Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser at mange i en annen tråd mener man burde sminke seg ihvertfall litt når man er på jobb. Jeg lurer på hvor dere finner sminke som tåler svette, vann/regn, ekstrem kulde og som ikke gnis utover om jeg må tørke vekk noe fra trynet? Jeg har nemlig gitt opp og er fornøyd selv med trynet mitt, men får jo spørsmål noenganger hvorfor jeg ikke bruker sminke.

Anonymkode: fef76...417

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå har vel du en veldig spesiell jobb da?

Anonymkode: 99d81...bc3

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser at mange i en annen tråd mener man burde sminke seg ihvertfall litt når man er på jobb. Jeg lurer på hvor dere finner sminke som tåler svette, vann/regn, ekstrem kulde og som ikke gnis utover om jeg må tørke vekk noe fra trynet? Jeg har nemlig gitt opp og er fornøyd selv med trynet mitt, men får jo spørsmål noenganger hvorfor jeg ikke bruker sminke.

Det er bare grisen som har tryne. 

Anonymkode: a0c7c...3bd

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har vel du en veldig spesiell jobb da?

Anonymkode: 99d81...bc3

Nei, er bare en aktiv jobb. Innebærer å være ute store deler av året, men også innendørs.

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare grisen som har tryne. 

Anonymkode: a0c7c...3bd

Ansikt og fjes da vel.

Skrevet

Tøys! Smink deg om du vil, ikke fordi du "må".
De av kollegaene dine som spør om hvorfor du ikke bruker sminke trenger nok flere arbeidsoppgaver å bruke energi på..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke allerede er mørk ville jeg vurdert å farge vipper og bryn for ikke bli altfor blass. Ellers er det vel ikke så nøye med den sminken.

Anonymkode: 8188f...2a8

AnonymBruker
Skrevet

Noen klager over at damer som ikke sminker seg tar vare på seg selv, andre klager over at dmer som bruker sminke hele tiden er overfladiske. Du kan aldri gjøre alle til lags så gjør det du selv vil. I motsetning til hva noen ønsker å overbevise folk om så må ikke damer ha sminke på for å se fresh ut :) 

Anonymkode: d65d6...eeb

• Liker 1
Skrevet

Tipper barnehagejobb

• Liker 1
Skrevet

Bruker Smashbox sin primer før sminken og Urban Decay sin setting spray etter sminken. Holder hele dagen på jobb gjennom svette. Ikke smink deg fordi du føler du må, men fordi du vil.

Dersom du har fin hud ville jeg bare brukt litt mascara (vannfast isåfall) og noe på brynene om det trengs. 

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo droppe å bruke foundation, og kun bruke øyenskygge (med primer under), vannfast maskara og litt blush.

Anonymkode: 36f32...24e

AnonymBruker
Skrevet

De jobbene jeg har hatt hvor det har vært mye svette, meget varme og fuktige lokaler og behov for å gni seg i ansiktet i blandt, så droppa jeg bare sminken... 
Jeg bruker selv sminke fordi det får meg til å føle meg bedre, men i de aktive jobbene jeg hadde, så var sjansen rimelig stor for å se ut som en panda, derav lettere å bare droppe det. 

Anonymkode: 91d3f...ab9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...