AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #1 Skrevet 23. juli 2017 Jeg klarer ikke det og har også brutt med familien for jeg orker ikke at de gnir lykken sin i trynet mitt. Føler meg bare som en taper. Har kontakt med mamma da. (Min far og mine brødre bytter jo damer i ett sett). Hvis noen jeg kjenner får seg kjæreste så kutter jeg kontakten for jeg orker ikke å føle meg så taper og mislykket. Er det flere som har det sånn? Anonymkode: 2bbb6...437
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #2 Skrevet 23. juli 2017 Nei, virkelig ikke. Hvor gammel er du? Anonymkode: 86b3f...3c2 5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #3 Skrevet 23. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, virkelig ikke. Hvor gammel er du? Anonymkode: 86b3f...3c2 33. Jeg har prøvd men er faring viser at alle par er kjedelige og sitter bare og kliner. Jeg orker ikke se på det og føle meg som en taper. Til og med pappa sitter og kliner med hu jævla kjerringa han er sammen med foran meg Anonymkode: 2bbb6...437 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #4 Skrevet 23. juli 2017 Jeg orker ikke folk uavhengig om de er single eller ikke, men er enig i at par er mest irriterende. Spesielt de som så sammensveiset og romantiske. Anonymkode: 8c480...ba2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #5 Skrevet 23. juli 2017 Ja, jeg gjør det, I hvertfall når de får barn, da føler jeg ekstra på taperheten. Og jeg har ikke lyst på barn en gang. Anonymkode: 4c21c...437
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #6 Skrevet 23. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg orker ikke folk uavhengig om de er single eller ikke, men er enig i at par er mest irriterende. Spesielt de som så sammensveiset og romantiske. Anonymkode: 8c480...ba2 Ja, jeg syns bare det er SÅ kleint. Jeg kom på at jeg har en venninne som er gift men hun sitter ikke limt oppå mannen sin heller. Men de aller fleste forandrer seg når de får kjæreste og blir så kjedelige! Anonymkode: 2bbb6...437
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #7 Skrevet 23. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: 33. Jeg har prøvd men er faring viser at alle par er kjedelige og sitter bare og kliner. Jeg orker ikke se på det og føle meg som en taper. Til og med pappa sitter og kliner med hu jævla kjerringa han er sammen med foran meg Anonymkode: 2bbb6...437 Ok, skjønner det kan være litt ubehagelig om de sitter å kliner forann deg. Men hvorfor er hun "en jævla kjerring". Anonymkode: 86b3f...3c2
bruker54321 Skrevet 23. juli 2017 #8 Skrevet 23. juli 2017 Ikke for å være kjip, men tror ikke du kommer til å få et godt forhold før du klarer å være sammen med familien din selv om de er har kjærester. 2
Gjest Newroz Skrevet 23. juli 2017 #9 Skrevet 23. juli 2017 Jeg syns det kan bli litt sårt innimellom, hvis det er noen som hele tiden må snakke om hvor lykkelige de er og bla, bla, bla, men å dumpe dem, og til og med familien, syns jeg høres veldig drøyt ut. Hvis du har et problem med at folk kliner foran deg (syns det er mangel på folkeskikk å kline foran andre, så fortsår at du ikke liker det) bør du heller si i fra på en ordentlig måte.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #10 Skrevet 23. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, skjønner det kan være litt ubehagelig om de sitter å kliner forann deg. Men hvorfor er hun "en jævla kjerring". Anonymkode: 86b3f...3c2 Polsk gold-digger som er 5 år eldre enn meg. NOT happy. Anonymkode: 2bbb6...437 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #11 Skrevet 23. juli 2017 3 minutter siden, Superbruker5 skrev: Ikke for å være kjip, men tror ikke du kommer til å få et godt forhold før du klarer å være sammen med familien din selv om de er har kjærester. Hvorfor det? Jeg ville aldri oppført meg sånn foran andre. Å sitte og skryte over at man er så lykkelig og kline foran andre, altså det ser jeg ikke poenget med. Hadde familien min oppført seg normalt så hadde det vært noe annet. Anonymkode: 2bbb6...437
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #12 Skrevet 23. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg syns bare det er SÅ kleint. Jeg kom på at jeg har en venninne som er gift men hun sitter ikke limt oppå mannen sin heller. Men de aller fleste forandrer seg når de får kjæreste og blir så kjedelige! Anonymkode: 2bbb6...437 Det verste er de som blir til et tohodet troll. Man kan ikke snakke med den ene uten at den andre sitter og følger med og er snakker samtidig som den andre, mens den andre MHM til de partneren sier og smiler sleskt. Anonymkode: 8c480...ba2 3
bruker54321 Skrevet 23. juli 2017 #13 Skrevet 23. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Jeg ville aldri oppført meg sånn foran andre. Å sitte og skryte over at man er så lykkelig og kline foran andre, altså det ser jeg ikke poenget med. Hadde familien min oppført seg normalt så hadde det vært noe annet. Anonymkode: 2bbb6...437 Fordi de færreste som er noe å samle på ønsker å være sammen med en som sliter såpass at hun kutter ut sin egen familie fordi de har kjærester og hun er singel. 1
Doge Skrevet 23. juli 2017 #14 Skrevet 23. juli 2017 Min erfaring er at venner og bekjente som får seg kjæreste forsvinner ut av livet mitt. Det blir jo til at jeg tar mindre kontakt med folk når de har fått seg kjæreste fordi de ikke har tid til meg uansett fordi de skal være med kjæresten. "Nei, kan ikke. Skal se film kjæresten". Også er det bare superkleint og dritkjedelig å sitte der som femte hjulet på vogna mens paret tafser på hverandre.
