Gå til innhold

Når de sender hjerter for tidlig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere som reagerer på menn som sender hjerter EMOJI allerede første og andre dag man snakker sammen? Jeg synes det er vanvittig irriterende. For da tar jeg han som useriøs. Eller er dette noe jeg bare må ignorere? For resten av samtalen er moden og han virker genuin og ærlig. hva synes dere om å motta hjerter for tidlig? 

Anonymkode: ed4d7...8f1

Videoannonse
Annonse
Gjest BerntJohnny
Skrevet

Du legger for mye i det som blir skrevet og overanalyserer

Det behøver ikke bety så mye

Det å tekste en kvinne er et shitshow og slitsomt

Nettopp pga det finnes kvinner som deg der ute

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at når man virkelig er i et forhold og man elsker hverandre, så er det daa det passer å sende hjerter. ikke første og andre dag. bør jeg kommentere det og si det til han? bare sånn for å vise mine standarder ?

Skrevet

Ja, synes det er tynt grunnlag å kutte ut noen pga emojis.  

Når begynner du å bruke emojis? Kanskje etter en uke og etter dere har vært på date. Da hadde du vel tenkt det var litt spesielt om han kuttet deg ut fordi han syntes at det var for tidlig å bruke emojis. Han følte at du var alt for på. 

Kan det være at han du snakker med er useriøs? Selvsagt.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, shakil skrev:

Du legger for mye i det som blir skrevet og overanalyserer

Det behøver ikke bety så mye

Det å tekste en kvinne er et shitshow og slitsomt

Nettopp pga det finnes kvinner som deg der ute

Heheh. Det er ikke et shitshow i følge det jeg mottar og leser fra han her. Han elsker å skrive og kommunisere. Stakkars deg som er mann da.. hatt dårlige experiences.. vedder alt på at du er singel. Skriv litt mer a . Til henne ikke til meg. 

• Liker 1
Gjest BerntJohnny
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at når man virkelig er i et forhold og man elsker hverandre, så er det daa det passer å sende hjerter. ikke første og andre dag. bør jeg kommentere det og si det til han? bare sånn for å vise mine standarder ?

Kos deg som singel

Alle disse reglene om hva du tror er rett og galt vil forsikre at du alltid er singel

Du føler og tenker for mye

Og ikke lyv - damer endrer standardene sine når de blir "forelska". LES: de kribler nedentil og de ikke helt forstår hva som skjer

Har du de samme standardene da du var 14 som da du var 22? Eller samme som da du blir 30? Nope

Menn gir faen

Gjest BerntJohnny
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Heheh. Det er ikke et shitshow i følge det jeg mottar og leser fra han her. Han elsker å skrive og kommunisere. Stakkars deg som er mann da.. hatt dårlige experiences.. vedder alt på at du er singel. Skriv litt mer a . Til henne ikke til meg. 

Du prøver manipulere han ved "å prøve å vise standarden din".

Du er den kjipe her

Håper virkelig han dumper deg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, shakil skrev:

Kos deg som singel

Alle disse reglene om hva du tror er rett og galt vil forsikre at du alltid er singel

Du føler og tenker for mye

Og ikke lyv - damer endrer standardene sine når de blir "forelska". LES: de kribler nedentil og de ikke helt forstår hva som skjer

Har du de samme standardene da du var 14 som da du var 22? Eller samme som da du blir 30? Nope

Menn gir faen

Lykke til som singel sier jeg bare. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, shakil skrev:

Du prøver manipulere han ved "å prøve å vise standarden din".

Du er den kjipe her

Håper virkelig han dumper deg

Ntaaw. stakkars deg. Gå til moren din du. :) Her, så får du en fotball av meg så kan du leke litt ute. Alene. Med deg selv. Dust. I´m out. 

I´m a proud woman, with standards. HIGH standards. And you are garbage. 

Gjest BerntJohnny
Skrevet

Lykke til som singel sier jeg bare. 

Takk. Nyter det hver dag

Gjest BerntJohnny
Skrevet

Ntaaw. stakkars deg. Gå til moren din du. :) Her, så får du en fotball av meg så kan du leke litt ute. Alene. Med deg selv. Dust. I´m out. 

I´m a proud woman, with standards. HIGH standards. And you are garbage. 

:fnise::fnise::fnise:

Skrevet

Chattet med en som begynte med nusse emojis første dag. Likte det ikke. Spurte om jeg ønsket meg barn etter andre dag. Likte heller ikke det. Kan man ikke møtes først å hvordan ting utvikler seg før man begynner med sånt? Skjønner deg, Ts.  Hjerte og nusse emojis blir for mye for meg også,hvis jeg ikke kjenner vedkommende godt nok. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, wintergirl skrev:

Chattet med en som begynte med nusse emojis første dag. Likte det ikke. Spurte om jeg ønsket meg barn etter andre dag. Likte heller ikke det. Kan man ikke møtes først å hvordan ting utvikler seg før man begynner med sånt? Skjønner deg, Ts.  Hjerte og nusse emojis blir for mye for meg også,hvis jeg ikke kjenner vedkommende godt nok. 

That´s what I´m talking about girl. 

AnonymBruker
Skrevet

Bør jeg da kommentere det til han eller hva 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skriv på norsk. Ser litt dumt ut det der.

Anonymkode: 1ed4c...1f6

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir det for mye for du dem langt opp i halsen veldig fort. De virker desperate på en måte. 

Ja,hvis du føler for det kan du si ifra på en pen måte at det blir litt for mye for deg med nussing og hjertet så tidlig. Sender han deg i tillegg mye meldinger også eller?

AnonymBruker
Skrevet

Men hvordan brukes emojien da? 

Personlig så liker jeg å sende hjerte-emoji (❤,💕) når jeg sier "God natt" eller "Hade". Gjerne når jeg gir et kompliment, eller når jeg sender/får et bilde (tagging). 

Nå passer jeg på å ikke gjøre det med gutter, og iallefall ikke gutter jeg ikke er GODT kjent med, men måten man bruker emojien har også mye å si.

Anonymkode: 03a14...fa2

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan brukes emojien da? 

Personlig så liker jeg å sende hjerte-emoji (❤,💕) når jeg sier "God natt" eller "Hade". Gjerne når jeg gir et kompliment, eller når jeg sender/får et bilde (tagging). 

Nå passer jeg på å ikke gjøre det med gutter, og iallefall ikke gutter jeg ikke er GODT kjent med, men måten man bruker emojien har også mye å si.

Anonymkode: 03a14...fa2

Jeg sender til venninner og ellers nære relasjoner, men ikke til menn. Ihverfall ikke til menn jeg såvidt har sagt hei til. Det blir for intenst for meg hvis noen begynner med sånne emojis til meg med en gang.

• Liker 1
Gjest Sonic
Skrevet

virker som du leter etter grunner til å dumpe daten 

her sendes det hjerter til både venner og flørter 

ikke legg så mye i det 

Skrevet

Jeg får hjerter fra jenter så fort de føler en connection. Noen ganger er det etter en dag med teksting, andre ganger etter noen uker inklusive møter. Siden jeg knapt bruker smileys, og ihvertfall ikke emojis, så var det merkelig de første gangene, men har vendt meg til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...