Gå til innhold

Har du tattovering? Vanskelig å bestemme seg!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt på dette en stund, og har utrolig lyst på en liten tattovering. 

Jeg har en tvillingsøster, også er jeg født i stjernetegnet tvillingene. Har lyst å tattovere inn ett av tegnene.

Bilderesultat for stjernetegn gemini eller Relatert bilde

Problemer er at jeg ikke vet hvor jeg eventuelt ville hatt den. Har dere tattoveringer, og hvor har dere den? 

Anonymkode: 777a2...660

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tattovering er stygt og sykt harry-faktor.

• Liker 1
Skrevet (endret)
3 minutter siden, QQbaby skrev:

Tattovering er stygt og sykt harry-faktor.

Hva er problemet ditt? I hele kveld har jeg sett innlegg fra deg her og der hvor du er direkte frekk og negativ. Er livet ditt så miserabelt at du må la det gå utover andre? Ta deg sammen og bruk tiden din mer fornuftig. 

Edit; Ts, jeg syns den tatoveringen du vil ha virker som en god idè. Syns det virker som en koselig ting å tatovere, med tanke på at det har mye si for deg (tvillingsøster og tvilling som stjernetegn). Jeg syns personlig at en slik tatovering hadde vært fint på den venstre armen, gjerne nære håndleddet, hvis du ikke bruker klokke :)

Endret av Spiteful
  • Liker 9
Skrevet

Jeg sa kun hva min mening var om tattoveringer, og for meg er det sykt harry og stygt. 

Ingen grunn til å bli så fornærmet og komme med slike spydige personangrep. Jeg sa kun min mening, om du ikke tåler den så burde du heller ikke opprette en slik tråd i førsteomgang.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Spiteful skrev:

Hva er problemet ditt? I hele kveld har jeg sett innlegg fra deg her og der hvor du er direkte frekk og negativ. Er livet ditt så miserabelt at du må la det gå utover andre? Ta deg sammen og bruk tiden din mer fornuftig. 

Dette er en som har fritidsproblemer. Mitt råd, ikke mat trollet.

Anonymkode: 90de1...242

• Liker 3
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en tvillingsøster, også er jeg født i stjernetegnet tvillingene. Har lyst å tattovere inn ett av tegnene.

Problemer er at jeg ikke vet hvor jeg eventuelt ville hatt den. Har dere tattoveringer, og hvor har dere den? 

Jeg har 4 stk. Ankel, ankel, innside håndledd og fingre .Skal ta 3 til nå i høst. Og planlegger 2-3 til......

Lett å bli hekta. Jeg likte den først!

Endret av Trude.lutt
Viktig poeng
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Spiteful skrev:

Edit; Ts, jeg syns den tatoveringen du vil ha virker som en god idè. Syns det virker som en koselig ting å tatovere, med tanke på at det har mye si for deg (tvillingsøster og tvilling som stjernetegn). Jeg syns personlig at en slik tatovering hadde vært fint på den venstre armen, gjerne nære håndleddet, hvis du ikke bruker klokke :)

Takk for fint svar. 

Ja håndleddet var en god ide! Legges til vurdering :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Trude.lutt skrev:

Jeg har 4 stk. Ankel, ankel, innside håndledd og fingre .Skal ta 3 til nå i høst. Og planlegger 2-3 til......

Lett å bli hekta. Jeg likte den først!

Hvilken plass er du mest fornøyd med å ha tattovering? Vanskelig å bestemme seg for plassering! 

Takk for svar. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken plass er du mest fornøyd med å ha tattovering? Vanskelig å bestemme seg for plassering! 

Takk for svar. 

Innsiden høyre håndledd. 

AnonymBruker
Skrevet

20269927_10155290801045528_773919797_n.png?oh=c7d3aa7f768d6e267366b71fc7a61e9c&oe=5977B41E

Likte denne også! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 45 år og har hatt litt smålyst på tattoo i årevis. Men så var det hva, hvor??? Noe som er meg ......for evig. Fint osv. Føler meg som han i fjordland reklamen. Kommer vel aldri til å bli noe av.....

Anonymkode: b9526...b20

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en på ankelen, og en på hver underarm som dekker helt fra innsiden av albuen og ned til håndleddet.

Angrer så sykt mye... vær helt sikker på hvor og hva før du gjør det! Og er du usikker, ta det et sted du kan dekke det til mtp jobb osv. Ikke bare pga negativt... men du blir så utrolig lei av folk som kommenterer det hele tiden. "Hva betyr det?" "Hvor gammel var du?" "Var det vondt?" "Angrer du?" "Så fine" osv.. også de utallige negative kommentarene. Ja, man får mest sannsynlig jobb selvom man er tatovert, men det er fint å ha mulighet til å dekke de til. Jeg kan dekke til mine, men det er ikke helt hygienisk i min jobb, hendene er verktøy, og da må jeg ha korte ermer... er så lei kommentarer at hvis jeg har senvakt, så sminker jeg over de, så jeg slipper det. 

Så den første tatoveringen ville jeg tatt et sted hvor jeg kan velge selv om den skal vises

Anonymkode: 2183e...b12

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 45 år og har hatt litt smålyst på tattoo i årevis. Men så var det hva, hvor??? Noe som er meg ......for evig. Fint osv. Føler meg som han i fjordland reklamen. Kommer vel aldri til å bli noe av.....

Ja ikke sant. Det er utrolig vanskelig, også er jeg så redd for å bli lei av den. Hehe. 

Hvor hadde du ville hatt en isåfall? Og hva? :)

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Greia med mine tatoveringer var at jeg var bestemt på hvordan den skulle se ut lenge før jeg faktisk bestemte meg for å gjennomføre det. Jeg lette ikke etter noe å putte på kroppen bare for å få gjort det.

Anonymkode: 2176d...7e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjansen for å bli misfornøyd er stor hvis man ikke er helt sikker på hva man vil ha. Utganspunktet bør aldri være at man har lyst på en tatovering men ikke vet hvilken. Utgangspunktet bør være at man har et helt sinnsykt fint design man har lyst til å ha på kroppen sin. 

Anonymkode: 7939c...59d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er snart 50 år og har som jeg skrev tidligere 4 stk. Og skal ta tre til i august. Pluss at jeg planlegger 2 til. Har aldri angret. 

Greia er vel at jeg hadde tenkt lenge på hva og hvor før jeg tok min første. Ikke det at jeg mener at alle som tar tattoo skal mene noe med tattoos, men for meg er/var det viktig. Nå skal jeg ta en som betyr noe, og to små som smykke. 

Får spm jeg også, og får høre at de er stygge osv. Da svarer jeg at det er ìnfo jeg ikke trenger. Jeg tar mine for min egen skyld ingen andres

AnonymBruker
Skrevet

Du må bestemme deg selv for hvilke motiv du skal ha og hvor du vil ha dem. Er du i tvil lar du være. Det er ikke vanskeligere enn det. Er du sikker på valget ditt er det enkelt å overhøre dustekommentarer. At enkelte ikke har folkeskikk får være deres problem.

Jeg er en godt voksen dame med fulle sleeves på begge armer. Har ikke angret et øyeblikk.

Anonymkode: e9997...eb7

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tegnet til høyre, minus datoene, og også noe mer stilisert av tatovøren.
Jeg har den på hoftekammen, men anbefaler ikke å ta den der. Mest fordi den blir slitt ned  av bukselinningen, slik at min nå i stedet for å være skikkelig fylt, har svarte konturer og er grå i fyllfargen.

Jeg har også to andre tatoveringer, den ene øverst på ryggen, mellom skulderbladene, og den andre like over bukselinningen på høyre side på ryggen.

Skrevet

Innsiden på overarmen (den siste er lik om du har armen opp eller ned) :)

AnonymBruker
Skrevet

Da ville jeg tatt det stjernebildet på innsiden av armleddet eller armen, på ankelen, i nakken eller noe.
Jeg har tatovering, og hadde ikke tatt den i dag. Kan ikke si jeg angrer liksom, for jeg tenker aldri over den selvom den er ganske synlig (på armen), og det den symboliserer betydde så sinnsykt masse for meg i mange år, men hadde ikke tatt tatoveringa i dag 9 år senere. Jeg kan se mange kule tatoveringer og tenke jeg vil ha, men går ikke til det steget å TA en til nei. Var ikke vondt eller noe, bare dumt å ødelegge kroppen sin sånn. (Jeg syns det ser utrolig kult ut om man har det som en gjennomført stil, men samtidig litt trist når jeg tenker på hvor godt min vises i alle sammenhenger og mismatcher i en brudekjole og sånn)

Anonymkode: 3cc41...fac

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...