AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #1 Skrevet 23. juli 2017 Kona ønsker å teste ut mer kinky greier. Liker å bli behandlet litt røft og bli dominert. Har prøvd å binde henne opp med håndjern et par ganger, og hun liker det. Tips til andre ting man kan gå til innkjøp av? Hva begynte dere med? Anonymkode: 4a749...84a
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #2 Skrevet 23. juli 2017 Du kan jo prøve tau, eller seler/lærstropper (de er behagelige), og bind for øynene/sovemaske, Anonymkode: cabdf...a8a
SlemUlv Skrevet 23. juli 2017 #5 Skrevet 23. juli 2017 Jeg begynte med å gå løs på kjøkkenet, og la fantasien spinne.. Men blindfold og mansjetter er en god start. En liten pisk fra kondomeriet, om dere er usikker på smerte. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #8 Skrevet 24. juli 2017 Begynte med voldsom, økende dasking på rompa. Det ble bedre og bedre. Og bli klappet på en varm rumpe etterpå mens han holder meg fast og slikker meg er det beste jeg har opplevd omtrent. Anonymkode: 3abd6...a0f 1
Sparkling_Pink Skrevet 24. juli 2017 #9 Skrevet 24. juli 2017 Ridepisk med bred tupp. Den er god til å kontrolere og styre med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå