Gå til innhold

Finn 5 feil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Nietsoj skrev:

Bilisten kjøpte billett til ferga, men han var missfornøyd med den høye prisen han måtte betale for å komme over til den andre siden av Atlanteren

Jeg får ikke låv og gå på kjino av minne bestofereldre 

Jeg får ikke lov og gå på kino av mine besteforeldre

Jeg har velldig dårlig hukkommellse, så jeg glemer åfte viktige ting såm atte det ikke er låv til å spise mat pakken min mitt i skole timen. Læren blir nesten altid sinnt på meg, å det liker jeg ikke noe serlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 29.8.2017 den 0.55, KatyP skrev:

Jeg får ikke lov og gå på kino av mine besteforeldre

Jeg har velldig dårlig hukkommellse, så jeg glemer åfte viktige ting såm atte det ikke er låv til å spise mat pakken min mitt i skole timen. Læren blir nesten altid sinnt på meg, å det liker jeg ikke noe serlig.

veldig

hukommelse

glemmer

ofte

sånn

at

lov

matpakken

midt

skoletimen

alltid

sint

og

særlig

I dag hoper jeg å kome meg ut for å nyte dett fine væren som er her nå når solen endelig har kommet framm fra skiene på himelen. (Jeg har skrevet 7 feil)

Endret av An0nymBruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, An0nymBruker skrev:

I dag hoper jeg å kome meg ut for å nyte dett fine væren som er her nå når solen endelig har kommet framm fra skiene på himelen. (Jeg har skrevet 7 feil)

Håper
Komme
Det/dette
Været
Frem
Skyene
Himmelen

Eg skule ønske att det var litt letere å stå op om morningane, eg er så trøt (8 feil)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Aloy skrev:

Håper
Komme
Det/dette
Været
Frem
Skyene
Himmelen

Eg skule ønske att det var litt letere å stå op om morningane, eg er så trøt (8 feil)

:blomst:

Jeg
skulle
at
lettere
opp
morgenene (dette er jeg usikker på om jeg har skrevet rett)
jeg
trøtt

Kari var i skogen å pluket multter og tytebær, og hjeme ventet farfar og hann hade kaserolen klar. De skule koke siltetøy. (10 feil)

Endret av An0nymBruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
On 30/08/2017 at 2:59 PM, An0nymBruker said:

:blomst:

Jeg
skulle
at
lettere
opp
morgenene (dette er jeg usikker på om jeg har skrevet rett)
jeg
trøtt

Kari var i skogen og pluket multer og tyttebær, og hjemme ventet farfar og han hadde kasserollen klar. De skulle koke syltetøy. (10 feil)

I dag har jeg vert på skolen å gjort lekser. Når jeg kom hjem spisste jeg en posjon havregrøt med t-skje.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kruset skrev:

I dag har jeg vert på skolen å gjort lekser. Når jeg kom hjem spisste jeg en posjon havregrøt med t-skje.

Supert :blomst:

I dag har jeg vært på skolen og gjort lekser. Når jeg kom hjem spiste jeg en porsjon havregrøt med teskje.

Nå ær jeg so trøt att jeg skriver i halsøvne :sove:  God natt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Ny oppgave:
Hvilken sjole synes du at jeg skal ta på meg når jeg skall på sjino i kvell og se lille sjylling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...
Gjest Stella Rose
På 23.1.2018 den 19.34, An0nymBruker skrev:

Ny oppgave:
Hvilken KJOLE SYNS du at jeg skal ta på meg når jeg skal på KINO i KVELD og se lille KYLLING?

Jej hvar ute å gikk en tur, i skogen, der plokket jeg blåmster og så en elg med kjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Stella Rose skrev:

Jeg var ute og gikk en tur i skogen, og der plukket jeg blomster og så en elg med skjørt.

Ronja hade glemmt veska gjemme i dag, og hunn ble forfærdet over dette da hun plutselig fikk lyst på godtesnoppet sitt.

Endret av An0nymBruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...