AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #1 Skrevet 23. juli 2017 Hvis jeg bestiller en sofa fra bohus, og den har noen måneders leveringstid. Betaler jeg for hele sofaen med en gang, betaler jeg da jeg skal hente den, eller betaler man deler av summen ved bestilling. Anonymkode: 75d7b...163
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #2 Skrevet 23. juli 2017 Du betaler et foorskudd, på tror jeg, 25 % eller deromkring. Resten i forkant av levering eller med kort når de kommer med varen. Anonymkode: f4613...530
Pikeliten Skrevet 23. juli 2017 #3 Skrevet 23. juli 2017 Jeg betalte 100% ved bestilling da jeg kjøpte sofa sist.
Adnil123 Skrevet 23. juli 2017 #4 Skrevet 23. juli 2017 Hei. Man må som regel betale et depositum ved bestilling (20 %), deretter resterende ved henting/levering. Man kan også inngå en sånn betalingsløsning (f.eks; Cresco) hvor man enten utsetter eller deler opp betalingen. ☺
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #5 Skrevet 23. juli 2017 Takk for svar. Var bare det at sofaen jeg ønsker meg, kom på halv pris nå, men jeg trenger den ikke før om ca 2 mnd, og fargen jeg skal ha, har de ikke på lager. Så regner uansett med at det er lang leveringstid. Skal jeg betale hele summen nå, så må jeg leve på ris og havregrøt den neste måneden. Men får stor lønning i august. Så da har jeg nok til å betale det resterende. Ønsker ikke å ta det på kjøpekort. Og betale depositum går helt fint. Anonymkode: 75d7b...163
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #6 Skrevet 23. juli 2017 Du velger selv om du betaler ved bestilling eller når du får den. Er vanlig at butikken ber om et depositum. Anonymkode: 67ca2...ed8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå