AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #1 Skrevet 23. juli 2017 Hva tenker dere om å inngå et forhold med en som har 7 søsken?? Og det er ca 2 år mellomrom mellom hver og en!!! Det er en rimelig stor familie når jeg kun har 1 søsken. Hvordan blir det med prioritering av samboer, invitering ect ect? Anonymkode: 8af3c...b68
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #2 Skrevet 23. juli 2017 Man kan heller si kjæreste /forlover da istedet for samboer. Anonymkode: 8af3c...b68
Veslefrikk Skrevet 23. juli 2017 #3 Skrevet 23. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om å inngå et forhold med en som har 7 søsken?? Og det er ca 2 år mellomrom mellom hver og en!!! Det er en rimelig stor familie når jeg kun har 1 søsken. Hvordan blir det med prioritering av samboer, invitering ect ect? Anonymkode: 8af3c...b68 Vi har mange søsken begge to. Foreldrene våre har mange søsken og vi er kort fortalt, veldig mange. Og det går ikke en uke eller en helg uten at det skjer et eller annet familiert. Det være seg bursdager, andre sammenkomster, dåp og konfirmasjoner, dugnader og flyttehjelp. Men vi er vant til det og trives. Men hvis dette er helt fremmed for deg, så kan det jo bli en liten kulturkollisjon. Men det er jo umulig for oss å svare på hvordan de vil prioritere og invitere. Dette er jo noe dere må snakke om sammen. Men hvis ikke dere er i et forhold en gang ennå, så hadde jeg vel ikke bekymret meg så veldig. Det vil vel vise seg lenge før dere blir samboere, hvordan forhold han har til familien sin.
Gjest mimoe Skrevet 23. juli 2017 #4 Skrevet 23. juli 2017 Mannen har 6 søsken. Mye drama, kan en si 😂
Arabella Skrevet 23. juli 2017 #5 Skrevet 23. juli 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan heller si kjæreste /forlover da istedet for samboer. Anonymkode: 8af3c...b68 Her snubler du i begrepene. "Forlovede" mener du nok. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #6 Skrevet 23. juli 2017 10 minutter siden, Arabella skrev: Her snubler du i begrepene. "Forlovede" mener du nok. Whatever. Anonymkode: 8af3c...b68
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #7 Skrevet 23. juli 2017 Har det noe å si? Det er jo ikke familien man skal ha noe med å gjøre. Anonymkode: 5f792...b75
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #8 Skrevet 23. juli 2017 Spørs jo veldig på familien? Har aldri tenkt på det som et problem. Jeg har 6 søsken, selv om jeg er veldig glad i familien samles vi veldig sjelden. Alle studerer, jobber, er opptatte og bor forskjellige steder. Koselig de få gangene vi samles, men det er ikke ofte. Kjæresten med 2 søsken har "familiegreier" myye oftere. Anonymkode: 2624d...933
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #9 Skrevet 23. juli 2017 Så lenge man ikke "må" ha 1-2 uker sommerferie under samme tak hver sommer så går det ganske greit Jeg sliter derimot.. Anonymkode: 6724d...c17
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #10 Skrevet 23. juli 2017 Det kommer helt an på familien. Jeg orker ikke å ha så altfor mye å gjøre hverken med med familie eller svigerfamilie, så for meg et det veldig viktig å unngå for mye familiegreier. Eks-samboer dro med seg for mye familie, på tross av at han kun hadde ett søsken. Det ble fort noe hver måned eller oftere, og det var et kilde til konflikt og ubehag. Anonymkode: 61f07...9fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå