Gå til innhold

25 år, aldri hatt dame - Hva burde jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 25 år og har aldri hatt dame eller sex. Ute på byen og på datingsider/applikasjoner har det vært lite suksess. Bakgrunnen for at jeg har vært så lenge singel er nok angstproblemer, noe jeg er mer kvitt nå.

Hva burde jeg gjøre? Er det like greit for meg først som sist å finne ei dame fra eksempelvis øst Europa eller noe? Når jeg enda er ung, er kanskje interessen der noe større og.

Anonymkode: e1828...ccc

Videoannonse
Annonse
Gjest BerntJohnny
Skrevet

Mange bra damer i utlandet. Flere kompiser som har funnet lykken utenlands. 

Det skader ikke å prøve.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville heller jobbet med problemene dine om jeg var deg. Ei dame gjør deg ikke lykkelig og du ikke er lykkelig fra før.
Sjekk opp litt Tony Robbins for å starte, så finner du flere og får nye ideer.

Anonymkode: 0e645...6eb

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

*om du ikke er lykkelig fra før

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville heller jobbet med problemene dine om jeg var deg. Ei dame gjør deg ikke lykkelig og du ikke er lykkelig fra før.
Sjekk opp litt Tony Robbins for å starte, så finner du flere og får nye ideer.

Det er en selvfølge at du blir lykkeligere av å ha en partner.

• Liker 4
Gjest Marsvinet
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 25 år og har aldri hatt dame eller sex. Ute på byen og på datingsider/applikasjoner har det vært lite suksess. Bakgrunnen for at jeg har vært så lenge singel er nok angstproblemer, noe jeg er mer kvitt nå.

Hva burde jeg gjøre? Er det like greit for meg først som sist å finne ei dame fra eksempelvis øst Europa eller noe? Når jeg enda er ung, er kanskje interessen der noe større og.

Bli mer sosial og senk kravene. 

Skrevet

Når du aldri har hatt lykke hos damene, er du sikker på at du da kanskje ikke burde prøve å heller spille for det andre laget?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, QQbaby skrev:

Når du aldri har hatt lykke hos damene, er du sikker på at du da kanskje ikke burde prøve å heller spille for det andre laget?

Det tar lang tid å bli homofil og det er sannsynligvis for sent nå med tanke på alderen hans.

Anonymkode: 07e46...6ce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, QQbaby skrev:

Homofil er jeg ikke 

Skrevet

Slett facebook, klipp håret og begynn å løfte.

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tar lang tid å bli homofil og det er sannsynligvis for sent nå med tanke på alderen hans.

Anonymkode: 07e46...6ce

Homofil er ikke noe man blir, det er noe man er født som.

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Homofil er jeg ikke 

Hvordan vet du det når du kun har løpt etter damer?

Gjest BerntJohnny
Skrevet

Første råd: Aldri lytt til det damene sier de liker

Andre råd: Finn det som gjør deg lykkelig, det du liker å gjøre, og peis på. Bli best i det du gjør.

Tredje råd: Når du følger råd 1 og 2, så kommer damene

Fjerde råd: Hvis du ikke gidder legge jobb i å utvikle deg selv, prøv å se så bra ut som mulig, og knull damer i helgene.

Femte råd: Damer er oppskrytt. Trenger du emosjonell støtte søk det alltid hos menn. Trenger du kos, søk det hos kvinner.

Sjette råd: Ikke legg for mye i damer og ikke bli for tilknyttet. These bitches aint loyal

Syvende råd: Du har bare ett liv, ikke ta det for alvorlig. Ikke prøv å følge regler andre har satt for deg. Bare ikke bryt loven, så er alt greit

Skrevet
45 minutter siden, QQbaby skrev:

Homofil er ikke noe man blir, det er noe man er født som.

Hvordan vet du det når du kun har løpt etter damer?

Du vet om du er homofil eller ikke....herregud du kjenner da om du tenner på damer eller menn. 

Tenner du på damer så er du IKKE homofil ...det oppdager man innerst inne ganske tidlig.  Gud hjelpe det meg

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Norske kvinnfolk er nokså forhåndsdømmende og "kravstore" på mange måter.  De vil dømme deg og tro det er noe galt med deg siden du har historikken som du har. Det er mest dem som beviselig har hatt mange damer som blir "etterspurt". 

Ta en ferie til Russland og bygg opp noe selvtillit først og fremst - det er ikke noe du vil bygge opp her hjemme. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må fortelle mer om din situasjon og status. Har du lav sosial status, lav utdanning, få og ressurssvake venner har du dårlige odds på en finne en bra jente i Norge. Nordmenn elsker å snakke dritt om "thaidamer" e.l., som kun er ute etter status osv., men faktum er at du har det samme overalt. Lav status i Norge gir deg liten suksess her, mens statusen din i Øst-Europa og Sørøst-Asia antagelig kan fremdeles være god, med mindre du er helt ute på kjøret, bor hjemme og går på stønad.

Anonymkode: 82867...ad8

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må fortelle mer om din situasjon og status. Har du lav sosial status, lav utdanning, få og ressurssvake venner har du dårlige odds på en finne en bra jente i Norge. Nordmenn elsker å snakke dritt om "thaidamer" e.l., som kun er ute etter status osv., men faktum er at du har det samme overalt. Lav status i Norge gir deg liten suksess her, mens statusen din i Øst-Europa og Sørøst-Asia antagelig kan fremdeles være god, med mindre du er helt ute på kjøret, bor hjemme og går på stønad.

Jeg har nok ikke høy sosial status, som at jeg har mange venner. Men har høyere utdanning og søker for tiden jobb. Ellers er det ikke noe galt med meg når det gjelder moral og at jeg behandler kvinner dårlig.

Vennene mine er ikke så voldsomt populære de heller.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Xcase33 skrev:

Norske kvinnfolk er nokså forhåndsdømmende og "kravstore" på mange måter.  De vil dømme deg og tro det er noe galt med deg siden du har historikken som du har. Det er mest dem som beviselig har hatt mange damer som blir "etterspurt". 

Ta en ferie til Russland og bygg opp noe selvtillit først og fremst - det er ikke noe du vil bygge opp her hjemme. 

Det er synd det er slik.

AnonymBruker
Skrevet

Siden ts har et handikap (angst) så får han gjøre som mange andre handikappede. Kjøpe en sexarbeider som kan hjelpe deg å komme over barrieren.

Anonymkode: db5be...99d

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Siden ts har et handikap (angst) så får han gjøre som mange andre handikappede. Kjøpe en sexarbeider som kan hjelpe deg å komme over barrieren.

Anonymkode: db5be...99d

Er i alle fall et handicap jeg er mer fri for.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nok ikke høy sosial status, som at jeg har mange venner. Men har høyere utdanning og søker for tiden jobb. Ellers er det ikke noe galt med meg når det gjelder moral og at jeg behandler kvinner dårlig.

Vennene mine er ikke så voldsomt populære de heller.

venner i lavere rank på den sosiale rangstigen gjør det åpenbart vanskeligere. I verste fall må du kutte ut noe kontakt med disse for å få en norsk dame av en viss "standard". Så søkt er det faktisk.

Men siden du har god utdanning og snart er ute i jobb så kan det jo hende du bør satse på en norsk jente. Selv om de har høye sosioøkonomiske forventninger må jeg nok personlig si at det er langt mindre komplisert å faktisk ha en norsk dame. De er på høyt nivå, på god og vondt. Fokuser på å komme deg ut i jobb først, så tror jeg det kommer til å gå fint.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...