Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaringer å dele? Hvor i Norge er best å ta, og hva ligger prisen på sånn ca? 

Anonymkode: a08ca...bbe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Betalte 34 000kr for snart 2 år siden

Anonymkode: e6579...4f3

Skrevet

Prisen  ligger på ikke verdt det med mindre det heter fåbrystoperasjon i stedet for brystforstørrelse

Ikke er alltid silikon spesielt godt å ta på heller og de kan oppføre seg unaturlig under sex

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Prisen  ligger på ikke verdt det med mindre det heter fåbrystoperasjon i stedet for brystforstørrelse

Ikke er alltid silikon spesielt godt å ta på heller og de kan oppføre seg unaturlig under sex

Om det er verdt det (for meg) eller ei, er da ikke opp til deg å bedømme? Dette er et personlig valg. 

ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Betalte 30.000 

Gikk fra a cup til c cup. 

De oppfører seg helt som før operasjonen. Ingen problemer i ettertid. De står heller ikke rett ut, er ikke harde men myke og fine osv. 

Fikk faktisk spørsmål om jeg hadde tatt brystreduksjon før en mamografi da jeg sa jeg har silikon, så de kan jo ikke se så ille ut :P

Anonymkode: 8f131...1d0

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det er verdt det (for meg) eller ei, er da ikke opp til deg å bedømme? Dette er et personlig valg. 

ts

Det er et personlig valg,  også et fritt valg å si hva man syns om det. Det er et symtom på noe sykelige i samfunnet pluss hos individet selv( sjekk hvor mer mentalt plaget kvinner med silikon er).

OG det gjør det mye vanskeligere å finne brystkreft! Hilsen ei som har silikon ja.

Anonymkode: dab7a...803

• Liker 4
Skrevet

Jeg tok det på Fornebuklinikken, veldig fornøyd. Myke og ser naturlige ut.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...