AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #1 Skrevet 23. juli 2017 Er det vanlig å må betale 300 kr for å ha visakort i banken? tror jeg har blitt trekt 150kr x2 så langt i år, og lurer på om det er andre banker som ikke har dette gebyret? Er et vanlig kort, har ikke kredittkort eller noe annet. Skal studere fra høsten av og prøver å finne måter å spare inn litt penger på, så gikk gjennom tidligere forbruk da jeg la merke til dette. Anonymkode: f56d3...6f4
occultatum Skrevet 23. juli 2017 #2 Skrevet 23. juli 2017 Meld fra til banken din om at du blir student fom høsten av. Hvis dette er Nordea så trekker de 300 kr i året for visa debit kortet, men er du student slipper du gebyret.
asterix Skrevet 23. juli 2017 #3 Skrevet 23. juli 2017 Det pleier være årsavgift på bankkort, og enkelte banker har også andre gebyrer, Sjekk prislista til banken din.
Million Skrevet 23. juli 2017 #4 Skrevet 23. juli 2017 Stusser litt over at de har trukket 150 x 2 fra kontoen din. Årsavgiften pleier å trekkes i én sum, en gang i året. Ikke to. Har jeg aldri vært borti iallfall. Hos meg er det en gang pr år. Det er ikke verre enn at du ringer kundeservice i banken din i morgen (mandag) og spør hva de to trekkene er for noe, og hvorfor det er trukket to ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå