AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #1 Skrevet 23. juli 2017 Jeg er så lei av mannen min at jeg holder på å spy- men det er absolutt ikke et alternativ å gå fra hverandre... Vi har to barn sammen, og jeg kan faktisk ikke leve med å kun se de på deltid. Vi må dermed bare leve sammen og forsøke å få det til å funke på et vis, iallfall til barna er flyttet ut. Vil egentlig ikke noe spesielt med dette innlegget, må bare få ut litt frustrasjon, tror jeg.. Mannen min er uintelligent, kraftig overvektig, lat, barnslig, og sosialt nærmest tilbakestående. I tillegg har han et heftig aggresjonsproblem. (Jada, bare sleng dritt til meg om hvor fæl jeg er som omtaler mannen min på denne måten. Men han behandler jo heller ikke meg spesielt bra!!) Han oppfører seg generelt som om han er et ekstra barn i huset- og jeg føler meg som en alenemor for tre istedenfor som en del av en velfungerende familie. Og ja, jeg visste om disse tingene før vi fikk barn- og burde ikke ha får barn med han. Men gjort er gjort og spist er spist, nå sitter jeg her og vet at livet mitt må være dritt de neste 15-20 årene. Til alle dere unge, barnløse jenter: Aldri, aldri, ALDRI finn på å få barn med en partner som ikke er oppegående og intelligent (til og med helst enda litt smartere enn deg selv)!! Og aldri få barn med en som ikke er en like stor bidragsyter til hverdagslogistikken som det du selv er. Klassiske kvinnefella dette, som millioner av damer har gått i før meg Anonymkode: c43f1...7d1 16
Gjest BerntJohnny Skrevet 23. juli 2017 #2 Skrevet 23. juli 2017 Det var du som valgte denne mannen, bra du innså det først som sist. Bra du gir råd til de unge jentene. De trenger flere ærlige råd fra kvinnfolk som driter seg ut. Ønsker deg lykke til videre
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #3 Skrevet 23. juli 2017 Er du sikker på at denne ubrukelige mannen kan ha barna 50%? Hva om han bare har dem annenhver helg pluss onsdager el.l? Spørs om det tross alt ikke er bedre å gå hver til sitt enn å la barna vokse opp i et hjem der foreldrene ikke behandler hverandre pent, og ikle viser hverandre respekt... tror det gjør større skade og synes du bør tenke på dem først og fremst. Anonymkode: 733a9...8b0 12
Donout Skrevet 23. juli 2017 #4 Skrevet 23. juli 2017 Du høres jo ikke helt god ut du heller da, som omtaler mannen din på den måten. Men ja, sånn går det. Du får ta konsekvensene av dine handlinger.. 5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #5 Skrevet 23. juli 2017 SOM JEG SKULLE SAGT DET SJØL... bare at vi gudskjelov ikke har fått barn og ALDRI kommer til å få det, men kan ikke gå av andre grunner så her er det "fest" til døden skiller oss ad dessverre... Anonymkode: 8cb80...dc6 1
Gjest Uskarp Skrevet 23. juli 2017 #6 Skrevet 23. juli 2017 Jeg har veldig lyst til å skrive at du kan ikke fortsette sånn og gjør det faktisk. Hverken for deg, barna eller mannen (uansett hva han måtte være). Dere som familie kan ikke ha det slikt. Vil du orke dette i lengden? Du må finne en løsning og prøve. Eller så får du skaffe deg mange pynteputer til soverommet du kan skrike og banne i og slå i. Fungerte for min mormor
gullhjerte Skrevet 23. juli 2017 #7 Skrevet 23. juli 2017 Jaja, så er du i denne situasjonen da. Den er dritt. Da kan den vel bare bli bedre? Her må dere begge gjøre endringer for å få det bedre. It takes two to tango. Samlivskurs, fokus på kjærligheten, leite etter de fine tingene hos hverandre. Du har allerede bestemt deg for å bli. Da kan du vel henge i selen og forsøke å gjøre det til 15-20 gode år. Endre fokuset ditt. Vær raus. Kanskje får du det samme tilbake? Sålenge aggressjonen du snakker om ikke går utover barna psykisk (eller deg). Da må du finne på noe annet. 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #8 Skrevet 23. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: SOM JEG SKULLE SAGT DET SJØL... bare at vi gudskjelov ikke har fått barn og ALDRI kommer til å få det, men kan ikke gå av andre grunner så her er det "fest" til døden skiller oss ad dessverre... Anonymkode: 8cb80...dc6 Forstår ikke hvilke grunner annet enn barn (og evt ønske om statsborgerskap) som gjør at man holder sammen..og selv da vil det ikke møtte være til døden skiller en ad. Synd å fullstemdig oppgi muligheten til å etablere seg m en som matcher bedre. Anonymkode: 733a9...8b0 8
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #9 Skrevet 24. juli 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Til alle dere unge, barnløse jenter: Aldri, aldri, ALDRI finn på å få barn med en partner som ikke er oppegående og intelligent (til og med helst enda litt smartere enn deg selv)!! Og aldri få barn med en som ikke er en like stor bidragsyter til hverdagslogistikken som det du selv er. Anonymkode: c43f1...7d1 Hvilke råd har du til unge barnløse gutter da ts? Anonymkode: ca188...e8b 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #10 Skrevet 24. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke råd har du til unge barnløse gutter da ts? Anonymkode: ca188...e8b aldri få barn, iaffall ikke i Norge. Menn har ingen rettigheter her og kvinner har uheldig mye makt i forholdet og gjennom familiekontoret/b.v/rettsvesenet. Anonymkode: d0fb2...8ac
TinaChristina Skrevet 24. juli 2017 #11 Skrevet 24. juli 2017 Da beholder du barna og han får samværsrett. Dersom han er så dum som du sier, vil han ikke få barna mer enn det uansett. Eller du kan leve med en mann du hater. Men barna vil merke dette og tro at det er slik et forhold er. 2
Harlekin Skrevet 24. juli 2017 #12 Skrevet 24. juli 2017 Hvis han var akkurat lik før dere fikk barn, hvorfor var du sammen med ham i det hele tatt? Hvis han var så ille? 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #13 Skrevet 24. juli 2017 3 minutter siden, Harlekin skrev: Hvis han var akkurat lik før dere fikk barn, hvorfor var du sammen med ham i det hele tatt? Hvis han var så ille? Det enkle svaret på det er at jeg etter omtrent 15 år med mobbing hadde en selvtillit fullstendig på bunnen. Jeg trodde ikke jeg kunne få noen bedre, og det er vel først de siste 3-5 årene at jeg har innsett at det kunne jeg selvsagt ha fått. Jeg er både penere enn mannen min, jeg er slank, jeg er langt smartere enn han og jeg tjener bedre enn han. Men jeg vil altså ikke gå fra han pga barna. Får bare holde ut til barna uansett har flyttet ut. TS Anonymkode: c43f1...7d1 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #14 Skrevet 24. juli 2017 Hallo? Det er mannen din du snakker om her, og selv om du hadde dårlig selvtillit så klarte du vel å se noen positive egenskaper da du giftet deg med han? Det handler jo ikke bare om utseende og intelligens heller om man er en bra ektefelle. Har du prøvd å snakke med han? Har du foreslått samlivsterapi f.eks? Hvis du mener det et utelukket å skille deg, så bør du jo heller forsøke å gjøre det beste ut av det. Ingen er så håpløse som du beskriver, og i så fall er det best for alle å gjøre det slutt i stedet for å langsomt ødelegge både deg selv og kanskje også barna. Anonymkode: 05543...e80 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #15 Skrevet 24. juli 2017 Kjære ts, for din egen og barnas skyld vil jeg råde deg til å kontakte familievernkontoret og gå til de for samtale og rådgiving. De er opptatt av barnas beste og kan hjelpe deg med å se på familiesituasjonen. Anonymkode: 4af09...654 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #16 Skrevet 24. juli 2017 Jeg tror ikke det vil være særlig bra for barna at du går i 15-20 år og er sammen med en som du misliker så sterkt. Anonymkode: d6ef3...f7a 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #17 Skrevet 24. juli 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så lei av mannen min at jeg holder på å spy- men det er absolutt ikke et alternativ å gå fra hverandre... Vi har to barn sammen, og jeg kan faktisk ikke leve med å kun se de på deltid. Vi må dermed bare leve sammen og forsøke å få det til å funke på et vis, iallfall til barna er flyttet ut. Vil egentlig ikke noe spesielt med dette innlegget, må bare få ut litt frustrasjon, tror jeg.. Mannen min er uintelligent, kraftig overvektig, lat, barnslig, og sosialt nærmest tilbakestående. I tillegg har han et heftig aggresjonsproblem. (Jada, bare sleng dritt til meg om hvor fæl jeg er som omtaler mannen min på denne måten. Men han behandler jo heller ikke meg spesielt bra!!) Han oppfører seg generelt som om han er et ekstra barn i huset- og jeg føler meg som en alenemor for tre istedenfor som en del av en velfungerende familie. Og ja, jeg visste om disse tingene før vi fikk barn- og burde ikke ha får barn med han. Men gjort er gjort og spist er spist, nå sitter jeg her og vet at livet mitt må være dritt de neste 15-20 årene. Til alle dere unge, barnløse jenter: Aldri, aldri, ALDRI finn på å få barn med en partner som ikke er oppegående og intelligent (til og med helst enda litt smartere enn deg selv)!! Og aldri få barn med en som ikke er en like stor bidragsyter til hverdagslogistikken som det du selv er. Klassiske kvinnefella dette, som millioner av damer har gått i før meg Anonymkode: c43f1...7d1 Og du falt for han fordi...? Anonymkode: 5531b...257
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #18 Skrevet 24. juli 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det enkle svaret på det er at jeg etter omtrent 15 år med mobbing hadde en selvtillit fullstendig på bunnen. Jeg trodde ikke jeg kunne få noen bedre, og det er vel først de siste 3-5 årene at jeg har innsett at det kunne jeg selvsagt ha fått. Jeg er både penere enn mannen min, jeg er slank, jeg er langt smartere enn han og jeg tjener bedre enn han. Men jeg vil altså ikke gå fra han pga barna. Får bare holde ut til barna uansett har flyttet ut. TS Anonymkode: c43f1...7d1 Bedre enn han? Så det att du hadde dårlig selvtillit fikk deg til å ta en mann du egentlig ikke ville ha? Fordi du ikke trodde du kunne få bedre? Er mannen din søppel? Det er heller mannen din som burde ha all sympati, som er sammen med deg! Ufattelig att du kan snakke om sin egen mann på denne måten, og ut i fra hva du sier burde du heller være fornøyd en mann vil ha deg. Anonymkode: e9fd6...627
Lanista1984 Skrevet 24. juli 2017 #19 Skrevet 24. juli 2017 På 23.7.2017 den 22.38, AnonymBruker skrev: Jeg er så lei av mannen Anonymkode: c43f1...7d1 Trodde du mente fjellet. For det er i det minste jeg drittlei av. Enten så raser du eller så raser du ikke. Kan ikke bare stå der å late som du skal rase. Så egosentrisk. 6
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #20 Skrevet 25. juli 2017 På 23.7.2017 den 22.38, AnonymBruker skrev: Jeg er så lei av mannen min at jeg holder på å spy- men det er absolutt ikke et alternativ å gå fra hverandre... Vi har to barn sammen, og jeg kan faktisk ikke leve med å kun se de på deltid. Vi må dermed bare leve sammen og forsøke å få det til å funke på et vis, iallfall til barna er flyttet ut. Vil egentlig ikke noe spesielt med dette innlegget, må bare få ut litt frustrasjon, tror jeg.. Mannen min er uintelligent, kraftig overvektig, lat, barnslig, og sosialt nærmest tilbakestående. I tillegg har han et heftig aggresjonsproblem. (Jada, bare sleng dritt til meg om hvor fæl jeg er som omtaler mannen min på denne måten. Men han behandler jo heller ikke meg spesielt bra!!) Han oppfører seg generelt som om han er et ekstra barn i huset- og jeg føler meg som en alenemor for tre istedenfor som en del av en velfungerende familie. Og ja, jeg visste om disse tingene før vi fikk barn- og burde ikke ha får barn med han. Men gjort er gjort og spist er spist, nå sitter jeg her og vet at livet mitt må være dritt de neste 15-20 årene. Til alle dere unge, barnløse jenter: Aldri, aldri, ALDRI finn på å få barn med en partner som ikke er oppegående og intelligent (til og med helst enda litt smartere enn deg selv)!! Og aldri få barn med en som ikke er en like stor bidragsyter til hverdagslogistikken som det du selv er. Klassiske kvinnefella dette, som millioner av damer har gått i før meg Anonymkode: c43f1...7d1 Huff da. Mange, svært mange kvinner har det som deg. De lider i det stille, blir sykemeldte og bitre og stagnerte. De utvikler autoimmune sykdommer fordi de lever på disakkird med seg selv. Du bør ordne 50/50, bosette deg nær barnas far og leve et mer lykkelig liv! Anonymkode: 08ed9...58b 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå