Gå til innhold

Når trekker brudeparet seg tilbake???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det normalt at brudeparet trekker seg tilbake på kvelden/natta???

Og til dere som har giftet dere, er det noen tid for når en kan komme til hotellet man skal tilbringe bryllupsnatta???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for tidlig ihvertfall. Det blir alt for lite tid uansett for hver gjest til å snakke med brudeparet. Var kaffegjest i et bryllup en gang, slapp ikke inn før sent, og vips, så var brudeparet dratt... :roll:

Skrevet

Jeg var i et bryllup sist høst hvor brudeparet var med på festen som ble arr. etter selve bryllupsfesten. De var vel med til 05-06 tiden om morgenen... Nå hører det med at de ikke skulle til et hotell da

Skrevet

Jeg har for meg at de fleste trekker seg tilbake i 1-2-tiden. Sånn blir det i hvertfall hos oss, ettersom lokalet stenges kl 02.00...

Gjest gjest1
Skrevet

Vi har tenkt å vere med på det meste, og held vel ut til langt på natt, håpar eg! Mange av gjestene våre kjem langveisfrå, og det er jo vår fest, så den vil vi ikkje gå glipp av! Vi skal ikkje sove på hotell då, skal heim i vår eiga seng utpå morgonkvisten ein gong.. ;)

Skrevet
Jeg har for meg at de fleste trekker seg tilbake i 1-2-tiden. Sånn blir det i hvertfall hos oss, ettersom lokalet stenges kl 02.00...
Blir sånn for oss også :wink:
Skrevet

Tenker jeg er rimelig sliten kl.2 på natta, og tenker vel at det høres ut som et greit tidspunkt for oss.... Men tiden vil vise :)

Skrevet

Vi kommer til å bli så lenge vi føler for. Er jo koselig å bli en god stund utover siden det er vår fest! Blir jo bare en gang i livet, så her skal vi ha med oss det som er :-)

Skrevet
Vi kommer til å bli så lenge vi føler for. Er jo koselig å bli en god stund utover siden det er vår fest! Blir jo bare en gang i livet' date=' så her skal vi ha med oss det som er :-)[/quote']

:klappe::hoppe:

Skrevet

Selv bruker jeg å bli ganske sliten, så vi trekker oss sikkert tilbake i ett-tiden eller noe sånt.

Men et tips til de av dere som har tenkt til å være på festen lenge: Det er gjerne greit at gjestene skjønner det. Det er jo egentlig uhøflig å gå før brudeparet har dratt, så da er det sikkert noen som venter litt på det.

Skrevet

Lokalet vårt stenger også klokken to, så jeg ser for meg at vi reiser litt før det - i ett, halv to-tida, kanskje? Vil jo gjerne ha med oss det meste, men synes liksom det hører med at brudeparet går før festen er slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...