Gå til innhold

Sokkene over eller innenfor tightsen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser beģge deler. Men hva ser best ut?

Skal tightsen gå over sokkene. Eller skal sokkene gå over tightsen? Har det noe å si farger på sokkene eller hvilken type tights/sokker man bruker? Eller hvilket kjønn man er?

Anonymkode: 5e5ae...14c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn går da ikke i tights.

Skrevet

Tenker tightsen over strømpene. Meeen så tenker jeg at egentlig så burde det kun være lov med ankelstrømper til tights.

• Liker 1
Skrevet

Det ser like dumt ut begge deler,

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser beģge deler. Men hva ser best ut?

Skal tightsen gå over sokkene. Eller skal sokkene gå over tightsen? Har det noe å si farger på sokkene eller hvilken type tights/sokker man bruker? Eller hvilket kjønn man er?

Who cares?

Anonymkode: 15ef5...330

AnonymBruker
Skrevet

Bruker ikke sokker når jeg bruker tights

Anonymkode: 52baf...3dc

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, amativeReflection skrev:

Joda, det har tilogmed blitt laget film om det! :Nikke:

Anonymkode: 69f45...c78

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke du finner mange menn som ikke har tights. Med mindre det er snakk om en slask som ligger på sofaen og aldri trener...

Mens_Compression_Shorts2.png

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sokkene over tightsen.

Anonymkode: 52d37...020

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det til trening? I så fall kan sokkene være over tightsen. Personlig synes jeg man kan ta ankelsokker når man bruker tights, men noen sliter jo med at man løper de ned i skoene.  Og til de som sier at menn ikke skal bruke tights: jo når man løper er det veldig greit med kompresjonen 2xu gir fks! 

Anonymkode: 23efb...a84

Skrevet

Jeg tenker at begge deler er helt fint. Smak og behag. Personlig liker jeg ankelsokker men som kommentert tidligere så er det lett å løpe de ned i skoene og da kommer fort gnagesår

• Liker 1
Skrevet

Det ser jo litt rart ut med sokkene inni tightsen, blir liksom litt klumpete, men har man dem utenpå så minner jo tightsen mer om strømpebukser plutselig.. hvis du ikke skal inn hos noen,så ville jeg vurdert å gå barbeint, jeg.

Gjest Underdanie
Skrevet
På Sunday, July 23, 2017 den 0.13, amativeReflection skrev:

Dem gjør nok det:)

Gjest Underdanie
Skrevet

Bruker alltid ankelsokker når jeg har tights på. Liker ikke sokker hverken utenpå eller oppover leggene, under tightsen. Tightsen er normalt så stram at det ikke er plass til strømper eller i hvertfall ikke sokker under.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...