Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Til høsten skal jeg gå Vg3 Helsesekretær og utdanne meg til helsesekretær. Da lurer jeg på:
Hva ligger lønnen til helsesekretær på? Er det noen helsesekretærer her på kvinneguiden som kan fortelle hvor mye de får i lønn hver måned før skatt, evnt hvor mye de før etter skatt og hvor mye de betaler i skatt?

+ Jeg tenker å ta helseadminstrasjonsfag på fagskolen + helsekoordinator/helseadminstasjonssekretær etter å ha blitt helsesekretær. -¨-
Kan det øke lønnen?

Anonymkode: 4f26f...8fa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Også et annet spm: Er det noe vits å ta helseadminstrasjonssekretær utdanning når man også skal ta helseadminstrasjonsfag på fasgskolen?

AnonymBruker
Skrevet

Lønnen er lav. Vil du ha høy lønn må du finne på noe annet.

Anonymkode: 9fdeb...2e9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lønnen er lav. Vil du ha høy lønn må du finne på noe annet.

Anonymkode: 9fdeb...2e9

Hva betyr lav lønn? 22.000? 

Skrevet

jeg har ei bekjent som jobber som dette, hun tjener 320 000 i året

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Huskestue skrev:

jeg har ei bekjent som jobber som dette, hun tjener 320 000 i året

Takk for svar :) Vet du om hvor lenge hu har jobba som helsesekretær? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har full ansiennitet og jobber i to forskjellige jobber. I den ene jobben har jeg 411 000 i året og i den andre har jeg 430 000 i året . 

Anonymkode: d5bc8...614

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet er vel heller, får man i det hele tatt jobb? Vet om et par som sliter med å få relevante stillinger, men det er kanskje bare i området jeg bor.

Anonymkode: a6110...d4a

AnonymBruker
Skrevet

De fleste av oss har gått i vikariater først. Er du flink så får man som regel tilbud om fast stilling etterhvert 

AnonymBruker
Skrevet
På 24.7.2017 den 8.22, AnonymBruker skrev:

Jeg har full ansiennitet og jobber i to forskjellige jobber. I den ene jobben har jeg 411 000 i året og i den andre har jeg 430 000 i året . 

Takk for svar. Kan jeg spørre om en ting.: Hvorfor jobber du to forskjellige steder?

AnonymBruker
Skrevet
På 24.7.2017 den 8.29, AnonymBruker skrev:

De fleste av oss har gått i vikariater først. Er du flink så får man som regel tilbud om fast stilling etterhvert 

Vet om mange som har fått jobb gjennom praksis også :) 

AnonymBruker
Skrevet
På 24.7.2017 den 8.24, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet er vel heller, får man i det hele tatt jobb? Vet om et par som sliter med å få relevante stillinger, men det er kanskje bare i området jeg bor.

Anonymkode: a6110...d4a

Hvor er det du bor da? 

AnonymBruker
Skrevet
På 7/23/2017 den 20.11, AnonymBruker skrev:

Hei,

Til høsten skal jeg gå Vg3 Helsesekretær og utdanne meg til helsesekretær. Da lurer jeg på:
Hva ligger lønnen til helsesekretær på? Er det noen helsesekretærer her på kvinneguiden som kan fortelle hvor mye de får i lønn hver måned før skatt, evnt hvor mye de før etter skatt og hvor mye de betaler i skatt?

+ Jeg tenker å ta helseadminstrasjonsfag på fagskolen + helsekoordinator/helseadminstasjonssekretær etter å ha blitt helsesekretær. -¨-
Kan det øke lønnen?

Hei.

Har du tatt generell studiekompetanse?Jeg har det og kunne tenkt meg å bli helsesekretær men vet ikke om jeg MÅ ta programfagene alle 3 årene eller om det holder med vg3?

Anonymkode: a14e6...0f2

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet
På 26.7.2017 den 5.06, AnonymBruker skrev:

Hei.

Har du tatt generell studiekompetanse?Jeg har det og kunne tenkt meg å bli helsesekretær men vet ikke om jeg MÅ ta programfagene alle 3 årene eller om det holder med vg3?

Anonymkode: a14e6...0f2

Hei, jeg har ikke generell studiekompetanse. Jeg er 17 år og går den originale studielinjen, altså 3 år på vgs. 
Kanskje du kvalifiserer deg for voksenopplæring?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...