Mrs. B Skrevet 9. januar 2005 #1 Skrevet 9. januar 2005 Er det her som har bredbåndstelefon fra noen av disse to og kan fortelle om de er fornøyde eller ikke? Er også interessert i å vite hva dere betaler nå fremfor hos Telenor f.eks. > www.televoip.no > www.ip24.no
Gjest Devil's Spawn Skrevet 9. januar 2005 #2 Skrevet 9. januar 2005 Bruker televopi og fornøyd med det. Synes du det er stress med forhåndsbetaling og å fylle på, bør du ikke ta televoip. Du må også åpne porter i routeren, hvis du har det. Hvis du har router og ikke er fortrolig med NAT-ing er det greit om noen kan hjelpe deg. Ellers står det forsåvidt greit hvordan man skal gjøre det, og det er mange guider til de forskjellige routerene. IP24 vet jeg ikke noe om. Nå ringer jeg så lite med fasstelefon, jeg vet faktsik ikke om jeg bruker så mye som 20 kroner i måneden med televoip en gang..
Anders26år Skrevet 9. januar 2005 #3 Skrevet 9. januar 2005 www.telio.no gratis til alle fast telefoner i inn og utland
Gjest Devil's Spawn Skrevet 9. januar 2005 #4 Skrevet 9. januar 2005 Ikke hvis man ringer til f.eks Vietnam eller Pakistan.
Mrs. B Skrevet 9. januar 2005 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2005 Men Telio koster jo også 159kr i mnd. - sånn som Telenor. Og når vi ringer lite er det lite å spare på dem dessverre.
Grooo Skrevet 10. januar 2005 #6 Skrevet 10. januar 2005 Vi valgte IP24 fordi vi ikke har hatt fasttelefon før og ikke har store planer om å bruke den mye nå heller. Fikk utstyret levert i romjula, og det funket fint i en halvtime til bredbåndsruteren døde.. Så nå venter vi på ny ruter fra NGT. Kan fortelle mer om IP24 når/hvis vi noen gang får ny ruter og får det i drift igjen.....
Gjest Kimmen Skrevet 14. januar 2005 #7 Skrevet 14. januar 2005 Vi bytta ut Telenor til fordel for IP24 og abonnementet "Zero"; 0,- i månedsavgift, 8 øre pr. minutt til andre fasttelefoner og 1,10 til mobil (men bruker mobilen når vi ringer til andre mobiler, billigere det (84 øre hos Mobyson)), og 20 øre i startavgift pr. samtale. Har ADSL 704/128 fra Bluecom, og det fungerer utmerket. Ingen forskjell i talekvalitet.
Mrs. B Skrevet 14. januar 2005 Forfatter #8 Skrevet 14. januar 2005 Det høres jo veldig bra ut. Kom det noen andre utgifter til? Hva med adapter til telefonen og etableringsgebyr?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 14. januar 2005 #9 Skrevet 14. januar 2005 Det høres jo veldig bra ut. Kom det noen andre utgifter til? Hva med adapter til telefonen og etableringsgebyr? IP24 har et "fakturagebyr" på 15. Argh! Sånne ting er så sleipt, da kunne de heller skrevet at det kostet 15 kroner i måneden. Men det er jo billig for det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå