Klips Skrevet 2. august 2002 #1 Skrevet 2. august 2002 Når fortalte dere om graviditeten til foreldrene deres? Hva med pappans foreldre? Søsken? Bestevenninner? Tror ikke jeg klarer å vente med å fortelle ALLE til 12 ukers grensen. Tenkte jeg skulle prøve å vente til etter første legetimen om halvannen uke (da er jeg 7+0) med å fortelle mamma. Hvis jeg klarer. :o 5+3
Gjest Janna Skrevet 2. august 2002 #2 Skrevet 2. august 2002 Mamma, pappa, sambos mamma og sambos søster visste det samme dagen som jeg testet positivt. (Sambo sladret, he he) Resten av venner/familie fikk vite det for 1 uke siden ca, og det er ikke alle onkler og tanter og søskenbarn som vet om det enda heller Jeg har over 20 søskenbarn bare på morssiden, så det er mange å informere :blunke: Hilsen Vinga 11+5
Babyface Skrevet 2. august 2002 #3 Skrevet 2. august 2002 Jeg skal greie å holde meg til uke 12 er passert :D
Klips Skrevet 2. august 2002 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2002 Spurte mannen min på telefonen i sted hva han syntes. Han mener vi skal fortelle foreldre etter min første legesjekk, 13/8. Er egentlig enig i det men det er så leeeeenge til
Gjest Polyanna, ikke innl. Skrevet 2. august 2002 #5 Skrevet 2. august 2002 Vi fortalte det til alle i familien i uke 11, og så fortløpende jobb og venner etter det. En ting jeg syns er viktig er at foreldrene på begge sider får vite det samtidig. Syns det er sånn forskjellsbehandling når hennes foreldre får vite det mange uker før hans.... Polyanna
Klips Skrevet 2. august 2002 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2002 Enig i det, Polyanna. Men vil ikke fortelle det akkurat samtidig, vil ha full oppmerksomhet til ett foreldre par av gangen. Så kanskje i løpet av samme dag/noen få dager. Tirsdag 13. til mine foreldre kanskje også onsdag 14. til hans? Klarer ikke vente lenger, tror jeg. :D Jer er så glaaaaaaaad! Klips, 5+3
Gjest line Skrevet 2. august 2002 #7 Skrevet 2. august 2002 Vi fortalte det til alle med en gang vi, da var jeg vel 5-6 uker. :D Jeg syntes det er greit at de nermeste får vite det tidlig. Hvis det skjer noe så er det greit at de nermeste vet, hvorfor du er lei deg syk osv. Noen å dele sorg og gleder med er kjempe viktig 20+4
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2002 #8 Skrevet 5. august 2002 Vi har sagt det kun til foreldrene våre med streng beskjed om å ikke si det til noen andre. Vil ikke at alle andre skal få vite det enda, og sier vi til noen så går ryktene med engang. Og jeg vill ikke at de på jobben skal få vite enda..Dessuten er det allerede 2 gravide her, også blir jo jeg borte også sånn etterhvert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå