AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #1 Del Skrevet 22. juli 2017 Skulle svare på en annonse på Finn.no hvor de ville bli kontaktet på mail om man hadde spørsmål. Nå stod det ingen mail-adresse i annonsen, så jeg trykket på "send melding"-knappen og sendte den. Blir meldingen da sendt på mail eller blir den sendt til finn.no? Har dette noe å si? Anonymkode: 8d3e7...c2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #2 Del Skrevet 22. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skulle svare på en annonse på Finn.no hvor de ville bli kontaktet på mail om man hadde spørsmål. Nå stod det ingen mail-adresse i annonsen, så jeg trykket på "send melding"-knappen og sendte den. Blir meldingen da sendt på mail eller blir den sendt til finn.no? Har dette noe å si? Anonymkode: 8d3e7...c2b Mottakeren får en melding på finn.no, og en kopi pr email. Anonymkode: f0eb1...2e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 22. juli 2017 #3 Del Skrevet 22. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skulle svare på en annonse på Finn.no hvor de ville bli kontaktet på mail om man hadde spørsmål. Nå stod det ingen mail-adresse i annonsen, så jeg trykket på "send melding"-knappen og sendte den. Blir meldingen da sendt på mail eller blir den sendt til finn.no? Har dette noe å si? Anonymkode: 8d3e7...c2b Begge deler. Man får den på epost og på nettsiden. Jeg har sett annonser som sier at de KUN ønsker kontakt via telefon men som ikke inneholder telefonnummer, så noen selgere er litt nedsnødd dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 22. juli 2017 #4 Del Skrevet 22. juli 2017 Om det har noe å si for hva? Du har kontaktet den på den eneste mulige måten, og mest sannsynlig får vedkommende en e-post om at du har sendt en melding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 22. juli 2017 #5 Del Skrevet 22. juli 2017 Jeg får meldingene både på mail og inne på «min finn» når noen sender meg melding, i alle fall, og jeg har ikke oppgitt mailadresse i annonsene mine. Mulig man kan gjøre noe med innstillingene på dette, men det er i alle fall slik det er satt opp som standard. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå