AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #1 Skrevet 23. juli 2017 Hei. Jeg har bestemt meg for å ta min første tatovering. Dette til minne for min bestemor. Jeg har bestemt meg for å ta en fjær med fødselsdatoen hennes ved siden av. MEN, jeg klarer ikke å bestemme meg for hvor jeg skal ha den Det står mellom innsiden av armen oppe eller nede, eller nederst på leggen. Jeg vet at jeg skal ha en tatovering om storesøsteren min også. " Big sister" også fødselsdatoen hennes. Også vil jeg gjerne ha barnet/barna mine når den tid kommer. Så jeg får ikke helt bestemt meg hvor det blir finest å ha den. Så hvis noen har tips, kom gjerne med det Vil jo at alle skal bli fint plassert og ikke bare hulter til bulter. Derfor er det litt viktig hvor jeg tar den første.. Anonymkode: 00c57...995
dillyduzit Skrevet 23. juli 2017 #2 Skrevet 23. juli 2017 Mitt tips er å ta det et sted hvor det et enkelt å skjule den, dersom du må det. Av de stedene du nevner må det være på armen oppe, da det kan enkelt bli dekket til med en tskjorte, tynn genser på de varmeste dagene. Uansett så er plassering noe du må tenke nøye over selv, og ikke la deg trollbinde av noen på internett. Jeg har min på overarmen, pekende ut, fargerik, men er tatovert så høyt oppe at det eneste som vil vises er noen blader av en blomst.
rikoChett Skrevet 23. juli 2017 #3 Skrevet 23. juli 2017 Ville ventet til høsten ihvertfall med å ta den. Ellers enig med ovenfor.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #4 Skrevet 23. juli 2017 2 minutter siden, dillyduzit skrev: Mitt tips er å ta det et sted hvor det et enkelt å skjule den, dersom du må det. Av de stedene du nevner må det være på armen oppe, da det kan enkelt bli dekket til med en tskjorte, tynn genser på de varmeste dagene. Uansett så er plassering noe du må tenke nøye over selv, og ikke la deg trollbinde av noen på internett. Jeg har min på overarmen, pekende ut, fargerik, men er tatovert så høyt oppe at det eneste som vil vises er noen blader av en blomst. Tror du det blir fint selvom jeg ikke skal ha så stor? Er jo min første, så jeg vet ikke hva jeg tåler, så jeg tør ikke å ta for stort Anonymkode: 00c57...995
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #5 Skrevet 23. juli 2017 2 minutter siden, rikoChett skrev: Ville ventet til høsten ihvertfall med å ta den. Ellers enig med ovenfor. Fordi den ikke skal ha sol på seg mener du? Ser den isåfall.. Er bare det at jeg er så gira, så jeg og ei venninne tenkte å stikke innom i morgen Anonymkode: 00c57...995 1
Frøken_fjong1 Skrevet 23. juli 2017 #6 Skrevet 23. juli 2017 Av de plassene du nevner , så ville jeg valgt på innsiden av armen oppe
Frøken_fjong1 Skrevet 23. juli 2017 #7 Skrevet 23. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi den ikke skal ha sol på seg mener du? Ser den isåfall.. Er bare det at jeg er så gira, så jeg og ei venninne tenkte å stikke innom i morgen Anonymkode: 00c57...995 Er det en seriøs kjappe, så har de mest sannsynlig ventetid 😅 Den ene plassen jeg går er det rundt 1 1/2 års venteliste 😳 Den andre 2-3 mnd. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #8 Skrevet 23. juli 2017 5 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev: Er det en seriøs kjappe, så har de mest sannsynlig ventetid 😅 Den ene plassen jeg går er det rundt 1 1/2 års venteliste 😳 Den andre 2-3 mnd. Ja, jeg frykter at det er ventetid dessverre 🙈 Men samtidig er det kanskje greit, sånn at jeg kan tenke litt mer på hvor jeg vil ha den. Så kan de tegne den opp, så kan jeg sjekke forskjellige steder, og se hvor det blir finest 😊 Anonymkode: 00c57...995
dillyduzit Skrevet 23. juli 2017 #9 Skrevet 23. juli 2017 Det som også er lurt er å sjekke ut de forskjellige artistene på instagram, mange som gjør old school, mange som gjør new school etc, men en som gjør old school gjør gjerne ikke realistisk og visa versa. Gjør et godt forarbeid, det er alpha omega. Der hvor jeg tatoverer meg har de en ventetid på 5mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå