AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #1 Skrevet 23. juli 2017 Jeg kunne trengt noen tips fra noen som er litt mer erfarne enn meg... Jeg er en 18 år gammel jente, jeg er attraktiv og det er mange gutter som "prøver seg", men jeg synes intime ting er vanskelig. Et eksempel... Jeg har kysset/klint med et par stk og det var da jeg var drita, jeg har aldri kysset noen edru, verken i barnehage, barneskolen, ungdomsskolen eller nå vgs. Har alltid unngått slike situasjoner i alle år... Jeg har alltid vært veldig sjenert, det har blitt bedre de siste årene, men jeg har aldri hatt kjæreste eller noe. Jeg er ikke a-seksuell eller noe, for jeg er mye kåt og onanerer mye, og jeg blir veldig kåt av små ting. Bare en berøring på armen fra en søt gutt eller hva som helst så kan jeg bli kjempekåt. Men jeg er redd for å ha et slikt forhold til noen. Før var det liksom greit nok for da visste ingen hva man skulle gjøre uansett. Men nå begynner jo folk rundt meg å bli mer erfarne enn hva jeg er. I hvert fall i forhold til kyssing og sånt. Jeg er redd for å gjøre det feil, man ser jo/hører mye kritikk rundt det at folk er dårlige i senga og sånn... Noe som ikke er et så morsomt stempel å få. Det har også vært en del "eldre" menn som har tatt kontakt med meg, som jeg har snakket litt med og som har hatt veldig lyst til å "lære" meg ting, men i utgangspunktet burde det vel være bedre å starte med noen som også er uerfarne, eller hva tenker dere egentlig? Jeg merker liksom at jeg craver etter mer nærhet etc enn det jeg får nå. Uten at jeg har noe håp om å bli dritforelsket eller noe sånt. Mer noen man føler seg trygg på som man kan ha et litt avslappet forhold til. Men den barnekjæresten de fleste har hatt... Den fikk aldri jeg. Skulle jo ønske jeg hadde noen sånne opplevelser. Det er litt kleint å snakke om dette med venner etc. Siden sex er en så naturlig ting. Men det har liksom ikke vært det for meg. Når det kommer til utseende og slikt er jeg ganske selvsikker, så det er mange som blir veldig sjokkert når jeg sier jeg er jomfru, det er jo uansett privat og ikke noe man sier til alle og enhver... Anonymkode: 2722c...e63
Ardenus Skrevet 23. juli 2017 #2 Skrevet 23. juli 2017 Ikke stress når det gjelder sex, det skjer når det skjer, finn deg en å bli glad i, så løser den biten seg selv. Eldre er ikke automatisk bra sex, men høyere sjanse for at det blir bedre med en eldre enn yngre, siden mer erfaring. Drit i hva andre gjør, hva andre sier, det er ingen skam å være jomfru.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #3 Skrevet 23. juli 2017 Jeg var også bekymret for dette, veldig også, men vet du hva, alt kom naturlig, det er bare å "følge" partneren i starten dersom du er usikker, også går resten av seg selv. Tro det eller ei😊 Anonymkode: 06702...5f7
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #4 Skrevet 23. juli 2017 Hadde det på akkurat samme måte som deg :-) Ikke gjør noe før du er klar. Dette er så forskjellig fra person til person, og dette er et valg du selv må ta. Lykke til! Anonymkode: 4fe2b...67e
AnonymSjiraff Skrevet 23. juli 2017 #5 Skrevet 23. juli 2017 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Noe som ikke er et så morsomt stempel å få. Det har også vært en del "eldre" menn som har tatt kontakt med meg, som jeg har snakket litt med og som har hatt veldig lyst til å "lære" meg ting, men i utgangspunktet burde det vel være bedre å starte med noen som også er uerfarne, eller hva tenker dere egentlig? Anonymkode: 2722c...e63 Skal ikke si hva du bør gjøre, men menn sier mye piss når de skal prøve seg på damer. Greit å huske på at det ikke er sikkert de har noe å lære deg selv om de sier de kan. Endret 23. juli 2017 av AnonymSjiraff 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #6 Skrevet 23. juli 2017 Og husk; helt klar blir man aldri, du må bare hoppe ut i det en gang😉 Anonymkode: 06702...5f7
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #7 Skrevet 23. juli 2017 TS her. Takk for svar, det er litt betryggende. 27 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: Skal ikke si hva du bør gjøre, men menn sier mye piss når de skal prøve seg på damer. Greit å huske på at det ikke er sikkert de har noe å lære deg selv om de sier de kan. Hehe ja, du sier noe der 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og husk; helt klar blir man aldri, du må bare hoppe ut i det en gang😉 Anonymkode: 06702...5f7 Ja, har planer om det i nærmeste framtid Anonymkode: 2722c...e63
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå