Gå til innhold

Hvordan kan en så glad person, like ei så depressiv kvinne som meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg viser det ikke tydelig ute blant folk. Jeg har pent ytre, men er så tilbaketrukket og sjenert at jeg ikke blir kjent med så mange. Jeg sliter med å like meg selv. Dette vet ikke han. Men det var han som tok kontakt. Han følte seg avvist, fordi jeg ville være forsiktig med fremgangen. Men hvor seriøs han egentlig var vet jeg ikke, fordi jeg vet han skrev med andre kvinner og :(

Saken er at når jeg liker noen så føler jeg ALTID de er over min liga. Og jeg vil veldig enkelt bli byttet ut:( han er rett og slett for bra. 

Han er motsatt av meg da. Han bruker masse tid med familien sin og elsker å være med de. Han har masse venner og er veldig kontaktsøkende. 

Det er bare for godt til å være sant, at han er seriøs med at han vil date meg. :(

Jeg har fått masse oppmerksomhet fra motsatt kjønn. Jeg har vært spurt om å være modell to ganger. Jeg liker likevel ikke meg selv.

Han la jeg ikke merke til. Følelsene kom først etter at han gav uttrykk for at han likte meg. Noen lo da jeg viste bilde av han. Sa han lignet på en Disney figur, så hvordan kunne han bli så pen i mine øyne da.. 

Anonymkode: ba250...ebd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok.

Anonymkode: d63d6...131

AnonymBruker
Skrevet

Fordi du er pen og kunne vært modell?

Anonymkode: 68d2e...128

Gjest noe tilfeldig
Skrevet

Har du noe diagnose ?

Du burde kanskje utredes?

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi du er pen og kunne vært modell?

Anonymkode: 68d2e...128

Er dette nok til å få en mann interessert?  Syns det skrives så ofte her inne at "utseende betyr nada".  Jeg er ute etter ekte følelser, ikke bare være noe man skal vise frem for så å bli byttet til fordel for noen en virkelig får følelser for

Anonymkode: ba250...ebd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...