når andre behandler deg som om du ikke betyr noe. For oppførselen din gir signaler om at han er en dritt du kan behandle som du vil. Du må nok være mer ærlig, si at du har litt angst, men at du vil fortsette å treffe han om han vil det. Andre mennesker er ikke tankelesere, og du vil skyve dem unna om du ikke er ærlig Anonymkode: 81aee...bda Ja det er det. Du mener at jeg oppfører meg som en kvinnelig player her? Huff dumt om han ser det slik. Litt feigt av meg kanskje. Jeg liker jo å spille perfekt og heller late som jeg ikke er intressert, fordi jeg kan blinsåret selv. Men jo, jeg bryr meg om han enda. Han har tatt kontakt i ettertid, men det går ofte 3 mnd mellom gangene. Vi bor veldig langt borte fra hverandre.... men jeg føler noe er ugjort. Jeg føler også det er veldig teit å komme så lenge etter å innrømme at det er følelser der. Anonymkode: 934fc...b0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå