Gå til innhold

Ingen vil ha deg vs ingen er god nok

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Virker som det er så mange (ut ifra trådene her) som sliter med at de ikke er attraktive  nok for det motsatte kjønn. 

Noen mener at noen som er evig single, ikke er attraktive. Men hva med de som avviser alle som prøver seg? Vet om jeg råflott dame som er evig singel. Er hun singel fordi ingen vil ha henne tror du?:p

Anonymkode: 8e5b9...654

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle kan få seg kjæreste, det spørs bare hvor man legger lista.

Jeg tror evig single har urealistiske forventninger til en potensiell partner, og noen kanskje også litt manglende selvinnsikt vedr sin egen verdi på markedet. I tillegg vil jo personlighetstrekk som sjenanse, introvert/ekstrovert osv påvirke hvor lett det er å finne seg en partner.

Anonymkode: 4907c...f82

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker som det er så mange (ut ifra trådene her) som sliter med at de ikke er attraktive  nok for det motsatte kjønn. 

Noen mener at noen som er evig single, ikke er attraktive. Men hva med de som avviser alle som prøver seg? Vet om jeg råflott dame som er evig singel. Er hun singel fordi ingen vil ha henne tror du?:p

Anonymkode: 8e5b9...654

Så flott at du er kresen. All honnør til deg ☺️

Anonymkode: 42c9e...025

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også lagt merke til at flertallet av trådene her så tenker de som har blitt avvist at de ikke er attraktive nok. Og det er jo ikke det kjærlighet handler om, kjærlighet handler om masse som skal passe.
Kanskje den som ble avvist og tror han ikke var kjekk nok, var kjempekjekk men altfor stiv og nervøs?
Og kanksje hun råflotte dama du kjenner som er evig singel , velger å være singel fordi hun vil ha mer tid til sine hobbyer, eller kan ha vært vokst opp uten far så hun får tilknytningsproblemer og har best av noen solide runder terapi først? Ingenting som er mulig å gjette ut fra overflaten. Kanskje hun har komplekser for navlen sin og aldri tør å vise seg naken. 
Eller kanskje han andre som ble avvist bare sa noe helt off for den andre?

Anonymkode: b6378...374

• Liker 1
Gjest BerntJohnny
Skrevet (endret)

Hvis hun er råflott dame som er evig singel, så er hun ikke så råflott som du gir inntrykk av

Menn er ikke dumme

Det er ofte kvinner som ikke evner vite sin egen plassering på skalaen

Endret av BerntJohnny
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alle kan få seg kjæreste, det spørs bare hvor man legger lista.

Jeg tror evig single har urealistiske forventninger til en potensiell partner, og noen kanskje også litt manglende selvinnsikt vedr sin egen verdi på markedet. I tillegg vil jo personlighetstrekk som sjenanse, introvert/ekstrovert osv påvirke hvor lett det er å finne seg en partner.

Anonymkode: 4907c...f82

Jeg tror at evig single har urealistiske forventninger til seg selv og til livet, og til et forhold.
Jeg tror de tror at livet er like komfortabelt som når mamma kom å støvsugde rommet og datarommet og du bare trakk opp bena mens du gaflet i deg mere grandis og alt du trengte å tenke på var å spise, drite , sove og komme deg på skolen. Ja også kom jo voksenlivet og det å faktisk fullføre skolen og ha en jobb. Og DA kan vel ikke voksenlivet kreve mere? Det er jo ALTFOR mye å kreve at man skal vaske opp etter seg, at klærne ikke vasker seg selv, at selvom man har besøk trenger man ikke snakke hele tiden, hæ hva, en annen ukjent jakke på knaggen? Hva er dette, et par damesko? En hårstrikk ? Noen som sier at jeg burde legge pizzaeskene i papirdunken i stedet for å stappe det i søppelposen? Uæe et annet menneske, nei løp løp løp vil likke voksenlivet vil ikke voksenlivet.

• Liker 1
Skrevet

Ikke alle som ønsker seg kjæreste og ikke alle som er "råflotte" som egner seg i forhold. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, shakil skrev:

Hvis hun er råflott dame som er evig singel, så er hun ikke så råflott som du gir inntrykk av

Menn er ikke dumme

Det er ofte kvinner som ikke evner vite sin egen plassering på skalaen

Det veit du ingenting om. Kanskje hun velger å være singel fordi hun har en sportskarriere hun vil prioritere? Eller kanskje var hun vitne til at far slo mor når hun var liten? Kanskje hun bare syns det er jævla mye fetere å henge med venninder enn å ligge rundt?
Man er ikke noe mindre flott bare fordi man velger å leve alene.

• Liker 2
Gjest BerntJohnny
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det veit du ingenting om. Kanskje hun velger å være singel fordi hun har en sportskarriere hun vil prioritere? Eller kanskje var hun vitne til at far slo mor når hun var liten? Kanskje hun bare syns det er jævla mye fetere å henge med venninder enn å ligge rundt?
Man er ikke noe mindre flott bare fordi man velger å leve alene.

Men da er hun frivillig singel. Mye mulig jeg tolket evig singel, som evig ufrivillig singel.

Jeg velger å anse meg som råflott ifølge meg selv, og jeg er evig singel (alltid vært). Jeg har vel mine grunner. For jeg er frivillig singel.

Du trenger ikke forteller meg alt det der. Jeg stusset som sagt bare på det at hun var råflott og singel. Ting av høy verdi blir ofte jaktet.

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, shakil skrev:

Men da er hun frivillig singel. Mye mulig jeg tolket evig singel, som evig ufrivillig singel.

Jeg velger å anse meg som råflott ifølge meg selv, og jeg er evig singel (alltid vært). Jeg har vel mine grunner. For jeg er frivillig singel.

Du trenger ikke forteller meg alt det der. Jeg stusset som sagt bare på det at hun var råflott og singel. Ting av høy verdi blir ofte jaktet.

Men en som for andre kan se ufrivilling singel ut, kan jo være helt frivillig singel.
Folk kan tenke at det må være noe galt med hun uten at det er det. Sånn som du gjorde.
Neida skal ikke fortelle deg mer av det der. 
Og hvorfor du selv er singel har vel også kommet frem på forumet en del ganger for du har vel ganske mange psykiske diagnoser? Noe voldsdommer fra ekser? Eller noe. Jeg tror på at du er råflott jeg, men du har vel ytrra her før at du syns det er kjipt å ikke ha dame, og da tror jeg vi alle har ytra personlighetsforandring tilbake, og det å prøve å få en utdanning selvom man er ufør osv, men siden du føler deg frivillig og komfortabel med det nå så kanskje jeg misforstod de gamle postene/inntrykket.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, shakil skrev:

Jaktet av hvem?

Anonymkode: 0ad16...30e

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaktet av hvem?

Jaget på Radio 1 <3

AnonymBruker
Skrevet

Det kan sammenlignes med en arbeidsløs.

En arbeidsledig person som sier nei til hundrevis av jobbtilbud som renner inn daglig er i en ganske annen situasjon enn en som har sendt hundrevis av søknader og aldri blitt innkalt til intervju. 

Begge er i samme arbeidsledighetsstatistikk, men i ganske forskjellige situasjoner.

Anonymkode: a7e76...80d

• Liker 3
Gjest BerntJohnny
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men en som for andre kan se ufrivilling singel ut, kan jo være helt frivillig singel.
Folk kan tenke at det må være noe galt med hun uten at det er det. Sånn som du gjorde.
Neida skal ikke fortelle deg mer av det der. 
Og hvorfor du selv er singel har vel også kommet frem på forumet en del ganger for du har vel ganske mange psykiske diagnoser? Noe voldsdommer fra ekser? Eller noe. Jeg tror på at du er råflott jeg, men du har vel ytrra her før at du syns det er kjipt å ikke ha dame, og da tror jeg vi alle har ytra personlighetsforandring tilbake, og det å prøve å få en utdanning selvom man er ufør osv, men siden du føler deg frivillig og komfortabel med det nå så kanskje jeg misforstod de gamle postene/inntrykket.

lol

Hvem sier at jeg har vært voldelig? Eller blitt dømt for noe? Jeg er ufarlig. Dum, men ufarlig

Forøvrig er en som avviser alle ikke en råflott dame. Hun er bare rar eller har issues. Trust me, I know. Da er hun plutselig ikke så råflott lenger. Med mindre hun faktisk bare vil være alene for alltid. Da kan hun være råflott for seg selv, men lite råflott for andre.

Jeg pleide å syntes det var kjipt å ikke ha dame, for jeg trodde det å ha dame ville gjøre meg lykkelig. Noe jeg innser jeg ikke trenger for å være lykkelig. Det å endre seg selv for å få noe en vil ha, er egentlig bare et tapsprosjekt. Damer gjør det hele tiden. Enten prøver de endre mannen til å få den mannen de vil ha til slutt, eller så endrer de seg selv så mye, at de mister seg selv. Fuk det der.

Jeg er ikke ufør: Jeg kan ha ferdig en mastergrad om jeg bare gidder skrive oppgaven. Noe jeg åpenbart ikke orker, for den er så sykt kjedelig. 

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jaktet av hvem?

Alt av verdi blir jaktet på og ivaretatt. Det er slik økonomi fungerer. Tilbud og etterspørsel. Er etterspørselen etter noe bra stor, så øker prisen, og da er det flere som er ute etter å finne den tingen.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, shakil skrev:

lol

Hvem sier at jeg har vært voldelig? Eller blitt dømt for noe? Jeg er ufarlig. Dum, men ufarlig

Forøvrig er en som avviser alle ikke en råflott dame. Hun er bare rar eller har issues. Trust me, I know. Da er hun plutselig ikke så råflott lenger. Med mindre hun faktisk bare vil være alene for alltid. Da kan hun være råflott for seg selv, men lite råflott for andre.

Jeg pleide å syntes det var kjipt å ikke ha dame, for jeg trodde det å ha dame ville gjøre meg lykkelig. Noe jeg innser jeg ikke trenger for å være lykkelig. Det å endre seg selv for å få noe en vil ha, er egentlig bare et tapsprosjekt. Damer gjør det hele tiden. Enten prøver de endre mannen til å få den mannen de vil ha til slutt, eller så endrer de seg selv så mye, at de mister seg selv. Fuk det der.

Jeg er ikke ufør: Jeg kan ha ferdig en mastergrad om jeg bare gidder skrive oppgaven. Noe jeg åpenbart ikke orker, for den er så sykt kjedelig. 

Alt av verdi blir jaktet på og ivaretatt. Det er slik økonomi fungerer. Tilbud og etterspørsel. Er etterspørselen etter noe bra stor, så øker prisen, og da er det flere som er ute etter å finne den tingen.

Men kan ikke menn være for sjenerte til å jakte? Redd for å bli avvist så de lar være å jakte på de peneste?

Gjest BerntJohnny
Skrevet (endret)
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men kan ikke menn være for sjenerte til å jakte? Redd for å bli avvist så de lar være å jakte på de peneste?

Jo. Mange er nok det. Men jeg orker ikke jakte pene jenter, for de kan ikke noe annet her iverden enn å gjøre seg pene

Er ikke redd for å bli avvist. Jeg ser bare ikke verdien eller vitsen med henne

Endret av BerntJohnny
Gjest Tekola
Skrevet

Tråden er ryddet for selvmordstanker.

Tekola, teamleder.

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror at evig single har urealistiske forventninger til seg selv og til livet, og til et forhold.
Jeg tror de tror at livet er like komfortabelt som når mamma kom å støvsugde rommet og datarommet og du bare trakk opp bena mens du gaflet i deg mere grandis og alt du trengte å tenke på var å spise, drite , sove og komme deg på skolen. Ja også kom jo voksenlivet og det å faktisk fullføre skolen og ha en jobb. Og DA kan vel ikke voksenlivet kreve mere? Det er jo ALTFOR mye å kreve at man skal vaske opp etter seg, at klærne ikke vasker seg selv, at selvom man har besøk trenger man ikke snakke hele tiden, hæ hva, en annen ukjent jakke på knaggen? Hva er dette, et par damesko? En hårstrikk ? Noen som sier at jeg burde legge pizzaeskene i papirdunken i stedet for å stappe det i søppelposen? Uæe et annet menneske, nei løp løp løp vil likke voksenlivet vil ikke voksenlivet.

Elsket denne kommentaren følte meg så jæ***** truffet haha. Men for min del har jeg bevist styrt unna forhold, syns det er digg å bo alene :) .

Anonymkode: 050e6...ba0

AnonymBruker
Skrevet

Har to venninner og en kamerat som er evig single.

Hun ene forelsker seg bare i umulige prosjekt (han er opptatt/bor på andre siden av jordkloden/skal seile jorden rundt snart), hun andre finner alltid feil med han. Kameraten min sier at han har vært forelsket to ganger, nok til å inngå et forhold, men ellers er han ikke interessert i et forhold.

Jeg ser på dem som frivillig single. Ingen av dem vil ha barn og ingen av dem gjør noe for å få et forhold. Alle har foreldre som har vært sammen i evighet.

Anonymkode: 63bd3...d78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...