Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg gikk i 8.klasse fikk jeg en sommerjobb gjennom en organisasjon som skulle skaffe unge sommerjobb. Var egentlig en annen jente som hadde hatt jobben tidligere, men jeg skulle overta ettersom hun hadde brukket foten. Jobben gikk ut på å sjekke posten til noen som var bortreist (trodde jeg).

Så siste dagen skulle jeg hente en konvolutt med penger som lå i garasjen til vedkommende som var bortreist. Konvolutten var plassert der av jenta som opprinnelig hadde jobben på grunn av at hun hadde fått lønnen utbetalt på forhånd. Inni lå det også et brev der det stod "takk til du som sjekker posten og mater katten."

Gjett om jeg ble redd?

Anonymkode: 5064e...248

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok? 

Anonymkode: c20d5...d0e

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok? 

Anonymkode: c20d5...d0e

Måtte meddele denne fryktelige hendelsen.

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Javel...? Men du har jo ikke drept en katt, å bra er det.

Endret av Catalina Culès
AnonymBruker
Skrevet

And guess who the cat's owner was?

Albert Einstein!

Anonymkode: 0c99a...22b

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

And guess who the cat's owner was?

Albert Einstein!

Anonymkode: 0c99a...22b

Okå

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg gikk i 8.klasse fikk jeg en sommerjobb gjennom en organisasjon som skulle skaffe unge sommerjobb. Var egentlig en annen jente som hadde hatt jobben tidligere, men jeg skulle overta ettersom hun hadde brukket foten. Jobben gikk ut på å sjekke posten til noen som var bortreist (trodde jeg).

Så siste dagen skulle jeg hente en konvolutt med penger som lå i garasjen til vedkommende som var bortreist. Konvolutten var plassert der av jenta som opprinnelig hadde jobben på grunn av at hun hadde fått lønnen utbetalt på forhånd. Inni lå det også et brev der det stod "takk til du som sjekker posten og mater katten."

Gjett om jeg ble redd?

Jeg vet ikke om du troller eller ikke, men velger å svare ordentlig likevel.

Kan det hende jenta tok kontakt med vedkommende og sa at hun måtte få noen andre til å mate katten, og at brevet var skrevet på forhånd?

Anonymkode: 008e8...261

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...