Gå til innhold

Billig og bra brazilian-voksing i Oslo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei, dette er ikke en diskusjon om hvorvidt man skal fjerne hår eller ikke fjerne hår. Jeg skal det, og det er mitt valg, ferdig snakka :)

Det jeg lurer på er om noen vet hvilke sted som er billig(st) og bra i Oslo? Noen som er nøye på hygiene og god kundebehandling? Velger å tro at man ikke alltid må betale i dyre dommer for å få god service? 

Hilsen student 

Anonymkode: beea5...e1c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wax on wax off er en favoritt plass :tunge1:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Cocogirl skrev:

Wax on wax off er en favoritt plass :tunge1:

De har jeg vurdert, og har godt inntrykk av de. Men får man ikke slik voksing til billigere enn 500 kr? 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har jeg vurdert, og har godt inntrykk av de. Men får man ikke slik voksing til billigere enn 500 kr? 

De pleier å ha tilbud på brasiliansk voks :)

Men ja få billigere men vet ikke hvor

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flere?

AnonymBruker
Skrevet

DYTT

Skrevet

Jeg går jevnlig til brasiliansk på wax on wax Off og har gjort det i 2 år. Veldig fornøyd.  De har ofte tilbud :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, plastfolien skrev:

Jeg går jevnlig til brasiliansk på wax on wax Off og har gjort det i 2 år. Veldig fornøyd.  De har ofte tilbud :-)

Hva er tilbudene på da?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker bionic skin, men samme pris. Vet ikke om de ofte har tilbud har nettopp byttet til det stedet:) wax on wax off er veldig bra de har jo sånn klippekort

Anonymkode: 87056...a24

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med Chill Spa, på Alexander Kiellands plass. Betaler 450,- pr gang hvis det innenfor 6 uker, noe mer første gang. Alle som jobber det er flinke, hyggelige og proffe, og det er fin spa-stemning der. Har slått til på tilbud fra waxon-waxoff, men selv om det var billigere var opplevelsen mye dårligere, hun som gjorde det tok seg ikke tid, og interøret virka sterilt og tacky i forhold til der jeg pleier å gå. 

Anonymkode: ee0a3...523

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er tilbudene på da?

Alt fra 10-40% hvis du går til junior terapeut. Da kan du få det til 239kr;)

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye hår fjerner man ved Brazilian wax? Alt håret?

Anonymkode: 3f6ca...95c

Gjest lipgloss
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye hår fjerner man ved Brazilian wax? Alt håret?

Anonymkode: 3f6ca...95c

Det velger du selv,du kan eks ha igjen en liten stripe visst du ønsker,de fleste tar alt tenker jeg 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kjempefornøyd med Chill Spa, på Alexander Kiellands plass. Betaler 450,- pr gang hvis det innenfor 6 uker, noe mer første gang. Alle som jobber det er flinke, hyggelige og proffe, og det er fin spa-stemning der. Har slått til på tilbud fra waxon-waxoff, men selv om det var billigere var opplevelsen mye dårligere, hun som gjorde det tok seg ikke tid, og interøret virka sterilt og tacky i forhold til der jeg pleier å gå. 

Anonymkode: ee0a3...523

Når det gjelder voksing er vel jo mer sterilt, desto bedre ;) 

Anonymkode: 78452...f52

• Liker 2
  • 5 måneder senere...
Skrevet

Dytt!

Skrevet

Dytt!

Skrevet

Bare prøvd wax on wax off, tenkte ikke over prisen ellers fornøyd

Skrevet
2 minutter siden, aiba skrev:

Bare prøvd wax on wax off, tenkte ikke over prisen ellers fornøyd

Med klippekort hos de er laveste pris 475 kr... Det ble 3800 for 8 klipp... Varer maks et halvår. Har nok ikke råd til det. Så håpte å finne noe til 300 kr maks

• 1 år senere...
Skrevet

Har hørt at wax on wax off er det mest populære her i Oslo. Har flere venninner som drar dit😉😉

Jeg betaler kun 250 på mitt waxe sted. Men sikkert fordi jeg er Student da🤔🤔

Skrevet

Jeg vokser selv hjemme. Masse penger og flauhet spart.  Lærte meg selv etter flere ganger i salong. Skal prøve sukkervoks neste gang jeg trenger mer voks. 

Anonymkode: 47d32...c5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...