Gå til innhold

Kjære alle dere AB'er; jeg gidder ikke huske koden din.

Anbefalte innlegg

Gjest noe tilfeldig
Skrevet (endret)

Til alle dere som skriver under Anonymbruker; Nei, jeg husker ikke koden din.

Så ikke bli sur om jeg ikke fikk med meg hva du skreiv for tre sider siden, eller surret og blandet deg med en annen AB.. 

Forventer virkelig AB'er at andre skal sitte å huske koden deres ? Synes mange blir sur og furtende fordi man blander litt hvem sa hva og ikke fikk med seg hva vedkommende har sagt tidligere.

Det er jo prisen du betaler som AB. Du er litt mindre betydningsfull..

Endret av noe tilfeldig
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ingen som forventer det. Koden er ulik fra tråd til tråd også. 

Anonymkode: c650a...cf3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns freak.no har gjort en god jobb der, de lager et random navn til anonymbrukerne istedenfor kode. I tillegg får alle et random bilde fra et galleri. MYE lettere å skille på brukere da. Her er Et eksempel

Anonymkode: c6e68...82c

• Liker 11
Skrevet

Jeg synes AB-funksjonen blir litt misbrukt. Man har et nick! Ingen her vet hva jeg egentlig heter uansett, selv om det går an å finne ut at jeg bruker Elvital shampo, spiste pizza i går og liker Rampelys-forumet. 

Synes det er unødvendig å være dobbelt anonym. Og ja, slitsomt å huske hvem som skrev hva. 

• Liker 2
Gjest noe tilfeldig
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ingen som forventer det. Koden er ulik fra tråd til tråd også. 

Anonymkode: c650a...cf3

Enkelte tråder varer over flere dager/uker/måneder. Mange som blir rasende og furten fordi de for fem sider siden sa noe, som de mener du burde huske. Hadde det vært under nick ville man mest sannsynlig gjort det, men med ti-tolv ABer som deltar og dermed så mange ulike koder så gidder man ikke..

Har også blinkset ett par ganger på hvilken AB som har sagt hva og henvendt meg feil. Da klikker de jo helt i vinkel.... tror nesten jeg skal begynne å gjøre det med vilje fremover bare for å provosere.. :Knegg:

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns freak.no har gjort en god jobb der, de lager et random navn til anonymbrukerne istedenfor kode. I tillegg får alle et random bilde fra et galleri. MYE lettere å skille på brukere da. Her er Et eksempel

Anonymkode: c6e68...82c

Dette var genialt!

Hadde hjulpet mye med samme funksjon her ja. 

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Enkelte tråder varer over flere dager/uker/måneder. Mange som blir rasende og furten fordi de for fem sider siden sa noe, som de mener du burde huske. Hadde det vært under nick ville man mest sannsynlig gjort det, men med ti-tolv ABer som deltar og dermed så mange ulike koder så gidder man ikke..

Har også blinkset ett par ganger på hvilken AB som har sagt hva og henvendt meg feil. Da klikker de jo helt i vinkel.... tror nesten jeg skal begynne å gjøre det med vilje fremover bare for å provosere.. :Knegg:

Klikker de virkelig? Nå tror jeg du overdriver, ikke tror jeg det skjer så ofte, heller.

Anonymkode: 14b24...36d

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

At man har glemt hva noen har skrevet er ikke problemet. Problemet er når noen påstår at noen har skrevet noe uten å sjekke orginalen. Men det problemet gjelde vel så ofte med de som ikke er anonyme.  Det er alt for mange som ikke kan lese og tillegger folk meninger de ikke har.

Anonymkode: 36c91...41c

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

TS gidder ikke, men anonyme liker å klikke. Vi klikker i vinkel for null og niks og ingen kan komme og rope fiks!  Du blir sint og flyr i flint. Vi ler og ønsker oss mer. Det er sol og varme sitt ikke på kg og vis din harme! Kjenn at å leve er flott, kom deg ut av ditt lille kott! 

Anonymkode: c3a2d...d72

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

TS gidder ikke, men anonyme liker å klikke. Vi klikker i vinkel for null og niks og ingen kan komme og rope fiks!  Du blir sint og flyr i flint. Vi ler og ønsker oss mer. Det er sol og varme sitt ikke på kg og vis din harme! Kjenn at å leve er flott, kom deg ut av ditt lille kott! 

Leses med en dikters innlevelse, takk 

• Liker 2
Gjest noe tilfeldig
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klikker de virkelig? Nå tror jeg du overdriver, ikke tror jeg det skjer så ofte, heller.

Anonymkode: 14b24...36d

"Overdrivelse skaper forståelse".. 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😍🙏🏽🙌🏽🙏🏽🙌🏽🙏🏽🙌🏽🙏🏽

AnonymBruker
Skrevet

Slutt med slurv og slutt med surv! Møt dagen med smil og med skratt så skal du sjå det blir bedre, ratt! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ingen som venter at noen skal gå rundt og huske AB-koder fra flere sider tilbake, men å prøve å holde et lite øye med kodene 4-5 innlegg bakover synes jeg egentlig ikke er så voldsomt utfordrende, i alle fall om man går inn på diskusjoner om hvem som har sagt hva. 

Funksjonen på Freak.no virker genial! Det hadde vært ypperlig å få til noe liknende her. 

Anonymkode: 71d79...564

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, Meadow skrev:

Jeg synes AB-funksjonen blir litt misbrukt. Man har et nick! Ingen her vet hva jeg egentlig heter uansett, selv om det går an å finne ut at jeg bruker Elvital shampo, spiste pizza i går og liker Rampelys-forumet. 

Synes det er unødvendig å være dobbelt anonym. Og ja, slitsomt å huske hvem som skrev hva. 

Det er mange her inne som vet hvem jeg er bak nicket mitt. Det er mange år siden jeg var anonym under nick. AB-funksjonen er helt nødvendig.

Anonymkode: 88ae6...9ad

• Liker 4
Gjest Froning
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange her inne som vet hvem jeg er bak nicket mitt. Det er mange år siden jeg var anonym under nick. AB-funksjonen er helt nødvendig.

Ab- funksjonen er nødvendig for deg når du ikke forstår at det bare er å opprette en ny bruker eller sende mail til administratorene om endring av nick..

Skjønner godt at du ikke vil koble dumskapen til din virkelige identitet... Samme dumskapen som sannsynligvis er grunnen til at du tror at mange " bryr" seg om hvem du er i det virkelige liv i forhold til trollinga du driver med her.. Som igjen er den samme dumskapen som fikk deg til å eksponere din virkelige identitet ( som alle sikkert husker:ironi:)

1 time siden, Raven.WritingDesk skrev:

Det er jo prisen du betaler som AB. Du er litt mindre betydningsfull..

Sant nok...

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor oppretter du ikke nytt nick da? ..og; Hva skiller mellom det du skriver under nick og under AB? 

6 minutter siden, Froning skrev:

Ab- funksjonen er nødvendig for deg når du ikke forstår at det bare er å opprette en ny bruker eller sende mail til administratorene om endring av nick..

Skjønner godt at du ikke vil koble dumskapen til din virkelige identitet... Samme dumskapen som sannsynligvis er grunnen til at du tror at mange " bryr" seg om hvem du er i det virkelige liv i forhold til trollinga du driver med her.. Som igjen er den samme dumskapen som fikk deg til å eksponere din virkelige identitet ( som alle sikkert husker:ironi:)

Sant nok...

Damn, nesten så jeg ble litt paranoid av det svaret der! 

AnonymBruker
Skrevet

Folk blir hovedsaklig sure når du argumenterer som om en AB har sagt noe en annen gjorde ELLEr om du går inn midt i en hetet debatt mellom to brukere/AB og argumenterer for noe som ble sagt av den ene AB for tre innlegg siden. Da handler det ikke bare om at du ikke leste det den ene skrev, men at du gjentar argument som ble sagt for noen få innlegg siden, men hadde så munndiare at du ikke agdd lese litt av tråden før du skulle buse ut med egen mening

Anonymkode: aeaac...390

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Meadow skrev:

Jeg har blitt forfulgt under nicket mitt her inne, en bruker som svarte på alle innlegg jeg skrev, kom med stygge kommentarer, sendte pm. Sa fra til moderatorene, skjedde aldri noe med vedkommende. Dette er noen pr siden, etter det har jeg alltid brukt ab (og nytt nick). Vet at andre har hatt lignende opplevelser og bruker ab funksjonen for å ikke bli forfulgt av en del rablende galne folk her inne. For en tid tilbake forsøkte jeg igjen å skrive under nick, da skjedde det samme. Kommentarer om meg i tråder (ikke relevant for diskusjonen i tråden) og slesk pm. Kuttet øyeblikkelig å skrive under mitt nick, vet at det samme har akjedd minst en annen bruker samme uken fra samme person. Han er alvorlig psykisk syk, men får styre på som han vil. Du får vente til det skjer deg, og så fpr du ta en vurdering på om dobbelanonymitet fremdeles er dumt.

Anonymkode: bdbd6...da4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Meadow skrev:

Jeg skriver mye som ikke er identifiserende i seg selv, men hvis noen skulle sette seg ned og koble alt sammen, så er det identifiserende. Mye detaljer om utdanning og jobb f.eks, hvor jeg bor og annet fjas. Ikke alt i samme innlegg da. 

Tror ikke at noen gidder å stalke meg på KG men foretrekker å være på den sikre siden da. Blander ABer selv så blir ikke sint for det :fnise:

Anonymkode: f2e31...d0c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Froning skrev:

Sant nok...

Det nye nicket arver jo bare historikken til det gamle, så det blir jo ikke noe mindre identifiserende av det. 

Anonymkode: 71d79...564

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...