Cata Skrevet 23. juli 2017 #15 Skrevet 23. juli 2017 Selvsagt. Da vennene mine fant seg partnere så ble bare vennekretsen utvidet. Kommer godt overens med partnerne til de aller fleste av venner og familie. 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #16 Skrevet 23. juli 2017 3 minutter siden, Doge skrev: Min erfaring er at venner og bekjente som får seg kjæreste forsvinner ut av livet mitt. Det blir jo til at jeg tar mindre kontakt med folk når de har fått seg kjæreste fordi de ikke har tid til meg uansett fordi de skal være med kjæresten. "Nei, kan ikke. Skal se film kjæresten". Også er det bare superkleint og dritkjedelig å sitte der som femte hjulet på vogna mens paret tafser på hverandre. Nettopp! Er det som har skjedd med meg og. Jeg har prøvd altså, å være med de men det er så ufattelig kjedelig. "Jeg og Kjell-Jørgen var på kunstutstilling i går da, det var så romantisk atte". Spar meg! Skulle ønske folk kunne tenke litt mer over hvordan de fremstår når de er med kjæresten. Anonymkode: 2bbb6...437 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #17 Skrevet 23. juli 2017 Hvis målet ditt wr å få kjæreste. Så må du jo gjøre noe med det. De kommer ikke ig finnwr deg. Du må finne de. Så er det bare å komme deg på div datingsider og ta kontakt med alle der. Noen vil svare og minst en vil tilbringe en del av sin tid med deg. Anonymkode: 769ec...098
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #18 Skrevet 23. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis målet ditt wr å få kjæreste. Så må du jo gjøre noe med det. De kommer ikke ig finnwr deg. Du må finne de. Så er det bare å komme deg på div datingsider og ta kontakt med alle der. Noen vil svare og minst en vil tilbringe en del av sin tid med deg. Anonymkode: 769ec...098 Takk for tips, men jeg er livredd datingsider. Sist jeg drev med det fikk jeg noen meldinger som var så stygge at jeg sliter fortsatt, 1 år etterpå. Jeg datet kanskje 10 stk totalt i løpet av 1 år men alle avviste meg. Så jeg må nok evt møte menn på andre måter. Anonymkode: 2bbb6...437 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #19 Skrevet 23. juli 2017 Jeg kutter ikke ut mennesker fra livet mitt pga de får seg kjæreste, men det blir til at jeg tilbringer mye mindre tid med dem og de irriterer meg mer enn før. Eks min søster kan aldri treffe meg uten å drasse med seg samboer. Hvis vi har avtalt at vi skal treffes for å snakke fortrolig, så møter hun likevel opp med han på slep, "for det blir jo så kjedelig for han å være hjemme alene i 2 timer"... Eller venninne som ikke snakker om noe annet enn kjæresten. Hun har også endret alle sine interesser og holdninger sånn at det ligner mest mulig på hans.. Kjenner henne ikke igjen og er håpløst å ha en normal samtale. "Edvard sier det og Edvard gjør sånn. Edvard vil at jeg skal gjøre sånn og sånn".... En annen venninne må konstant sitte på kjærestens fang og holde hånda hvorenn de går og er. Kan ikke få ett eneste ord alene med henne. Det klines og snakkes babyspråk over en lav sko. De nevnte er alle over 35 år. Jeg orker ikke.... Anonymkode: a9656...e55 1
Doge Skrevet 23. juli 2017 #20 Skrevet 23. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg kutter ikke ut mennesker fra livet mitt pga de får seg kjæreste, men det blir til at jeg tilbringer mye mindre tid med dem og de irriterer meg mer enn før. Eks min søster kan aldri treffe meg uten å drasse med seg samboer. Hvis vi har avtalt at vi skal treffes for å snakke fortrolig, så møter hun likevel opp med han på slep, "for det blir jo så kjedelig for han å være hjemme alene i 2 timer"... Eller venninne som ikke snakker om noe annet enn kjæresten. Hun har også endret alle sine interesser og holdninger sånn at det ligner mest mulig på hans.. Kjenner henne ikke igjen og er håpløst å ha en normal samtale. "Edvard sier det og Edvard gjør sånn. Edvard vil at jeg skal gjøre sånn og sånn".... En annen venninne må konstant sitte på kjærestens fang og holde hånda hvorenn de går og er. Kan ikke få ett eneste ord alene med henne. Det klines og snakkes babyspråk over en lav sko. De nevnte er alle over 35 år. Jeg orker ikke.... Anonymkode: a9656...e55 Nå døde jeg litt 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå