AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #1 Del Skrevet 22. juli 2017 Okei, dette kommer kanskje på helt feil tråd, men jeg prøver. Vet ikke helt hvor det passer inn. Dumt spørsmål, men jeg spør alikavel. jeg tenkte å ta en tatovering på den nederste delen av armen, men på oppsiden liksom. Jeg har en liten tatovering fra før på høyre ankel og en på høyre håndledd. Så jeg lurer litt på hva som blir best angående den jeg skal ta på armen. Å ta den på høyre eller venstre arm? På en måte føles det "behagelig"(?) eller "bra" å ha den på venstre. Men det virker bra å ha den på høyre også. For jeg ser jo meg selv speilvendt eller motsatt vei av det andre ser meg. Hvis det gir mening (?) 😅 Så sånn sett så føler jeg kanskje at det er bedre på høyre (?) 🤔 Noen ideer ? PS: jeg vet at det er jeg som må bestemme det osv. Men er gøy å høre noen forslag meninger alikavel - Jente 21. Anonymkode: 91125...2ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vafle Skrevet 22. juli 2017 #2 Del Skrevet 22. juli 2017 Helt klart venstre i mitt hode, for å skape balanse mellom de tre tatoveringene æ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #3 Del Skrevet 22. juli 2017 Venstre! Anonymkode: 88664...0da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #4 Del Skrevet 23. juli 2017 Vil en eventuell klokke komme i veien hvis du tar den på venstre? Anonymkode: c46f7...249 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #5 Del Skrevet 23. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil en eventuell klokke komme i veien hvis du tar den på venstre? Anonymkode: c46f7...249 Nei tror ikke den vil komme i veien. Tror det skulle gå fint. Men jeg pleier aldri å gå med klokke da. -TS Anonymkode: 91125...2ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #6 Del Skrevet 23. juli 2017 Men selv om det kanskje gir en slags "balanse" å ha den på venstre pga de to andre er på høyre, så føler jeg på en måte likevel at det er finere å ha den på høyre armen. Den på ankelen er jo liten og enkel, og vises jo bare hvis jeg har shorts eller brettet opp buksa, og skriften på håndleddet syntes jo da. Men det er så vanskelig å bestemme seg. Jeg vil jo at det skal bli en balanse ... men vil også være fornøyd med plassering osv siden jeg skal jo ha den der resten av livet liksom 😅😊 -TS Anonymkode: 91125...2ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #7 Del Skrevet 23. juli 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men selv om det kanskje gir en slags "balanse" å ha den på venstre pga de to andre er på høyre, så føler jeg på en måte likevel at det er finere å ha den på høyre armen. Den på ankelen er jo liten og enkel, og vises jo bare hvis jeg har shorts eller brettet opp buksa, og skriften på håndleddet syntes jo da. Men det er så vanskelig å bestemme seg. Jeg vil jo at det skal bli en balanse ... men vil også være fornøyd med plassering osv siden jeg skal jo ha den der resten av livet liksom 😅😊 -TS Anonymkode: 91125...2ae Jeg tenker at det kan være veldig fint å ha alle 3 på høyre side. Anonymkode: 7f2e7...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #8 Del Skrevet 23. juli 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at det kan være veldig fint å ha alle 3 på høyre side. Anonymkode: 7f2e7...de0 🤔..... ja kanskje (?) ...Men da burde jeg nok kanskje ihvertfall få meg enda en tatovering etter det som jeg kan ha på den andre siden (?) 🤔😂😅 Det skal ikke være lett :/ 😅 -TS Anonymkode: 91125...2ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #9 Del Skrevet 23. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 🤔..... ja kanskje (?) ...Men da burde jeg nok kanskje ihvertfall få meg enda en tatovering etter det som jeg kan ha på den andre siden (?) 🤔😂😅 Det skal ikke være lett :/ 😅 -TS Anonymkode: 91125...2ae Jeg synes ikke at du behøver å ha tatoveringer på den andre siden. Anonymkode: 7f2e7...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #10 Del Skrevet 23. juli 2017 Tatoveringene vises vel mest fra siden uansett, og ikke så mye rett forfra? Derfor tenker jeg at det ikke er nødvendig å ha tatoveringer på den andre siden. Anonymkode: 7f2e7...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #11 Del Skrevet 23. juli 2017 Du kan evt velge å bruke smykker på venstre arm/hånd. Anonymkode: 7f2e7...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #12 Del Skrevet 23. juli 2017 Men jeg bruker aldri smykker, armbånd, klokke eller noen ting. Klarer ikke vende meg til det. Men blir det ikke rart å bare ha alle på en side? Of ingenting på den andre siden? 🤔 -TS Anonymkode: 91125...2ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #13 Del Skrevet 23. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg bruker aldri smykker, armbånd, klokke eller noen ting. Klarer ikke vende meg til det. Men blir det ikke rart å bare ha alle på en side? Of ingenting på den andre siden? 🤔 -TS Anonymkode: 91125...2ae Nei, jeg synes ikke at det blir rart, når de to du har fra før er ganske små. Det med smykker var kun et forslag, og det er ikke nødvendig med smykker eller noe annet på den andre siden. Anonymkode: 7f2e7...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #14 Del Skrevet 23. juli 2017 Hva om du redigerer inn en tatovering på armen på et foto av deg selv, på et redigeringsprogram, og ser hvordan det vil se ut om du tar det på høyre arm og hvordan det blir på venstre arm? Anonymkode: 7f2e7...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #15 Del Skrevet 23. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva om du redigerer inn en tatovering på armen på et foto av deg selv, på et redigeringsprogram, og ser hvordan det vil se ut om du tar det på høyre arm og hvordan det blir på venstre arm? Anonymkode: 7f2e7...de0 Noen som har forslag til et bra (gratis) redigeringsprogram da? Jeg har prøvd før, men de var dårlige og det var jo bare noen få utvalgte man kunne velge mellom. Og ingen av de var det jeg skulle ha -TS Anonymkode: 91125...2ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #16 Del Skrevet 23. juli 2017 Hadde jeg vært deg haddd jeg i utgangspunktet tattovert min høyre fot, og venstre arm, men siden du har tattovert høyre fot og arm, så blir det brått med vanskelig å bestemme seg... Personlig syns jeg tattovering på venstre arm er finest, men i ditt tilfelle ville jeg faktisk gått for høyre arm... Anonymkode: 2b43c...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #17 Del Skrevet 23. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har forslag til et bra (gratis) redigeringsprogram da? Jeg har prøvd før, men de var dårlige og det var jo bare noen få utvalgte man kunne velge mellom. Og ingen av de var det jeg skulle ha -TS Anonymkode: 91125...2ae Redigeringsprogrammet GIMP var gratis da jeg brukte det før. Du kan jo bare finne bilder på nettet av tatoveringer som ligner og som er i rett str, og redigere de inn på foto av deg. Anonymkode: 7f2e7...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #18 Del Skrevet 23. juli 2017 Eventuelt kan du tegne på tatovering med sminke (eyeliner el.l.) og se hvordan det vil ta seg ut på høyre side og på venstre side. Anonymkode: 7f2e7...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #19 Del Skrevet 23. juli 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eventuelt kan du tegne på tatovering med sminke (eyeliner el.l.) og se hvordan det vil ta seg ut på høyre side og på venstre side. Anonymkode: 7f2e7...de0 God ide. Det var det jeg gjorde med de to andre tatoveringene mine også ... og jeg prøver meg frem nå ved å tegne med eyeliner. Funker supert 😊👍🏼 De andre gangene har jeg tegnet med penn. Det funker det også, men var mye bedre og mer ekte på en måte med eyeliner. -TS Anonymkode: 91125...2ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #20 Del Skrevet 23. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: God ide. Det var det jeg gjorde med de to andre tatoveringene mine også ... og jeg prøver meg frem nå ved å tegne med eyeliner. Funker supert 😊👍🏼 De andre gangene har jeg tegnet med penn. Det funker det også, men var mye bedre og mer ekte på en måte med eyeliner. -TS Anonymkode: 91125...2ae Fint Lykke til Anonymkode: 7f2e7...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå