Inochan Skrevet 23. juli 2017 #1 Skrevet 23. juli 2017 Hei! Jeg kom inn på sykepleie studiet på universitetet i Nord (Bodø), og når jeg ser på sjekklisten til UIN så står det at etter man har takket ja til studieplass skal man iløpet av få dager så studentnr og pinkode sendt på mail, men jeg har ikke fått dette enda og begynner ærligtalt å stresse litt. Noen som allerede har fått dette? Hvilken skole isåfall?
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #2 Skrevet 23. juli 2017 Nei, du har ikke takket ja til studieplassen før svarfristen utløper den 26. juli. Man skal kunne ombestemme seg som de vil før 26. juli, og svaret blir ikke formelt registrert hos studieinstitusjonene før svarfristen har utløpt. Det er lenge til skolestart. Prøv å ta det litt mer med ro. Anonymkode: e54cf...b1b 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #3 Skrevet 23. juli 2017 Det skjer ikke noe i helgene heller, så det å forvente få noe tilsendt fra offentlige institusjoner er ganske naivt. Og siden det er svarfrist 26 juli, så ville jeg ikke stresset om det ikke dukket opp før uka etter. Anonymkode: bd6a5...823
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #4 Skrevet 23. juli 2017 Jeg har fått, skal på UiB. Takket ja til plassen noen minutter etter at jeg fikk vite det, fikk mail for 4 dager siden. Det varierer sikkert. Tror ikke det er noe å stresse med. Anonymkode: fddca...809
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå