Gå til innhold

Har du en vanskelig kollega?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest C.Tramell

Det er vel heller jeg som er den vanskelige, i alle fall hvis du spør enkelte av de jeg jobber sammen med. Jeg sier fra hvis noen slurver eller sløver så mye at de ikke får gjort det de skal,  og også hvis de forstyrrer meg eller andre så mye at vi ikke får gjort det vi skal. Jeg gidder ikke å stå på ekstra for å dekke over for latsabber, og jeg rekker heller ikke opp hånden når sløvfokkene vil bytte vakter for å få lang juleferie og sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jobber som hudpleier, og har som regel stappfulle lister. De få minuttene jeg har innimellom er det så godt å få 3 minutter ALENE med litt kaffe for å nullstille hodet. Da kommer resepsjonisten inn på rommet og vil fortelle om hvor lang kø det var i går på matbutikken, eller at de nye joggeskoa gir henne gnagsår når hun jogger på tredemølla. Hun vil nok bare være hyggelig, men hodet mitt sier "pelle deg ut - jeg vil ha noen minutter alene". Huff, nå høres jeg ut som ei skikkelig ugle, men har også småbarn hjemme, så jeg får aldri den tiltrengte alene-tiden lenger. 

Men i forhold til mange andre har jeg veldig OK kollegaer, altså!

Anonymkode: 2b1f6...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har en ung kvinnelig kollega som irriterer meg fryktelig. Hun kom ny på arbeidsplassen etter nyttår. Hun er tilsynelatende blid og hyggelig, og man får et godt førsteinntrykk. Men hun er utrolig humørsyk, sytete og til tider rett og slett frekk. Hun påpeker alle andre sine feil, men nekter å erkjenne egne feil. Det er alle andre det er noe feil med. Hun klager og kverulerer på det meste. Hun har ikke høyere utdannelse og har derfor ingen lederstilling, men likevel blir hun sur og fornærmet fordi hun ikke blir inkludert på møter, møter hun ikke har noe med å delta på. Hun takler ikke jobben så godt virker det som. Tror hun er veldig usikker og reagerer med å sette ut piggene. Slitsomt å forholde seg til. 

Anonymkode: deb3b...170

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...