AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #1 Skrevet 22. juli 2017 Jeg har kommet inn i Lillehammer og står uten hybel.. Har søkt, men er redd for å ikke få noe. Noen andre som har vært trege, men likevel fått tildelt? Anonymkode: 94bad...735
Prinsesse788 Skrevet 22. juli 2017 #2 Skrevet 22. juli 2017 Det er ikke 100% dekning, anbefaler å søke privat. De aller fleste søker nå så om du vil unngå å stå uten hybel/rom begynner det å haste. Kjenner ei som fikk innvilget først i oktober.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #3 Skrevet 22. juli 2017 Okei. Jeg søkte så fort jeg fikk svart.. så får håpe det går bra .. Anonymkode: 94bad...735
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #4 Skrevet 22. juli 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei. Jeg søkte så fort jeg fikk svart.. så får håpe det går bra .. Anonymkode: 94bad...735 Du skulle nok ha søkt i februar Men det er likevel flott at du står på venteliste. Kanskje du får tilbud om bolig etter studiestart? Ikke unormalt å bytte bolig i oktober. Likevel så ville jeg opprettet en profil på finn.no eller andre leiemarked, opprette en annonse der du søker bolig, litt om deg selv, osv Anonymkode: 36275...1d0
ElineRB Skrevet 22. juli 2017 #5 Skrevet 22. juli 2017 Jeg har frem til 26 juli å gi mitt svar. Tipper at den 27 er det mange som takker nei / ja til studie steder og derfor også bolig Venter på bolig jeg å. Har i tillegg til finn sett på airbnb
Prinsesse788 Skrevet 22. juli 2017 #6 Skrevet 22. juli 2017 Haha, det var det jeg mente med "søke privat". Finn deg leilighet / rom på privatmarkedet :-)
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #7 Skrevet 22. juli 2017 1 time siden, ElineRB skrev: Jeg har frem til 26 juli å gi mitt svar. Tipper at den 27 er det mange som takker nei / ja til studie steder og derfor også bolig Venter på bolig jeg å. Har i tillegg til finn sett på airbnb Det jeg også tenker og håper.. Anonymkode: 94bad...735
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #8 Skrevet 23. juli 2017 Det går nok bra, mange rom via SINN som blir ledige fordi folk takker nei eller kommer inn andre steder. I tillegg er det stort privat marked her, og i det minste i fjor virket det som prisene ble veldig dumpet i tiden rundt/rett etter skolestart fordi det sto mye tomt. Sjekk ut hybel.no og søk litt privat i tillegg til å beholde SINN-søknaden, så ordner det seg nok Anonymkode: 8dd78...523
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #9 Skrevet 23. juli 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det går nok bra, mange rom via SINN som blir ledige fordi folk takker nei eller kommer inn andre steder. I tillegg er det stort privat marked her, og i det minste i fjor virket det som prisene ble veldig dumpet i tiden rundt/rett etter skolestart fordi det sto mye tomt. Sjekk ut hybel.no og søk litt privat i tillegg til å beholde SINN-søknaden, så ordner det seg nok Anonymkode: 8dd78...523 Så bra. Jeg vil helst ha gjennom studentskipnaden. Så du får jeg bare vente å se Anonymkode: 94bad...735
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå