Gå til innhold

Tenker du ofte hva ser han i henne (og omvendt)?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du f.eks er ute i byen, tenker du ofte "hvordan klarte hun og finne seg noen og ikke jeg"? Må innrømme at jeg gjør det. Her på KG leser man jo så mange tråder om at man må se perfekt ut for å få kjæreste men det ser jeg ofte ikke stemmer. Jeg tenker sånn at hvor stygg må jeg være siden ingen vil ha meg. Siden det finnes så mange ulike par der ute. 

Anonymkode: 4014a...03f

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest BerntJohnny
Skrevet

Ganske lett

Hun var chill og ga faen

Hun var ikke instagram/sosiale medier/netflix-skada. 

Hun lyttet til seg selv og ikke venninner

Hun ga faen

Så tok hun en mann hun likte, som også likte henne

Så bare ble de et par

Det er for mange regler, du følger for mange regler. Derfor er du singel

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er denne holdningen som gjør at du er singel og ikke utseendet ditt?

Anonymkode: 35797...05b

Hvordan da? Jeg sier jo ikke dette til noen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan da? Jeg sier jo ikke dette til noen. 

Sikkert mye av personligheten din som skinner gjennom. Forklarer også hvorfor du er singel. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sikkert mye av personligheten din som skinner gjennom. Forklarer også hvorfor du er singel. 

Hva mener du med skinner igjennom? Skjønner ikke. Jeg er veldig blid og omgjengelig til daglig. Ingen vet at jeg har disse tankene. 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er denne holdningen som gjør at du er singel og ikke utseendet ditt?

Det er en sånn standardfrase som irriterer meg så ekstremt. Alt som er galt og frustrerer folk er liksom bare på grunn av de har feil holdninger. Det er ikke nødvendig så enkelt, for noe så vil det å mislykkes over tid tære på deg og gjøre vondt verre, men det er som regel sammensatt.

Anonymkode: d578d...97c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med skinner igjennom? Skjønner ikke. Jeg er veldig blid og omgjengelig til daglig. Ingen vet at jeg har disse tankene. 

Godt mulig du er blid og omgjengelig, men synes selv du virker veldig umoden når du begynner å snakke om å sprenges i terrorangrep fordi ingen mann vil ha deg. Tror nok den umodenheten skinner gjennom uansett hvor blid du måtte være. 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er en sånn standardfrase som irriterer meg så ekstremt. Alt som er galt og frustrerer folk er liksom bare på grunn av de har feil holdninger. Det er ikke nødvendig så enkelt, for noe så vil det å mislykkes over tid tære på deg og gjøre vondt verre, men det er som regel sammensatt.

Har aldri sagt at det å mislykkes over tid ikke tærer på og gjør vondt verre. Du slår inn åpne dører. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen sier det høyt også. Var noen som sa til meg (med han tilstedet) at jeg kunne da få noe mye bedre enn det der.

Må i ettertid si meg veeeeeldig enig ;)

Anonymkode: 74621...258

AnonymBruker
Skrevet

Noen sier det høyt også. Var noen som sa til meg (med han tilstedet) at jeg kunne da få noe mye bedre enn det der.

Må i ettertid si meg veeeeeldig enig ;)

Anonymkode: 74621...258

Seriøst? Haha det er jo ganske frekt. 

Gjest Margit Spat
Skrevet

Da jeg var langvarig singel tenkte jeg stikk motsatt av deg, TS. Jeg så hvor mange forskjellige personer, noen av dem ærlig talt ganske stusselige og mindre hyggelige, som hadde kjæreste, og tenkte at «Når h*n har klart å finne seg noen, så er det sørenmeg håp for meg også! :fnise:» Jeg har enkelte venner som er nærmest evig single, og i noen av tilfellene er det faktisk ganske uforståelig. Det er folk som har masse positive egenskaper, og som ser bra ut. Noen ganger tror jeg rett og slett tilfeldighetene har gjort at de ikke har truffet noen de vil ha et langvarig forhold med. Med tiden blir de så vant til å være single at de tilegner seg en del litt sære egenskaper, som gjør at det ikke akkurat blir enklere å finne seg noen. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Margit Spat skrev:

Da jeg var langvarig singel tenkte jeg stikk motsatt av deg, TS. Jeg så hvor mange forskjellige personer, noen av dem ærlig talt ganske stusselige og mindre hyggelige, som hadde kjæreste, og tenkte at «Når h*n har klart å finne seg noen, så er det sørenmeg håp for meg også! :fnise:» Jeg har enkelte venner som er nærmest evig single, og i noen av tilfellene er det faktisk ganske uforståelig. Det er folk som har masse positive egenskaper, og som ser bra ut. Noen ganger tror jeg rett og slett tilfeldighetene har gjort at de ikke har truffet noen de vil ha et langvarig forhold med. Med tiden blir de så vant til å være single at de tilegner seg en del litt sære egenskaper, som gjør at det ikke akkurat blir enklere å finne seg noen. 

:fnise: Jeg tenker begge deler, må jeg innrømme. Hvis jeg er i et skikkelig dårlig humør kan jeg tenke slik som ts, ellers tenker jeg slik som deg :P For min del er jeg halvveis frivillig singel da. Jeg er redd for å gå inn i forhold (med feil mann) men samtidig ønsker jeg å ha et forhold (med rett mann).:sjokkbla: Så jeg får vel ta det som det kommer tenker jeg.

Anonymkode: 8c746...b41

AnonymBruker
Skrevet

Hetregud ts. Du trenger ingen mann for å føle deg som et verdifullt menneske. Jobb med selvtilliten din. Aner ikke hva det er som gjør at du er singel men du høres rimelig desperat ut. 

Anonymkode: 8bec9...2ea

• Liker 3
Gjest BerntJohnny
Skrevet

Hetregud ts. Du trenger ingen mann for å føle deg som et verdifullt menneske. Jobb med selvtilliten din. Aner ikke hva det er som gjør at du er singel men du høres rimelig desperat ut. 

Anonymkode: 8bec9...2ea

Fortell det til alle de kvinnene der ute, som legger sin selvverdi i hvilken mann de klarer å kapre. 

Spør de single, ensomme damene hvor lykkelige de er fordi de har så høy selvtillit. Selvfølelse og selvtillit er to vidt forskjellige ting det, jenta mi

Kvinner trener menn, synd det aldri blir fortalt lenger

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, shakil skrev:

Fortell det til alle de kvinnene der ute, som legger sin selvverdi i hvilken mann de klarer å kapre. 

Spør de single, ensomme damene hvor lykkelige de er fordi de har så høy selvtillit. Selvfølelse og selvtillit er to vidt forskjellige ting det, jenta mi

Kvinner trener menn, synd det aldri blir fortalt lenger

Kvinner trenger den RETTE mannen ;) Menn trenger også kvinner. Men det går samtidig an å være fornøyd med seg selv og livet som singel. Man trenger ikke en partner til en hver tid for å være lykkelig. Jeg er enig i at ts har et litt uheldig syn på forhold og sitt selvverd, og da er ikke løsningen å finne en mann. Da er løsningen å jobbe litt med seg selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare for å nyansere det litt. Jeg som mann skyr de overdrevet selvsikre. Finner det mye mer søtt med jenter som er litt mer sjenerte :) 

Ikke noe galt med deg altså, ville bare nyansere det litt for TS. Alle er forskjellige, og det finnes gjerne en for alle.

Jeg liker heller ikke mennesker som er overdrevent selvsikre. Jeg mener at det kanskje vil hjelpe å jobbe med seg selv og selvtilliten. Å være fornøyd i sin egen kropp er viktig. De færreste synes det er attraktivt med en person som avskyr seg selv, også er det jo ikke bra for den psykiske helsen heller. Å finne en balanse mellom utadvendt og selvsikker, og litt mer tilbakeholden og sjenert ville jeg kanskje prøvd. Men, smak og behag, som du sier! Alle er forskjellige, og man burde ikke endre på seg selv for noen andre. 

Anonymkode: 38c7b...8e0

Gjest BerntJohnny
Skrevet

Kvinner trenger den RETTE mannen ;) Menn trenger også kvinner. Men det går samtidig an å være fornøyd med seg selv og livet som singel. Man trenger ikke en partner til en hver tid for å være lykkelig. Jeg er enig i at ts har et litt uheldig syn på forhold og sitt selvverd, og da er ikke løsningen å finne en mann. Da er løsningen å jobbe litt med seg selv.

Nei, de trenger menn i det store og hele. Ellers stopper samfunnet opp. Synd de ikke innser det.

Den RETTE mannen finnes ikke. Det endrer seg fra hun er 14, 20, 25, 30, 35 osv. Men for all del, bedriv mentalgymnastikk.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, shakil skrev:

Nei, de trenger menn i det store og hele. Ellers stopper samfunnet opp. Synd de ikke innser det.

Den RETTE mannen finnes ikke. Det endrer seg fra hun er 14, 20, 25, 30, 35 osv. Men for all del, bedriv mentalgymnastikk.

Så bra at du har svaret for alle kvinner da (not)! :)

• Liker 1
Gjest BerntJohnny
Skrevet

Så bra at du har svaret for alle kvinner da (not)! :)

Alle kvinner og menn trenger menn.

Men hadde jeg feil vedrørende det jeg sa? Ser du fortsatt etter det samme du gjorde for 10 år siden i en mann? Venter spent :)

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, shakil skrev:

Men hadde jeg feil vedrørende det jeg sa? Ser du fortsatt etter det samme du gjorde for 10 år siden i en mann? Venter spent :)

Jepp :)

Trenger ingen andre en mannen min.. 

Anonymkode: b4cc2...b1f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, shakil skrev:

Du har rett i at det er mindre sjanse å finne den rette som ung, enn som eldre. Nå er jeg 28 år og vet hvem jeg er, hva jeg vil ha, hva jeg ikke vil ha og hvem som potensielt kan være den rette for meg. Det er samtidig noen som faktisk finner den rette som ung, selv om det er sjelden. Det spiller ingen trille hvilken alder man finner den rette forresten :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...