AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #1 Del Skrevet 23. juli 2017 Er det vanlig å må betale 300 kr for å ha visakort i banken? tror jeg har blitt trekt 150kr x2 så langt i år, og lurer på om det er andre banker som ikke har dette gebyret? Er et vanlig kort, har ikke kredittkort eller noe annet. Skal studere fra høsten av og prøver å finne måter å spare inn litt penger på, så gikk gjennom tidligere forbruk da jeg la merke til dette. Anonymkode: f56d3...6f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
occultatum Skrevet 23. juli 2017 #2 Del Skrevet 23. juli 2017 Meld fra til banken din om at du blir student fom høsten av. Hvis dette er Nordea så trekker de 300 kr i året for visa debit kortet, men er du student slipper du gebyret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 23. juli 2017 #3 Del Skrevet 23. juli 2017 Det pleier være årsavgift på bankkort, og enkelte banker har også andre gebyrer, Sjekk prislista til banken din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 23. juli 2017 #4 Del Skrevet 23. juli 2017 Stusser litt over at de har trukket 150 x 2 fra kontoen din. Årsavgiften pleier å trekkes i én sum, en gang i året. Ikke to. Har jeg aldri vært borti iallfall. Hos meg er det en gang pr år. Det er ikke verre enn at du ringer kundeservice i banken din i morgen (mandag) og spør hva de to trekkene er for noe, og hvorfor det er trukket to ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå