Gjest Brukerid1975 Skrevet 23. juli 2017 #1 Skrevet 23. juli 2017 Hei, noen som vet om noen sex dating sider som ikke er juks med grei trafikk? Vurderte c-date, men 2000kr for 3 måneder er ganske dyrt. Om jeg kunne kjøpt for 1 uke hadde det vært greit, men vil ikke binde meg opp til noe. Så noen som vet om en side som ikke koster skjorta?
Gjest Brukerid1975 Skrevet 23. juli 2017 #3 Skrevet 23. juli 2017 Jo sant. Men tenkte på en mer anonym side
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #4 Skrevet 23. juli 2017 Nei. Anonyme sider er sider uten medlemmer og ingen vil bli kontaktet av en eller annen creep og ingen vil betale for å henge på en side med anonyme utro personer . Du må betale for sider med innhold og kvalitet. Luxy er hvertfall dyrere enn C-date men møtt mange seriøse der. Anonymkode: 24865...567
Gjest Brukerid1975 Skrevet 23. juli 2017 #5 Skrevet 23. juli 2017 Ok takk. Mente at jeg ville være anonym, sånn med tanke på venner og kjente. Syns c date så bra ut, men syns det er synd at jeg må betale for 3 måneder.. liker heller ikke at det blir automatisk fornyet etter 3 måneder. Men mulighet for å betale engangs sum på luxy da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå