Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kommet inn i Lillehammer og står uten hybel.. Har søkt, men er redd for å ikke få noe. 
Noen andre som har vært trege, men likevel fått tildelt? 

Anonymkode: 94bad...735

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke 100% dekning, anbefaler å søke privat. De aller fleste søker nå så om du vil unngå å stå uten hybel/rom begynner det å haste.

Kjenner ei som fikk innvilget først i oktober.

AnonymBruker
Skrevet

Okei. Jeg søkte så fort jeg fikk svart.. så får håpe det går bra .. :)

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei. Jeg søkte så fort jeg fikk svart.. så får håpe det går bra .. :)

Du skulle nok ha søkt i februar :PMen det er likevel flott at du står på venteliste. Kanskje du får tilbud om bolig etter studiestart? Ikke unormalt å bytte bolig i oktober. 

Likevel så ville jeg opprettet en profil på finn.no eller andre leiemarked, opprette en annonse der du søker bolig, litt om deg selv, osv :) 

Anonymkode: 36275...1d0

Skrevet

Jeg har frem til 26 juli å gi mitt svar. Tipper at den 27 er det mange som takker nei / ja til studie steder og derfor også bolig :)
Venter på bolig jeg å. Har i tillegg til finn sett på airbnb 

Skrevet

Haha, det var det jeg mente med "søke privat". Finn deg leilighet / rom på privatmarkedet :-)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, ElineRB skrev:

Jeg har frem til 26 juli å gi mitt svar. Tipper at den 27 er det mange som takker nei / ja til studie steder og derfor også bolig :)
Venter på bolig jeg å. Har i tillegg til finn sett på airbnb 

Det jeg også tenker og håper.. :)

AnonymBruker
Skrevet

Det går nok bra, mange rom via SINN som blir ledige fordi folk takker nei eller kommer inn andre steder. I tillegg er det stort privat marked her, og i det minste i fjor virket det som prisene ble veldig dumpet i tiden rundt/rett etter skolestart fordi det sto mye tomt. Sjekk ut hybel.no og søk litt privat i tillegg til å beholde SINN-søknaden, så ordner det seg nok :)

Anonymkode: 8dd78...523

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det går nok bra, mange rom via SINN som blir ledige fordi folk takker nei eller kommer inn andre steder. I tillegg er det stort privat marked her, og i det minste i fjor virket det som prisene ble veldig dumpet i tiden rundt/rett etter skolestart fordi det sto mye tomt. Sjekk ut hybel.no og søk litt privat i tillegg til å beholde SINN-søknaden, så ordner det seg nok :)

Anonymkode: 8dd78...523

Så bra. Jeg vil helst ha gjennom studentskipnaden. Så du får jeg bare vente å se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...