Gå til innhold

Noen som har opplevd gode madrasser i syden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Vi er på det som skulle være en once in a lifetime-ferie i søreuropa nå. Det har dessverre ikke blitt den opplevelsen vi håpet på, fordi sengene er steinharde alle stedene vi har vært på, noe som har resultert i ødelagt rygg og ytterst lite søvn. Har vært på charter før, men husket ikke at det var såå ille. Så: har noen opplevd hoteller med gode senger? I så fall vil jeg gjerne høre om det! Ellers tror jeg ikke vi tør å reise mer. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Senga på hotellet på Kreta, som faktisk var en sovesofa, var topp for meg. Kanskje du må betale litt mer for gode senger?

Anonymkode: 7adf7...d4f

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo veldig individuelt hva som oppleves som gode senger. For min del får jeg vondt i ryggen om de er for myke.

Anonymkode: f0a7e...7eb

Skrevet

Sunprime hotellene til ving skal ha ekstra gode madrasser. Senga på sunprime ayia napa beach var hvertfall veldig god 😊

AnonymBruker
Skrevet

Sengene er steinharde får å tåle medfart fra ulike kropper og ulik "kroppsaktivitet" over alt i sydenland.

Noen steder er sengene bedre og de har til og med skikkelige dyner, ikke bare laken og fleeceteppe. Men da må du opp i prisklasse og til toppsternede hotell. 

Anonymkode: 72d54...771

Skrevet

Går du opp i pris er de bedre, heldigvis. Men har ligget på en del harde madrasser på billighoteller jeg og:p 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...