Gå til innhold

Malene birger farge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Er det noen som vet hvorfor det noen ganger er kremhvit og noen ganger kremhvit i det svarte på de klassiske malene birger veskene/lommebøkene etc?

Jeg har en veske som er svart og kritthvit og en weekendbag som er svart og kremhvit. Finner ingen info om fargeforskjellene der jeg har kjøpt på nettet. 

Anonymkode: f1e11...cc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor har du kjøpt dem?

AnonymBruker
Skrevet

Den kritthvite er de gamle kolleksjonene. Kremhvitt og svart er den nye fargekombinasjonen, tror den kom for 1-2 år siden og tok altså over for den kritthvite/sorte. Men butikkene selger selvfølgelig ut lagrene sine så begge typene var i butikk samtidig en stund. Ryktes at kritthvit snart kommer tilbake (om det var nå til høsten eller ss sesongen husker jeg ikke) fordi den er så etterspurt. Hilsen ei som jobber med BMB:) 

Anonymkode: b6e0a...a14

AnonymBruker
Skrevet
På 22.7.2017 den 21.06, AnonymBruker skrev:

Hei

Er det noen som vet hvorfor det noen ganger er kremhvit og noen ganger kremhvit i det svarte på de klassiske malene birger veskene/lommebøkene etc?

Jeg har en veske som er svart og kritthvit og en weekendbag som er svart og kremhvit. Finner ingen info om fargeforskjellene der jeg har kjøpt på nettet. 

Godt spørsmål. De finnes også i beige og hvitt. 
Jeg vet ikke hvorfor noen er sorte + kremhvite samt at en annen er sort + hvit. 

Du kan jo kontakte By Malene Birger her og spørre. 

Anonymkode: 90bfc...030

AnonymBruker
Skrevet
På 23.7.2017 den 18.02, AnonymBruker skrev:

Den kritthvite er de gamle kolleksjonene. Kremhvitt og svart er den nye fargekombinasjonen, tror den kom for 1-2 år siden og tok altså over for den kritthvite/sorte. Men butikkene selger selvfølgelig ut lagrene sine så begge typene var i butikk samtidig en stund. Ryktes at kritthvit snart kommer tilbake (om det var nå til høsten eller ss sesongen husker jeg ikke) fordi den er så etterspurt. Hilsen ei som jobber med BMB:) 

Er BMB etterspurt???

Anonymkode: 90bfc...030

AnonymBruker
Skrevet
På 23.7.2017 den 18.02, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar. Kjøpte den med kritthvitt for et års tid siden og den kremhvite nå nylig. Ser de har igjen litt av begge på miinto feks, der det er ulike butikker. Takk fornoppklaring😄 Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...