AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #1 Del Skrevet 22. juli 2017 Min inteligente oldemor var visstnåkk svert glad i te, og hun gikk en tur i skogen for å plukke med sei kjerringrock. Nestemann skriver noe som vi andre skal finne 5 feil på. Anonymkode: 40c02...5a5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #2 Del Skrevet 22. juli 2017 inteligente - intelligente visstnåkk - visstnok svert - svært sei - seg kjerringrock - kjerringrokk Ny oppgave: Det var engang en liten gutt som lurte på hvem kose dyr han skulle ønske seg til 7-års dagen. Det stod mellom pappegøye eller hund. Anonymkode: ac55a...8c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #3 Del Skrevet 22. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: inteligente - intelligente visstnåkk - visstnok svert - svært sei - seg kjerringrock - kjerringrokk Ny oppgave: Det var engang en liten gutt som lurte på hvem kose dyr han skulle ønske seg til 7-års dagen. Det stod mellom pappegøye eller hund. Anonymkode: ac55a...8c3 Flott! hvem-hvilket 7-års dagen- 7-årsdagen stod- sto pappegøye- papegøye eller- og (Ble det riktig?) Anonymkode: 40c02...5a5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #4 Del Skrevet 22. juli 2017 Ny oppgave: Legimitasjonsordningen var fårøvrig ikke serlig god, da mange snikte på tebanen hvær dag. (Mulig jeg fikk inn 6 feil her) Anonymkode: 40c02...5a5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #5 Del Skrevet 22. juli 2017 Dette var for mye for hjernen min Anonymkode: 88f51...5d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 22. juli 2017 #6 Del Skrevet 22. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ny oppgave: Legimitasjonsordningen var fårøvrig ikke serlig god, da mange snikte på tebanen hvær dag. (Mulig jeg fikk inn 6 feil her) Anonymkode: 40c02...5a5 Legitimasjonsordningen. For øvrig. Særlig. Snek. T-banen. Hver. Ny: Sønnen min skall bli entrepenør når hann blir stor! Håper jeg, tenk om han bare blir ergoterapaut i stedet, da blir jeg sinnsykt skuffet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #7 Del Skrevet 22. juli 2017 4 minutter siden, JackIost skrev: Legitimasjonsordningen. For øvrig. Særlig. Snek. T-banen. Hver. Ny: Sønnen min skall bli entrepenør når hann blir stor! Håper jeg, tenk om han bare blir ergoterapaut i stedet, da blir jeg sinnsykt skuffet Flott! Skal entreprenør han ergoterapeut steden Ny: Lereren lagde alt for masse lekser til de stakars elevene hvær enestte uke. Anonymkode: 40c02...5a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #8 Del Skrevet 22. juli 2017 Læreren Altfor Stakkars Hver Eneste. Jeg å mannen min liker å spille i gitar. Og vell, vi er sjempeflinke. Vi tørr ikke å stå på ei scene da. Anonymkode: d270d...67a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 22. juli 2017 #9 Del Skrevet 22. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Flott! Skal entreprenør han ergoterapeut steden Ny: Lereren lagde alt for masse lekser til de stakars elevene hvær enestte uke. Anonymkode: 40c02...5a5 Den siste feilen min var sinnsykt i stedet for sinnssykt Mener det skal være enten "i stedet for" eller "istedenfor", kan sikkert søke det opp men gidder ikke nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #10 Del Skrevet 22. juli 2017 1 minutt siden, JackIost skrev: Den siste feilen min var sinnsykt i stedet for sinnssykt Mener det skal være enten "i stedet for" eller "istedenfor", kan sikkert søke det opp men gidder ikke nå Ok Takk for hyggelig tilbakemeding Jeg er glad for å lære Anonymkode: 40c02...5a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #11 Del Skrevet 22. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Læreren Altfor Stakkars Hver Eneste. Jeg å mannen min liker å spille i gitar. Og vell, vi er sjempeflinke. Vi tørr ikke å stå på ei scene da. Anonymkode: d270d...67a Flott! Jeg og mannen min vel kjempeflinke tør en (?) scene (Jeg er usikker på den siste) Anonymkode: 40c02...5a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #12 Del Skrevet 22. juli 2017 Ny oppgave: Hjem skjære hjem, sa kona da henne kom hjemm fra ferieturen forje manndag. Anonymkode: 40c02...5a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 22. juli 2017 #13 Del Skrevet 22. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ny oppgave: Hjem skjære hjem, sa kona da henne kom hjemm fra ferieturen forje manndag. Anonymkode: 40c02...5a5 Kjære. Hun. Hjem. Forrige. Mandag. Ny: Vet att mann ikke skall kjemme alle med samme kammen, menn.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #14 Del Skrevet 22. juli 2017 1 minutt siden, JackIost skrev: Kjære. Hun. Hjem. Forrige. Mandag. Ny: Vet att mann ikke skall kjemme alle med samme kammen, menn.. Flott! Vet at man ikke skal skjære alle under samme kam, men.. (jeg er usikker på hvordan dette ordtaket er. Ble det rett?) Anonymkode: 40c02...5a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 22. juli 2017 #15 Del Skrevet 22. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Flott! Vet at man ikke skal skjære alle under samme kam, men.. (jeg er usikker på hvordan dette ordtaket er. Ble det rett?) Anonymkode: 40c02...5a5 Nesten, skal være over i stedet for under http://www.sprakradet.no/svardatabase/sporsmal-og-svar/a-skjare-alle-over-en-kam/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 22. juli 2017 #16 Del Skrevet 22. juli 2017 Ny: Har du lyst til og stå på slalom ski i kvell? Eller vil du heller være innen dørs? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #17 Del Skrevet 22. juli 2017 Akkurat nå, JackIost skrev: Nesten, skal være over i stedet for under http://www.sprakradet.no/svardatabase/sporsmal-og-svar/a-skjare-alle-over-en-kam/ Tusen takk Ny oppgave: Post budet slepper seg oppover den tonge baken, og han er lettet når han endelig har fott levert posten til fru Pettersen som bor i det øverste huset i gaten. Dette var jo både morsomt og lærerikt Takk til dere som er med Anonymkode: 40c02...5a5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #18 Del Skrevet 22. juli 2017 2 minutter siden, JackIost skrev: Ny: Har du lyst til og stå på slalom ski i kvell? Eller vil du heller være innen dørs? å slalåmski kveld innendørs Anonymkode: 40c02...5a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #19 Del Skrevet 23. juli 2017 Hvem løser denne? Ny oppgave: Post budet slepper seg oppover den tonge baken, og han er lettet når han endelig har fott levert posten til fru Pettersen som bor i det øverste huset i gaten Anonymkode: 40c02...5a5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 23. juli 2017 #20 Del Skrevet 23. juli 2017 (endret) Sitat Ny oppgave: Post budet slepper seg oppover den tonge baken, og han er lettet når han endelig har fott levert posten til fru Pettersen som bor i det øverste huset i gaten Postbudet sleper tunge bakken fått Ny oppgave. Hvems hus er det henne å han bor i - er det til huns eller hans? Endret 23. juli 2017 av Blondie65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå