AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #1 Skrevet 23. juli 2017 Noen som har erfaringer å dele? Hvor i Norge er best å ta, og hva ligger prisen på sånn ca? Anonymkode: a08ca...bbe
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #2 Skrevet 23. juli 2017 Betalte 34 000kr for snart 2 år siden Anonymkode: e6579...4f3
Sykkelkopp Skrevet 23. juli 2017 #3 Skrevet 23. juli 2017 Prisen ligger på ikke verdt det med mindre det heter fåbrystoperasjon i stedet for brystforstørrelse Ikke er alltid silikon spesielt godt å ta på heller og de kan oppføre seg unaturlig under sex
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #4 Skrevet 23. juli 2017 5 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Prisen ligger på ikke verdt det med mindre det heter fåbrystoperasjon i stedet for brystforstørrelse Ikke er alltid silikon spesielt godt å ta på heller og de kan oppføre seg unaturlig under sex Om det er verdt det (for meg) eller ei, er da ikke opp til deg å bedømme? Dette er et personlig valg. ts Anonymkode: a08ca...bbe 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #5 Skrevet 23. juli 2017 Betalte 30.000 Gikk fra a cup til c cup. De oppfører seg helt som før operasjonen. Ingen problemer i ettertid. De står heller ikke rett ut, er ikke harde men myke og fine osv. Fikk faktisk spørsmål om jeg hadde tatt brystreduksjon før en mamografi da jeg sa jeg har silikon, så de kan jo ikke se så ille ut Anonymkode: 8f131...1d0
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #6 Skrevet 23. juli 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om det er verdt det (for meg) eller ei, er da ikke opp til deg å bedømme? Dette er et personlig valg. ts Anonymkode: a08ca...bbe Det er et personlig valg, også et fritt valg å si hva man syns om det. Det er et symtom på noe sykelige i samfunnet pluss hos individet selv( sjekk hvor mer mentalt plaget kvinner med silikon er). OG det gjør det mye vanskeligere å finne brystkreft! Hilsen ei som har silikon ja. Anonymkode: dab7a...803 4
Skylines Skrevet 24. juli 2017 #7 Skrevet 24. juli 2017 Jeg tok det på Fornebuklinikken, veldig fornøyd. Myke og ser naturlige ut. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå