Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk denne kremen av legen for kanskje 2 mnd siden, men fikk ikke mye råd om hvordan jeg skal bruke den. Hun sa jeg skulle påføre den én gang daglig, før jeg la meg om kvelden, på mine problemområder. Det jeg lurer på, er om jeg skal fortsette å påføre den på problemområdene mine (pannen og haken) selv etter at kvisene er borte? Fordi jeg synes den hjelper å bli kvitt kvisene jeg har ganske raskt når jeg påfører den på dem, men når huden ikke har kviser bruker jeg den jo ikke, fordi jeg forsto det slik at jeg skulle påføre den på kvisene. Kan ikke påføre den på kviser jeg ikke har. Problemet er jo at jeg får kviser, tar den på, blir kvitt kvisene - men så kommer det nye kviser fordi jeg ikke bruker den når jeg har kvisefri hud. 

Anonymkode: 51b7a...248

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk den forebyggende :)   Jeg bruker også denne gelen. Gikk på isotretinoin i 6 måneder og fikk epiduo som etterbehandling. Denne skal jeg smøre på i tynt lag i hele ansiktet når jeg legger meg, og vaske av om morgenen. Har ikke kviser nå, men bruker den likevel forebyggende, som jeg skrev :)  Hopper over en dag dersom jeg blir veldig rød. Bare pass på at du ikke bruker favorittputetrekket ditt, for gelen bleker alt den kommer over. Har et "hvitt" putetrekk som var mørkeblått før... Det er nå, sammen med et annet, dedikert til epiduo-putetrekk!

Lykke til :) 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, lali skrev:

Bruk den forebyggende :)   Jeg bruker også denne gelen. Gikk på isotretinoin i 6 måneder og fikk epiduo som etterbehandling. Denne skal jeg smøre på i tynt lag i hele ansiktet når jeg legger meg, og vaske av om morgenen. Har ikke kviser nå, men bruker den likevel forebyggende, som jeg skrev :)  Hopper over en dag dersom jeg blir veldig rød. Bare pass på at du ikke bruker favorittputetrekket ditt, for gelen bleker alt den kommer over. Har et "hvitt" putetrekk som var mørkeblått før... Det er nå, sammen med et annet, dedikert til epiduo-putetrekk!

Lykke til :) 

Da skal jeg prøve å gjøre dette, tusen takk! 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er tom

.. Husker du hva du ga for den? 

Anonymkode: 417cb...404

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er tom

.. Husker du hva du ga for den? 

Anonymkode: 417cb...404

Kjøpte kremen, tetracyclin actavis og en dyr fuktighetskrem dama i skranken anbefalte alt i ett - husker totalprisen lå på rundt 1-1200kr, men husker ikke prisen på hvert produkt dessverre. :unsure: ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke TS, men har også fått Epiduo på respet. Jeg er en "hudpleiejunkie" som bruker toner, serum og nattkrem om natten. Vil gjerne bruke de produktene for de er gode for huden min i tillegg har jeg betalt dyre dommer for de.. Og av epiduoen blir jeg så tørr og flassete. Ender derfor bare med å bruke epiduoen på dagtid de dagene jeg ikke skal sminke meg, altså maks 2-3 ganger i uka. Så da har den vel ikke så god effekt.. Lurte på om dere har noen erfaring med å bruke epido under serum og nattkrem? Ødelegger det effekten? Og et spørsmål til, kommer kvisene tilbake når man slutter med kremen? Føler det er litt "waste of time" å bruke den daglig om man bare utsetter problemet om dere skjønner. Er ikke gøy å gå rundt å være flassete og avhengig av en krem resten av livet..

Sorry TS for at jeg kupper tråden din! Hadde tenkt å lage en egen tråd, men følte det ble litt mye med to tråden som omhandler samme produkt. :)

Anonymkode: c6e7e...ea5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...