AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #1 Skrevet 22. juli 2017 Når jeg gikk i 8.klasse fikk jeg en sommerjobb gjennom en organisasjon som skulle skaffe unge sommerjobb. Var egentlig en annen jente som hadde hatt jobben tidligere, men jeg skulle overta ettersom hun hadde brukket foten. Jobben gikk ut på å sjekke posten til noen som var bortreist (trodde jeg). Så siste dagen skulle jeg hente en konvolutt med penger som lå i garasjen til vedkommende som var bortreist. Konvolutten var plassert der av jenta som opprinnelig hadde jobben på grunn av at hun hadde fått lønnen utbetalt på forhånd. Inni lå det også et brev der det stod "takk til du som sjekker posten og mater katten." Gjett om jeg ble redd? Anonymkode: 5064e...248
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #3 Skrevet 22. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ok? Anonymkode: c20d5...d0e Måtte meddele denne fryktelige hendelsen. Anonymkode: 5064e...248
Gjest Catalina Culès Skrevet 22. juli 2017 #4 Skrevet 22. juli 2017 (endret) Javel...? Men du har jo ikke drept en katt, å bra er det. Endret 22. juli 2017 av Catalina Culès
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #5 Skrevet 22. juli 2017 And guess who the cat's owner was? Albert Einstein! Anonymkode: 0c99a...22b
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #6 Skrevet 22. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: And guess who the cat's owner was? Albert Einstein! Anonymkode: 0c99a...22b Okå Anonymkode: 5064e...248
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #7 Skrevet 22. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg gikk i 8.klasse fikk jeg en sommerjobb gjennom en organisasjon som skulle skaffe unge sommerjobb. Var egentlig en annen jente som hadde hatt jobben tidligere, men jeg skulle overta ettersom hun hadde brukket foten. Jobben gikk ut på å sjekke posten til noen som var bortreist (trodde jeg). Så siste dagen skulle jeg hente en konvolutt med penger som lå i garasjen til vedkommende som var bortreist. Konvolutten var plassert der av jenta som opprinnelig hadde jobben på grunn av at hun hadde fått lønnen utbetalt på forhånd. Inni lå det også et brev der det stod "takk til du som sjekker posten og mater katten." Gjett om jeg ble redd? Anonymkode: 5064e...248 Jeg vet ikke om du troller eller ikke, men velger å svare ordentlig likevel. Kan det hende jenta tok kontakt med vedkommende og sa at hun måtte få noen andre til å mate katten, og at brevet var skrevet på forhånd? Anonymkode: 008e8...261
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå