Gjest Lilpi- Skrevet 9. januar 2005 #1 Skrevet 9. januar 2005 om dette med analsex til stadighet. Han sier at etter noen ganger er det ikke vondt lenger men bare deilig. Han har ligget med _masse_ jenter og da har en del av dem digget å ta den i rumpa. Jeg kan forstå at gutta synes dette er mer digg siden det er trangere osv, men det gjør jo så inni helvette vondt!!! Fikk råd av min bror (som er homofil) at hvis jeg "renser" analen godt nok før vi skal prøve, kommer det til å bli bedre og ikke halvparten så vondt. Har derfor nettopp bestilt meg anal-dusj. (hva gjør man vel ikke for sin kjære). Jeg synes det er helt greit å ha ting der bak. Som kuler eller buttplug, men det er fordi den blir værende der, den skal ikke inn og ut. :oops: Jeg har enda ikke prøvd rådet til min bror, men er det noen av dere andre som har erfaring med dette?
Gjest Daniella_ Skrevet 9. januar 2005 #2 Skrevet 9. januar 2005 Går du så langt at du skal gå til innkjøp av en anal-dusj pga noe du ikke syns er noe særlig en gang? Er dette enda et tulleinnlegg nå, eller?
Gjest Revenka Skrevet 9. januar 2005 #3 Skrevet 9. januar 2005 For meg så fungerer det bare i et par stillinger. Enten "skje" stilling hvor han ligger bak meg på siden etter om han ligger oppåmeg når jeg ligger på magen. I andre stillinger gjør det vondt. Jeg bruker sånn klyster først, kjøpt på apoteket. Da er det rent der inne. Mest for min egen del for at jeg skal kunne slappe av uten å være redd for at det skulle være "noe" der. Men det har ikke noe å si for hvor vondt det gjør. Gjør man det riktig så gjør det ikke vondt Og bruk masse glidemiddel. Og ingen brå/raske bevegelser.
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #4 Skrevet 9. januar 2005 Sinnsyke mengder med glidemiddel og masse oppvarming med fingrene er ett must! Hjelper ikke skylle dersom han ikke varmer opp skikkelig.
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #5 Skrevet 9. januar 2005 For en dritt-kjip freaket type! :o Jeg hadde dumpet ham...han høres syk ut.
Gjest Madam Felle Skrevet 9. januar 2005 #6 Skrevet 9. januar 2005 Jeg hadde ikke gjort noe, fordi typen maste om det. Det er ikke alt man må gjøre, for å gjøre den andre til lags. Det er heller ikke bare den ene i forholdet, som skal styre hva man skal gjøre. På meg høres det ikke ut som du er klar for dette, så hvorfor velger du å gjøre det, når du egentlig ikke har lyst? Du syns det er vondt, så spør typen din, om han liker å gjøre deg vondt? For det er jo det han må, siden han maser som han gjør. Syns det er på tide, enkelte jenter/kvinner klarer å si nei til det de egentlig ikke ønsker. Forlater han deg på grunn av noe slikt, så kan du prise deg lykkelig over å være kvitt han. For har han ikke så mye respekt for deg, er han da virkelig noe å samle på?
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #7 Skrevet 9. januar 2005 TRÅDSTARTER HAR IKKE BEDT OM RÅD OM HVORDAN HUN SKAL SLIPPE DETTE. HUN BAD OM RÅD TIL ANALTØMMING!!!!
Gjest Madam Felle Skrevet 9. januar 2005 #8 Skrevet 9. januar 2005 Når trådstarter skriver som hun gjør, så velger jeg å svare som jeg vil.
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #9 Skrevet 9. januar 2005 jada jada madam felle. svar i vei. det er da ikke noen bombe at bedreviterne her inne skal svare på alt annet enn hva folk faktisk spør om.
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #10 Skrevet 9. januar 2005 Det står ikke spesifisert hva hun ønsker råd til, bare om noen har erfaring. Skal vi bare skrive ja eller nei da?
Gjest jente19aar_ Skrevet 9. januar 2005 #11 Skrevet 9. januar 2005 skjønner dg godt jg ass!!!typen maser masse(om sugning) og jg pleier enten bare å gjøre det eller late som jg har vondt i hodet el no du kan jo prøve d.funker for meg ;)
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #12 Skrevet 9. januar 2005 Har ikke erfariing med skylling og sånt, men min erfaring er at når jeg har tømt meg for et par timer siden, er det best. Og MYE oppvarming med fingrene og MYE glidemiddel og MYE tolmodighet er det som skal til. Jeg pleier å prate til typen min mens han trenger inn første gang, og forteller ham akkurat når han kan dytte, når han må stoppe og når han må rygge. JEG har kontrollen og bestemmer hvor fort han skal trenge inn. Min erfaring er også at dersom han har trengt inn, og jeg bestemmer at han skal trekke seg helt ut, er det umulig å komme inn igjen, da gjør det for vondt. Så vi må ta det sakte fra starten av.
Gjest Madam Felle Skrevet 9. januar 2005 #13 Skrevet 9. januar 2005 jada jada madam felle. svar i vei. det er da ikke noen bombe at bedreviterne her inne skal svare på alt annet enn hva folk faktisk spør om. Jasså, så jeg er bedreviter, fordi jeg svarte som jeg gjorde. Himmel og hav
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #14 Skrevet 9. januar 2005 Forslag: du og typen kan kjøpe klyster og ta analtarm-rens sammen. Det fører nok til et tettere og nærere forhold. Så kan dere sende kameralinser inn i rumpene til hverandre. Lykke til i griseland! PS! Din bror ga deg analråd....hva slags familie er dere egentlig!? :o "Spør far om rumpesex", lissom?
Hunky Dory Skrevet 10. januar 2005 #15 Skrevet 10. januar 2005 Forslag: du og typen kan kjøpe klyster og ta analtarm-rens sammen. Det fører nok til et tettere og nærere forhold. Så kan dere sende kameralinser inn i rumpene til hverandre. Lykke til i griseland! PS! Din bror ga deg analråd....hva slags familie er dere egentlig!? :o "Spør far om rumpesex", lissom? At du føler behov for å kommenter på en slik måte sier nok mer om deg enn trådstarter og hennes familie.
AUF Skrevet 10. januar 2005 #16 Skrevet 10. januar 2005 miniklyx fungerer veldig bra! det er ikke så ille som de store klyxene.. man blir bra nok tømt da
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #17 Skrevet 10. januar 2005 ikke noe med saken å gjøre kanskje... men jeg skjønner ikke hvordan det kan være godt å bli penetrert i rumpa... og ikke minst begynne å styre med klister og greier for å kunne ha seg litt. han som gifter seg med meg må nok se for seg et analsexløst liv desverre
Hunky Dory Skrevet 10. januar 2005 #18 Skrevet 10. januar 2005 ikke noe med saken å gjøre kanskje... men jeg skjønner ikke hvordan det kan være godt å bli penetrert i rumpa... og ikke minst begynne å styre med klister og greier for å kunne ha seg litt. han som gifter seg med meg må nok se for seg et analsexløst liv desverre Unnskyld at jeg ler... Bare litt artig med forvekslingen klister vs. klyster.
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #19 Skrevet 10. januar 2005 Unnskyld at jeg ler... Bare litt artig med forvekslingen klister vs. klyster. hehe... at jeg fikk 5 i norsk er rett og slett et mirakel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå