gangnedsol i elg Skrevet 23. juli 2017 #1 Del Skrevet 23. juli 2017 Jeg har fått for mye penger tilbake, etter at jeg mottok bare 3 av 4 kjoler jeg kjøpte fra en selger i Kina. Jeg betalte med kredittkort. Hvordan overfører jeg penger til selgeren? Jeg har googla det, men det kom ikke opp noe svar. Virker som dette er en uvanlig problemstilling??? Takknemlig for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalor Skrevet 23. juli 2017 #2 Del Skrevet 23. juli 2017 PayPal burde vel fungere greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gangnedsol i elg Skrevet 24. juli 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 24. juli 2017 20 timer siden, Avalor skrev: PayPal burde vel fungere greit? Takk Ja, jeg fikk en regning fra dem nå, paypalbasert, men på kinesisk. Kan jeg be om å få en regning på engelsk tro? Men de pengene de sendte meg, vises ikke på kredittkortet mitt enda. bør vel vente med tilbakebetalingen til det skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #4 Del Skrevet 24. juli 2017 Ville vente ja! Hvor mye var det? Anonymkode: b5553...0a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 24. juli 2017 #5 Del Skrevet 24. juli 2017 Ville ikke betalt noe tilbake. Høres ut som svindel. Be dem ta det med Ebay direkte. Ikke overfør med mindre ebay kundeservice ber deg om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gangnedsol i elg Skrevet 24. juli 2017 Forfatter #6 Del Skrevet 24. juli 2017 Det var ikke mye, fikk 22 gbp skulle hatt 5 gbp. Ja, jeg venter til jeg i hvert fall kan se at pengene fra dem har blitt registrert på kredittkortet mitt. Det tar vel ofte litt tid. (pengene fra dem ble sendt søndag) Jeg trenger ikke bruke den kinesiske linken. Kunne bare klikke på paypal (i blått), så var jeg inne der, og kunne sende fritt beløp og fri valuta. takk for hjelp, det betyr mye å få råd og vink:-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå