MarenogAron Skrevet 23. juli 2017 #1 Skrevet 23. juli 2017 Hjelp! Vi er på det som skulle være en once in a lifetime-ferie i søreuropa nå. Det har dessverre ikke blitt den opplevelsen vi håpet på, fordi sengene er steinharde alle stedene vi har vært på, noe som har resultert i ødelagt rygg og ytterst lite søvn. Har vært på charter før, men husket ikke at det var såå ille. Så: har noen opplevd hoteller med gode senger? I så fall vil jeg gjerne høre om det! Ellers tror jeg ikke vi tør å reise mer.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #2 Skrevet 28. juli 2017 Senga på hotellet på Kreta, som faktisk var en sovesofa, var topp for meg. Kanskje du må betale litt mer for gode senger? Anonymkode: 7adf7...d4f
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #3 Skrevet 28. juli 2017 Det er jo veldig individuelt hva som oppleves som gode senger. For min del får jeg vondt i ryggen om de er for myke. Anonymkode: f0a7e...7eb
Krokanis Skrevet 30. juli 2017 #4 Skrevet 30. juli 2017 Sunprime hotellene til ving skal ha ekstra gode madrasser. Senga på sunprime ayia napa beach var hvertfall veldig god 😊
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #5 Skrevet 30. juli 2017 Sengene er steinharde får å tåle medfart fra ulike kropper og ulik "kroppsaktivitet" over alt i sydenland. Noen steder er sengene bedre og de har til og med skikkelige dyner, ikke bare laken og fleeceteppe. Men da må du opp i prisklasse og til toppsternede hotell. Anonymkode: 72d54...771
Vakkertliv Skrevet 30. juli 2017 #6 Skrevet 30. juli 2017 Går du opp i pris er de bedre, heldigvis. Men har ligget på en del harde madrasser på billighoteller jeg og:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå