AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #1 Skrevet 23. juli 2017 Personlig som kvinne er jeg mest tiltrukket til ansiktet (øynene og smilet), stemmen og personligheten til en mann. Jeg ble nylig kjent med en fyr via en FB-gruppe (han tok kontakten). Vi har snakket litt og jeg har inntrykk av at han er genuin, ærlig og snill . Han er 27 år, jeg er 25. Han er aktiv, og har en helt "ok" kropp utifra helhets bilder å se. Men selve ansiktet... er ikke helt my cup of tea... De fleste mannfolk i den alderen har gjerne litt hovne bollekinn, og det er et fåtall som faktisk klarer å vedlikeholde den fysiske aktiviteten som gjør at de bollekinnene "forsvinner". Så ja.. bollekinnene hans er vel det eneste som irriterer meg Må være litt ærlig her. Spesielt om vi fortsetter kontakten og dersom alt går bra og det fører til at man gifter seg og tilbringer resten av våre liv sammen.. litt kjedelig når man ikke er så fan av ansiktet.. Så jeg vet ikke helt hva jeg bør gjøre.. "Det finnes mange fisker i havet" men det gjør det søren meg ikke. Anonymkode: 89576...174
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #2 Skrevet 23. juli 2017 Må ikke bare være aktiviteten men også kostholdet så klart. Jeg sier ikke at jeg er modell her, langt i fra, men bare utifra hva jeg av natur er tiltrukket til, er dette noe litt utenfor det jeg er vandt med. Anonymkode: 89576...174
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #3 Skrevet 23. juli 2017 Ta deg sammen eller skaff deg noen reelle problemer. Anonymkode: e1182...3fa 12
QQbaby Skrevet 23. juli 2017 #4 Skrevet 23. juli 2017 Det beste er nok å ha begge deler slik jeg har. Ingen som bryr seg om personlighet om man ser ut som en ulykke.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #5 Skrevet 23. juli 2017 Så drit i det da vel og eventuelt se deg om etter noen andre. Man MÅ ikke ha en kjæreste for enhver pris vet du. Anonymkode: da938...fff 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #6 Skrevet 23. juli 2017 Nei men da synes jeg TS, at du skal avslutte det først som sist og hvis han spør så får du være ærlig og si du ikke liker at han har bollekinn. 😌 Anonymkode: 181c2...27b 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #7 Skrevet 23. juli 2017 Høres ut som en du ikke burde gå i noe dypere forhold med Ikke pga. hans bollekinn, bare så det er sagt. Anonymkode: a985c...7de 3
bruker54321 Skrevet 23. juli 2017 #9 Skrevet 23. juli 2017 Er bare å ta et valg. Du mister jo ikke spesielt mye uansett hva du velger. Går du på date med han kaster du bort noen timer. Avslutter du det nå så avslutter du det med en du ikke synes er kjekk og som du heller ikke kjenner personligheten til. Det er ikke sånn at du vet om han har "bra personlighet" om du kun har snakket litt med han på facebook. 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #10 Skrevet 23. juli 2017 Men hva vil du ha, en mann som er pen og se på, men lite innhold. Eller en mann med bra personlighet? Jeg hadde tatt en mindre pen mann, med bra personlighet uten tvil. Men nå er jeg 39 år, og har levd litt. Som ung var jeg sammen med den kjekke, alle jentene likte, men gud noe så kjedelig. Så har jeg vært sammen med den mindre pene, for tynne nerden, men som var bare så utrolig fantastisk. Og vi hadde det gøy hele tiden, og han utfordret meg. Gjett hvem som ble den kjekkeste mannen for meg, jo det var nerden. Anonymkode: 256e8...720 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #11 Skrevet 23. juli 2017 Nei vi har snakket sammen via snapchat (lydsnaps og lydmeldinger) Jeg tror jeg bør gi han en sjanse og møte han og deretter ta en avgjørelse. For jeg har ikke sett han face to face enda. Anonymkode: 89576...174
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #12 Skrevet 23. juli 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei men da synes jeg TS, at du skal avslutte det først som sist og hvis han spør så får du være ærlig og si du ikke liker at han har bollekinn. 😌 Anonymkode: 181c2...27b Anonymkode: be796...71e 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #13 Skrevet 23. juli 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva vil du ha, en mann som er pen og se på, men lite innhold. Eller en mann med bra personlighet? Jeg hadde tatt en mindre pen mann, med bra personlighet uten tvil. Men nå er jeg 39 år, og har levd litt. Som ung var jeg sammen med den kjekke, alle jentene likte, men gud noe så kjedelig. Så har jeg vært sammen med den mindre pene, for tynne nerden, men som var bare så utrolig fantastisk. Og vi hadde det gøy hele tiden, og han utfordret meg. Gjett hvem som ble den kjekkeste mannen for meg, jo det var nerden. Anonymkode: 256e8...720 Jajaja... jeg har datet alle slags menn selv .. mest i kategorien not - so - good- looking men fantastisk personlighet. Han her har deilig stemme, perfekt høyde men har bollekinn og chubby fingers... og det er så jævlig!!! spesielt når han står der og poserer med sine fettere som er slankere overalt og "my style" samtidig vil jeg bli mer kjent med han og se han face to face før jeg tar et valg. er det lurt? Anonymkode: 89576...174
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #14 Skrevet 23. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jajaja... jeg har datet alle slags menn selv .. mest i kategorien not - so - good- looking men fantastisk personlighet. Han her har deilig stemme, perfekt høyde men har bollekinn og chubby fingers... og det er så jævlig!!! spesielt når han står der og poserer med sine fettere som er slankere overalt og "my style" samtidig vil jeg bli mer kjent med han og se han face to face før jeg tar et valg. er det lurt? Anonymkode: 89576...174 Kanskje du kan bli kjent med fetterene i steden? Anonymkode: 9c474...e51 5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #15 Skrevet 23. juli 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva vil du ha, en mann som er pen og se på, men lite innhold. Eller en mann med bra personlighet? Jeg hadde tatt en mindre pen mann, med bra personlighet uten tvil. Men nå er jeg 39 år, og har levd litt. Som ung var jeg sammen med den kjekke, alle jentene likte, men gud noe så kjedelig. Så har jeg vært sammen med den mindre pene, for tynne nerden, men som var bare så utrolig fantastisk. Og vi hadde det gøy hele tiden, og han utfordret meg. Gjett hvem som ble den kjekkeste mannen for meg, jo det var nerden. Anonymkode: 256e8...720 Det går jo an å finne en mann som både er pen OG har bra personlighet. Det er liksom ikke enten eller 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jajaja... jeg har datet alle slags menn selv .. mest i kategorien not - so - good- looking men fantastisk personlighet. Han her har deilig stemme, perfekt høyde men har bollekinn og chubby fingers... og det er så jævlig!!! spesielt når han står der og poserer med sine fettere som er slankere overalt og "my style" samtidig vil jeg bli mer kjent med han og se han face to face før jeg tar et valg. er det lurt? Anonymkode: 89576...174 Egentlig synes jeg at du henger deg opp i ganske så små bagateller, så hvis du tror at du ikke klarer å komme over dette så bør du ikke ta det videre altså. Anonymkode: e766c...1b6 2
Virrevirrevapp Skrevet 23. juli 2017 #16 Skrevet 23. juli 2017 (endret) Hehe, så rar problemstilling. Enten er du vel tiltrukket av noen eller ikke? Hvis du ikke synes han er fin nok, så ikke gå på date med ham da vel Skal ikke påstå at alle jeg har likt har vært Brad Pitt, men de har da vært såpass at jeg ikke har blitt skremt om morgenen Om personen har bra personlighet må man som oftest date noen en stund for å finne ut av. De fleste har uansett gode og mindre gode sider. Det spørs mer om om hvilken energi han har og om det passer til deg (og om han har noen store problemer du ikke kan takle) Endret 23. juli 2017 av Virrevirrevapp
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #17 Skrevet 23. juli 2017 Folk med bollekinn er da søte når de spiser nøtter da! Anonymkode: dc70c...e29 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #18 Skrevet 23. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Folk med bollekinn er da søte når de spiser nøtter da! Anonymkode: dc70c...e29 herregud 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du kan bli kjent med fetterene i steden? Anonymkode: 9c474...e51 Gjerne det, men han er 20 år :/ for ung for meg. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går jo an å finne en mann som både er pen OG har bra personlighet. Det er liksom ikke enten eller Egentlig synes jeg at du henger deg opp i ganske så små bagateller, så hvis du tror at du ikke klarer å komme over dette så bør du ikke ta det videre altså. Anonymkode: e766c...1b6 Bagateller nei! Ikke når det er snakk om å tilbringe resten av sitt liv med en !! Anonymkode: 89576...174
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #19 Skrevet 23. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Folk med bollekinn er da søte når de spiser nøtter da! Anonymkode: dc70c...e29 De ligner vel litt på barn kanskje? De fleste barn har vel bollekinn? Anonymkode: be796...71e
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #20 Skrevet 23. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: herregud Gjerne det, men han er 20 år :/ for ung for meg. Bagateller nei! Ikke når det er snakk om å tilbringe resten av sitt liv med en !! Anonymkode: 89576...174 Bollekinn og tykke fingre er bagateller. Du har ikke nevnt at han har mindre attraktive ansiktstrekk for eksempel, kun bollekinn. Men det virker jo nesten ut som om du har bestemt deg så like greit å bare avslutte. Anonymkode: e766c...1b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå