AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #21 Del Skrevet 23. juli 2017 Akkurat nå, Blondie65 skrev: Postbudet sleper tunge bakken fått Ny oppgave. Hvems hus er det henne å han bor i - er det til huns eller hans? Flott! Hvem sitt hun og hennes (den 5. fant jeg ikke) Anonymkode: 40c02...5a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 23. juli 2017 #22 Del Skrevet 23. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Flott! Hvem sitt hun og hennes (den 5. fant jeg ikke) Anonymkode: 40c02...5a5 "til huns eller hans" skal være uten "til" eller med "hos". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #23 Del Skrevet 23. juli 2017 Ny oppgave: Hvordan kann vi vite att vi har skrevet teksten riktig, viss ingen jelper åss? Anonymkode: 40c02...5a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #24 Del Skrevet 23. juli 2017 1 minutt siden, Blondie65 skrev: "til huns eller hans" skal være uten "til" eller med "hos". Tusen takk Anonymkode: 40c02...5a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #25 Del Skrevet 23. juli 2017 Din oppgave var fin @Blondie65 Jeg er ikke så god til å lage oppgaver. Det er fint om dere andre lager flere oppgaver Anonymkode: 40c02...5a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 24. juli 2017 #26 Del Skrevet 24. juli 2017 Jeg har sjørt mere bil i norge i hitil i år enn i fjord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 24. juli 2017 #27 Del Skrevet 24. juli 2017 4 timer siden, Blondie65 skrev: Jeg har sjørt mere bil i norge i hitil i år enn i fjord sjørt - kjørt mere - mer norge - Norge i hitil - hittil fjord - fjor Når har jeg bodd her i lande i flere år og har i hvertfall lært at det er skjekt å shoppe å bruke penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 25. juli 2017 #28 Del Skrevet 25. juli 2017 Når - Nå lande - landet i hvertfall - i hvert fall skjekt - kjekt å bruke penger - og bruke penger Jeg harr vert i oslo og jkøpt meg en gitrar men strenga røkk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 25. juli 2017 #29 Del Skrevet 25. juli 2017 39 minutter siden, Winza skrev: Jeg harr vert i oslo og jkøpt meg en gitrar men strenga røkk Har. Vært. Oslo. Kjøpt. Gitar. Strengen. Røk. Jeg skulle lage tako med guacamole til nevøen min som har Asbergers syndrom, og kjøpte derfor to advokadoer på kjøpe senteret, men slet med å finne noen som ikke var over modne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 25. juli 2017 #30 Del Skrevet 25. juli 2017 10 minutter siden, JackIost skrev: Jeg skulle lage tako med guacamole til nevøen min som har Asbergers syndrom, og kjøpte derfor to advokadoer på kjøpe senteret, men slet med å finne noen som ikke var over modne taco guacemole Asberger syndrom kjøpesenteret overmodne Jeg blir ordentlig glad vær gang jeg for sjære i sjikkelig skjøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 25. juli 2017 #31 Del Skrevet 25. juli 2017 2 minutter siden, Blondie65 skrev: taco guacemole Asberger syndrom kjøpesenteret overmodne Her hadde jeg faktisk seks feil, skrev advokado i stedet for avokado, men mener uansett det skal være Asperger og ikke Asberger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 25. juli 2017 #32 Del Skrevet 25. juli 2017 (endret) 14 minutter siden, Blondie65 skrev: Jeg blir ordentlig glad vær gang jeg for sjære i sjikkelig skjøtt. Hver. Får. Skjære. Skikkelig. Kjøtt Vi søker etter ett skarpt hode til å bli vår nye logistikk konsulent. Det er viktigt med gode Norsk og Engelsk kunnskaper. Endret 25. juli 2017 av JackIost 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 25. juli 2017 #33 Del Skrevet 25. juli 2017 31 minutter siden, JackIost skrev: Vi søker etter ett skarpt hode til å bli vår nye logistikk konsulent. Det er viktigt med gode Norsk og Engelsk kunnskaper. et logistikkonsulent viktig norsk engelsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 25. juli 2017 #34 Del Skrevet 25. juli 2017 42 minutter siden, JackIost skrev: Her hadde jeg faktisk seks feil, skrev advokado i stedet for avokado, men mener uansett det skal være Asperger og ikke Asberger Ja det heter Asperger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 27. juli 2017 #35 Del Skrevet 27. juli 2017 På 25.7.2017 den 22.09, Blondie65 skrev: et logistikkonsulent viktig norsk engelsk Etter som du ikke har legget ut ny oppgave, så for jeg kjøre det, men denne blir lenke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 27. august 2017 #36 Del Skrevet 27. august 2017 (endret) På 28.7.2017 den 0.39, Nietsoj skrev: Etter som du ikke har legget ut ny oppgave, så for jeg kjøre det, men denne blir lenke Ettersom lagt får gjøre enkel Kanne enn av dere lagge ni opp gave? Endret 27. august 2017 av An0nymBruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 28. august 2017 #37 Del Skrevet 28. august 2017 8 timer siden, An0nymBruker skrev: Ettersom lagt får gjøre enkel Kanne enn av dere lagge ni opp gave? Kan en lage ny oppgave -- God mårgen Alle sammen ha en flodt dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 28. august 2017 #38 Del Skrevet 28. august 2017 5 timer siden, Blondie65 skrev: Kan en lage ny oppgave -- God mårgen Alle sammen ha en flodt dag God morgen alle sammen, og ha en flott dag! (Ble det riktig?) Tak i lige måtte! En finn dag ønskes dere ale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 28. august 2017 #39 Del Skrevet 28. august 2017 5 timer siden, An0nymBruker skrev: God morgen alle sammen, og ha en flott dag! (Ble det riktig?) Tak i lige måtte! En finn dag ønskes dere ale. Eksemplarisk! Veldig fornøyd med at du skjønte at det skulle være komma - det hadde også gått bra uten "og". Takk like måte fin alle - - - Nå regne det hunner og katter hær i Bergen og alt blir søkke vådt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 28. august 2017 #40 Del Skrevet 28. august 2017 4 timer siden, Blondie65 skrev: Eksemplarisk! Veldig fornøyd med at du skjønte at det skulle være komma - det hadde også gått bra uten "og". Takk like måte fin alle - - - Nå regne det hunner og katter hær i Bergen og alt blir søkke vådt. Takk for hyggelig tilbakemelding Regner hunder her (komma etter Bergen) søkk vått eller søkk-vått I kvell nyttes kveldsmatten i det inderste lokalet ved peisestua, der det serveres vaffler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå