Gå til innhold

Svigerfamilien gjør meg lykkelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en svigerfamilie jeg stortrives med. Etter å lest om så mange ulykkelige relasjoner her inne, så ønsker jeg flere som er glad i sin svigerfamilie.

Jeg kan gå først å si ting som varmer hjertet mitt, som svigers gjør;

Da vår førstefødte kom til, ville svigers at jeg skulle slippe stresset med å lage middag. De laget retter til middagsretter for oss, ett helt år! Jeg løftet ikke en finger. 

Når de kommer på besøk har de ofte med blomster, bare til meg. Jeg eeeelske avskårene blomster. De har også alltid med middag da de kommer, ca en gang i uken.

De har alltid med juicebokser til barna, frukt til dem, og nå i sommer har de med is til barna. Sånn sunn is med mere frukt og mindre sukker.

De betaler alltid når vi er ute å spiser. Om vi prøver å betale, så kommer det alltid en peng vår vei, enten i bilen etterpå eller når vi gir klem ha det bra. 

De elsker vafflene mine, spiser seg stappmett hver gang. 

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så godt å høre at det finnes så fine svigerforeldre.

Anonymkode: e40c5...56c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så gøy å lese ♡ jeg blir så glad av slikt :) de fortjener en liten oppmerksomhet for Å være så fantastiske mennesker:)

Anonymkode: 90890...f74

• Liker 2
Skrevet

Nyt det! Så deilig å høre om noen som ser det positive i omsorgen andre viser. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hva hvis det blir slutt mellom deg og mannen da? Blir vel litt kleint å ha kontakt med svigerfamilien. 

Anonymkode: f0cb9...441

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men hva hvis det blir slutt mellom deg og mannen da? Blir vel litt kleint å ha kontakt med svigerfamilien. 

Når alt stemmer i storfamilien tror jeg sjansen blir betydelig mindre for brudd. Det finnes mange andre negative tråder her på KG, kanskje de passer deg bedre? 😊

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Macro skrev:

Når alt stemmer i storfamilien tror jeg sjansen blir betydelig mindre for brudd. Det finnes mange andre negative tråder her på KG, kanskje de passer deg bedre? 😊

Hva mener du? 

Jeg tenkte bare praktisk. Om man har et bra forhold til svigerfamilien nå, men så blir det slutt. Da er det ikke like naturlig å ha kontakt med de lenger. Er det ingen som tenker over det? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? 

Jeg tenkte bare praktisk. Om man har et bra forhold til svigerfamilien nå, men så blir det slutt. Da er det ikke like naturlig å ha kontakt med de lenger. Er det ingen som tenker over det? 

Ts har sikkert tenkt tanken selv. Men om man skal tenke på alt som KAN skje, kan man aldri knytte seg til noen her i livet.

• Liker 8
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med så flotte, omtenksomme og velmenende svigerforeldre, skal det godt gjøres at respekten opphører ved et evt brudd! :)Når man har barn sammen, bør man ha kontakt med svigerfamilien, selv etter et brudd. Man vil da ikke frarøve sitt barn kontakt med sin familie pga et brudd? (Dersom relasjonen er god/bra for barnet) Ser for meg et svært godt samarbeid med denne svigerfamilien, ved et evt brudd. Men får da håpe at ingen brudd skjer i det hele tatt her, i denne svært så hyggelige familien!:):hjerte:Og til deg TS, så fantastisk med dine flotte svigerforeldre!:hjerte:Takk for din positive gladtråd her på kg!:hjerte::klem::)

• Liker 4
Skrevet

Ah💕 

Kos deg og nyt herlige svigerfamilien din 💕

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? 

Om man har barn inni bildet, vil det være mer naturlig å beholde kontakten. Svigerfamilien er jo familien til barnet hennes, og vil da være knyttet til henne, på et vis. Mine foreldre er skilt, men min mor har fortsatt god kontakt med hennes ex-svigerfamilie, fordi de er jo mine onkler, tanter og besteforeldre. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan o hvordan vinner man gunsten til en indisk/pakistansk svigerfamilie, uten sjelelige sår? :grine:  Wonders må være en wonderwoman...

Misunnelig.

Anonymkode: 8ee54...9f9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan o hvordan vinner man gunsten til en indisk/pakistansk svigerfamilie, uten sjelelige sår? :grine:  Wonders må være en wonderwoman...

Misunnelig.

Anonymkode: 8ee54...9f9

Tenkte akkurat det samme! Jeg er faktisk skikkelig imponert- og svigerfamilien til TS må jo være veldig godt integrerte, som er så inkluderende og velvillige ovenfor en etnisk norsk jente! Veldig koselig å høre om :hjerte: 

Anonymkode: d8ea5...0e2

• Liker 3
Skrevet (endret)

Høres ut som mine. Full service enten vi er der nede eller de kommer oppover på besøk.

Endret av Determegja
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har fantastiske svigers også! Både foreldrene og søskenene til mannen min og deres partnere også, jeg digger hele gjengen! 

Religion er et litt betent tema hvis jeg skal lete etter feil, mellom meg og svigermor, men vi er bare enige om å være uenige 😄 Hun er en klok dame med mye kunnskap som jeg kan ringe til ang hva som helst. Svigerfar er en gammel livsglad mann som har vært ute en vinterdag. Det er alltid hyggelig å treffe dem!

• Liker 1
Skrevet

Å, så herlig å lese! :yvonne::rodmer: håper jeg blir like heldig! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...