AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #1 Skrevet 23. juli 2017 Heisann! Jeg har ganske mørke øyenbryn. De er vel så og si svarte. Også har jeg mellom/mørke-blondt hår. Øyenbryna mine har grei form, men de er ikke så vekdig fyldige, hvis man kan si det slik. Jeg vil gjerne bruke øyenbrynspenn eller hva de heter, slik at de kan se bedre ut. Men hvis jeg farger i svart, samma farge som de naturlig er, så blir det alt for mørkt i forhold til hårfargen, og det blir bare stygt. Så, hvordan kan jeg vite hvilken farge som passer? Noen tips til farger? Anonymkode: 47d0d...f51
Joppeline Skrevet 23. juli 2017 #2 Skrevet 23. juli 2017 Gå på en mac butikk og få hjelp til å prøve forskjellige! De som jobber der er ofte veldig flinke! 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #3 Skrevet 23. juli 2017 22 minutter siden, Joppeline skrev: Gå på en mac butikk og få hjelp til å prøve forskjellige! De som jobber der er ofte veldig flinke! Skulle gjerne gjort det, og har tenkt å gjøre det når jeg får råd, men for øyeblikket har jeg bare penger til å kjøpe noe billiggreier :/ Anonymkode: 47d0d...f51
Joppeline Skrevet 23. juli 2017 #4 Skrevet 23. juli 2017 Du trenger bare en øyenskygge sannsynligvis 😊 Så kjøper du en billig kost på hm!
Solivagant Skrevet 23. juli 2017 #5 Skrevet 23. juli 2017 Kjøp en penn i 1-2 nyanser lysere enn dine egne bryn. Gjerne spør om hjelp i butikken også. HM, Cubus og Vita har billige og helt greie øyenbrynspenner.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #6 Skrevet 23. juli 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Skulle gjerne gjort det, og har tenkt å gjøre det når jeg får råd, men for øyeblikket har jeg bare penger til å kjøpe noe billiggreier :/ Anonymkode: 47d0d...f51 Mac er billiggreier. Alt er selvfølgelig relativt, men det er ihvertfall ikke dyrt. Anonymkode: 5c876...f23 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #7 Skrevet 25. juli 2017 På 23.7.2017 den 6.07, AnonymBruker skrev: Skulle gjerne gjort det, og har tenkt å gjøre det når jeg får råd, men for øyeblikket har jeg bare penger til å kjøpe noe billiggreier :/ Anonymkode: 47d0d...f51 Drit i mac , prøv en bryns gel (påføres med mascarakost på brynene for å gjøre de mer fyldige) eller bryns pudder fra makeupmekka eller HM! Ikke bruk brynspenn, det blir veldig skarpt og krasst og synlig og ufint! Anonymkode: 6a000...e6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå