Telemark91 Skrevet 23. juli 2017 #1 Skrevet 23. juli 2017 Hei ! Jeg er en gutt i din "beste" alder! 😁, det vil si 25:) tidligere i min storhetstid tid i begynnelsen av 20 åra når jeg verken tok livet eller konsekvensene så tungt så hadde jeg aldri noe problem med å finne meg gode venner av det motsatte kjønn ..... men nå som jeg har passert midten av 20 åra så har det blitt vanskelig å finne venninner til både det ene og andre 😩 Har jeg blitt mindre attraktiv etter jeg har fått meg fast jobb og hus, eller er det bare slik at alderen gjør det vanskeligere å treffe jenter som har lyst til å bli venner både med og uten fordeler ?:)
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #2 Skrevet 23. juli 2017 Du har vel fått deg et rykte som en kjedelig player som ikke vil noe seriøst ever. Damer liker ikke sånt, sats på menn. Anonymkode: f7926...ed5 6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #3 Skrevet 23. juli 2017 Storhetstid i tidlig 20-årene? Yikes. Kvinnene har blitt sikrere på seg selv og setter standarden høyere, så kanskje du egentlig aldri har vært noe særlig. Anonymkode: 8ccb2...8d0 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #4 Skrevet 23. juli 2017 Du lyver om du sier du ikke tok 20 åra seriøst, om du eier hus nå som 25 åring. Enten det, eller så lyver du om huset du eier. Men ja, man er jo tusen ganger mindre sosial rett etter man bikker 20 ca. Og da er jo både tilgang og etterspørsel mindre. Dessuten er jo 25 den alderen de aller fleste finner noen å slå seg til ro med, så din vittige humor og morroside er nok ikke like spennende for damer på 25 som er ute etter en ektemann, enn dumme Linnea på 17 som er med på alt med alle fordi hun egentlig ikke har lov til å være med på byen engang. Du må nok bare godta at i din alder så 1) Har mange seg kjæreste eller er på jakt etter langvarig kjæreste 2) De som har knullevenner har de par de møtte i tenårene og fortsatt har samme useriøse barnslige tonen med 3) De som ikke allerede har knullevenner, er nok på jakt etter kun kjæreste og ikke noe ligg. 4) Eller så er det også den fjerde kategorien med de litt eldre skliene som fikk barn i 20 åra og endelig kan starte å feste igjen nå, de er med på mye, men hvor fører det deg som en mann som sikkert i fremtida vil ha en god kone, å skitne deg bort på mase billige knullevenner nå? Anonymkode: 3334f...599 1
Joppeline Skrevet 23. juli 2017 #5 Skrevet 23. juli 2017 1 time siden, Telemark91 skrev: Hei ! Jeg er en gutt i din "beste" alder! 😁, det vil si 25:) tidligere i min storhetstid tid i begynnelsen av 20 åra når jeg verken tok livet eller konsekvensene så tungt så hadde jeg aldri noe problem med å finne meg gode venner av det motsatte kjønn ..... men nå som jeg har passert midten av 20 åra så har det blitt vanskelig å finne venninner til både det ene og andre 😩 Har jeg blitt mindre attraktiv etter jeg har fått meg fast jobb og hus, eller er det bare slik at alderen gjør det vanskeligere å treffe jenter som har lyst til å bli venner både med og uten fordeler ?:) Hvorfor ikke noe seriøst egentlig? Hadde holdt meg unna om jeg visste at "litt morro" var alt du var ute etter. Klaffer det som bare det med ei jente, er det noen grunn til at det ikke kan bli mer?
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #6 Skrevet 23. juli 2017 46 minutter siden, Joppeline skrev: Hvorfor ikke noe seriøst egentlig? Hadde holdt meg unna om jeg visste at "litt morro" var alt du var ute etter. Klaffer det som bare det med ei jente, er det noen grunn til at det ikke kan bli mer? Han tror det er nå han er i livets beste alder. Ti år for seint. Anonymkode: 3334f...599
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå