AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #1 Skrevet 23. juli 2017 Hvis man forhåndsbestiller f.eks. en bok eller en film fra en nettbutikk, og de reserverer pengene fra bankkonto frem til tingene man har bestilt skal sendes ut fra butikken. Dersom nettbutikken lover at tingene skal sendes, samme dag som boken / filmen skal publiseres. Men nettbutikken ikke klarer å sende ut tingene som de lover. Så det kan ta mange dager, eller ett par uker, før de rekker å sende ut tingene man har bestilt. Står kundene fritt til å avbestille varene, og få refundert alle pengene sine, helt frem til nettbutikken faktisk begynner å sende ut tingene sine? Anonymkode: 26531...cee
ajarRun Skrevet 23. juli 2017 #3 Skrevet 23. juli 2017 Hvis de ikke sender til avtalt tid sier du bare i fra at deres elendige kundeservice kan de ha for seg selv. Selv etter at de har sendt varen har du jo 14 dagers angrefrist. Jeg bruker å bestille varen fra ALLE nettbutikkene og så sender jeg tilbake til alle de trege sammen med en klage på at de er gørrtrege. Slik lærer de seg logistikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå