Gå til innhold

Hvorfor piper måkebabyer så mye? Blir gæren snart

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Rett utenfor leiligheten min er det måke-fest. Er kanskje 5 chicks som står og skriker for harde livet. At de gidder! Hva er vitsen med all denne skrikinga og pipinga? Blir dem ikke lei?

Anonymkode: 8e007...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Åå, har det samme problemet selv. De er verst på tidlig på morgningen.. vært en sommer med lite søvn!

Anonymkode: fc437...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Åå, har det samme problemet selv. De er verst på tidlig på morgningen.. vært en sommer med lite søvn!

Anonymkode: fc437...237

Men er det ikke på våren at fugler driver og får babyer da? Skjønner heller ikke hvorfor de må henge akkurat utenfor min leilighet. Hvor lang tid tar det før måker er voksne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er det ikke på våren at fugler driver og får babyer da? Skjønner heller ikke hvorfor de må henge akkurat utenfor min leilighet. Hvor lang tid tar det før måker er voksne? 

Jag dem bort? 

Anonymkode: 1f1d6...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jag dem bort? 

Anonymkode: 1f1d6...491

Ja men de kommer bare tilbake.. sendte katten ut etter dem men hun ble redd faktisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ta på ørnelyder høyt på høyttaleren. De stikker da!

Anonymkode: 754e6...9a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor de skriker? Fordi foreldra ikke ett øyeblikk skal glemme at de har sultne unger som venter på mat.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, filifjonka skrev:

Hvorfor de skriker? Fordi foreldra ikke ett øyeblikk skal glemme at de har sultne unger som venter på mat.

Ah, jeg lo nå, Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ta på ørnelyder høyt på høyttaleren. De stikker da!

Anonymkode: 754e6...9a9

Lol, vi prøvde faktisk dette i går kveld for å se hva som skjedde. Et måkepar har unger rett nedenfor verandaen til en kompis, hvor vi var og grillet. Måken kom nesten inn gjennom vinduet, klar til å "konfrontere" fienden! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, NumberSix skrev:

Lol, vi prøvde faktisk dette i går kveld for å se hva som skjedde. Et måkepar har unger rett nedenfor verandaen til en kompis, hvor vi var og grillet. Måken kom nesten inn gjennom vinduet, klar til å "konfrontere" fienden! :laugh:

Haha, gærninger😂

Katten til en venn av meg er livredd måkene- de angriper han så fort han viser seg utenfor huset. Altså, hallo? Hva skjedde med "søte, uskyldige fugler"?

Satt akkurat å tenkte på hvor glad jeg er for å kunne sove med vinduet oppe  om natten, nå som jeg har flyttet til 8 etg. Før sov jeg med ørepropper og vinduene igjen, på grunn av måkemas😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

De gjør det for å plage akkurat deg! Det har vært  måkeråd og de har bestemt seg for i år er det din tur.....

Anonymkode: 862e8...779

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...