AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #1 Skrevet 23. juli 2017 Til dere som har medlemskap eller samler poeng i butikker. Hvorfor har dere det og får dere noe ut av det? Anonymkode: 59cce...ea3
tdm900 Skrevet 24. juli 2017 #2 Skrevet 24. juli 2017 Hvorfor skulle vi ikke hatt det? Prisen for varen er den samme, bortsett fra tilbud hos COOP, hvor enkelte av de kun gjelder når når du er medlem. Det er penger du sparer opp som du kan ta ut og bruke som du vil. Hos COOP betaler man vel 300,- for en andel, mener jeg å huske, lenge siden jeg opprettet det.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #3 Skrevet 25. juli 2017 På 24.7.2017 den 7.36, tdm900 skrev: Hvorfor skulle vi ikke hatt det? Prisen for varen er den samme, bortsett fra tilbud hos COOP, hvor enkelte av de kun gjelder når når du er medlem. Det er penger du sparer opp som du kan ta ut og bruke som du vil. Hos COOP betaler man vel 300,- for en andel, mener jeg å huske, lenge siden jeg opprettet det. Nå er dette i klær, sko og mote forumet så da handler det åpenbart om det. Mulig coop har noen klær også, men eh... Anonymkode: 59cce...ea3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #4 Skrevet 26. juli 2017 Høyer har☺️ Da sparer man opp 5% av det man handler for som man kan slå av neste gang. Anonymkode: ab6f2...3a7
Anette.94 Skrevet 26. juli 2017 #5 Skrevet 26. juli 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høyer har☺️ Da sparer man opp 5% av det man handler for som man kan slå av neste gang. Anonymkode: ab6f2...3a7 Oi, det visste jeg ikke! Hvordan får man det fordelskortet? Så ingenting info på hjemmesiden deres :/
student86 Skrevet 26. juli 2017 #6 Skrevet 26. juli 2017 Det er jo veldig greit å kunne benytte seg av medlemskap og få fordeler som varsler om tilbud, avslag på klær og opptjening av bonuspoeng som kan gi fordeler på sikt. Medlemskap hos f.eks. Cubus gir jo direkte fordeler, i likhet med mange andre klesbutikker. Det er også en del medlemskap som gir en rekke ulike medlemsfordeler, som f.eks. kortet "Enjoy" og medlemskap i Bate og Obos, der man kan få avslag/bonus i blant annet klesbutikker.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #7 Skrevet 26. juli 2017 Jeg er kun medlem det jeg handler mest. For eksempel innen mat så har jeg det meste. Coop, Æ og Trumf. Har også Trumf Visa og coop mastercard, bruker bare coop sin da den har best rente. Men bruker trumf i trumf-butikker. Mastercardet brukes på nett, slik at jeg får ekstra bonus der. Har droppet å være medlem i småbutikker som cubus, h&m osv. For jeg orker ikke å ha alle apper og kort. Jeg bruker heller coop mastercardet nå. Anonymkode: dfc27...517
Soma Skrevet 26. juli 2017 #8 Skrevet 26. juli 2017 (endret) Medlem på altfor mange steder, og målet deres om å ha medlemskap for å skaffe seg lojale kunder treffer ikke på meg iallefall (Og fikk 50,- i rabatt på Cubus i dag forresten fordi jeg har samlet poeng en evighet ) Endret 26. juli 2017 av Soma
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #9 Skrevet 29. juli 2017 På 26. juli 2017 den 20.27, Anette.94 skrev: Oi, det visste jeg ikke! Hvordan får man det fordelskortet? Så ingenting info på hjemmesiden deres :/ Det er noe man blir tilbudt i butikk om man er fast kunde som handler nok. Det er litt hysjet ned fordi det skal være for stamkunder/gode kunder:) Anonymkode: ab6f2...3a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå